Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 20:50 Veel plezier zaterdag mensjes <3 *runs to a corner, sobbing* Ik wil ooook :C Stomme toetsweek grkengerng :c
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 20:51 Lítill schreef: Veel plezier zaterdag mensjes <3 *runs to a corner, sobbing* Ik wil ooook :C Stomme toetsweek grkengerng :c I know :c Ik moet naar een familiefeest en... En ik wil niet ><
Ah naja, je komt toch naar de volgende?
Dan komen Gen en ik wss ook de meeting terroriseren, ik moet Bun nog overtuigen >D
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 20:52 Lítill schreef: Veel plezier zaterdag mensjes <3 *runs to a corner, sobbing* Ik wil ooook :C Stomme toetsweek grkengerng :c aww... Hopelijk komt er na deze snel weer een meeting ^-^
»Quinty« 52 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 20:53 Hauntedpaw schreef: Abysspaw schreef: Hauntedpaw schreef: Abysspaw schreef: Hauntedpaw schreef: Haunted <3 Abyss<3 Topic? o3o We gotta start with these twooo Mijn concentratie level is laag ;w; Ik denk dat ik zaterdag weer ga posten, sorry Lau :c Aight kiddoo no problemo :3 btw, moet je je eten nu ook shaken? xD Ik heb yoghurt gegeten x'D Ik moet wel alles drinken met een rietje, dat is ziekelijk irritant xD
@Bo; Zondag* xD
L A U R A (call me Lau, Laury, ...) 79 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 20:54 Abysspaw schreef: Hauntedpaw schreef: Abysspaw schreef: Hauntedpaw schreef: Abysspaw schreef: Hauntedpaw schreef: Haunted <3 Abyss<3 Topic? o3o We gotta start with these twooo Mijn concentratie level is laag ;w; Ik denk dat ik zaterdag weer ga posten, sorry Lau :c Aight kiddoo no problemo :3 btw, moet je je eten nu ook shaken? xD Ik heb yoghurt gegeten x'D Ik moet wel alles drinken met een rietje, dat is ziekelijk irritant xD @Bo; Zondag* xD Aww pijnlijk
nou geniet van je yoghurts xD
Esmee 205 Actief All the voices in my head
Will be quiet when I'm dead
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 20:56 Trying random stuff with words, but the rainbow thing should be on the background and not over the black thing
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 21:04 Beterschap Q!! Hopelijk houd je van Yoghurt.. Nice Esmee ^^ Nu maar es alles afposten en dan de RPG posts van Tall tellen xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 21:06 Ik wil posten, maar ben te lui en zal waarschijnlijk niet bepaald veel inspi hebben Dx
L A U R A (call me Lau, Laury, ...) 79 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 21:06 VIDEO Hercules muziek aaaah zo goed. Ik ga hier echt binnenkort gewoon alle woorden van kunnen meezingen als ik zo on repeat blijf luisteren ^^'
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 21:08 Hauntedpaw schreef: VIDEO Hercules muziek aaaah zo goed. Ik ga hier echt binnenkort gewoon alle woorden van kunnen meezingen als ik zo on repeat blijf luisteren ^^' OMG DAT LIEDJE! xD
Esmee 205 Actief All the voices in my head
Will be quiet when I'm dead
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 21:11 Ty Em ^^
Ok this might be better. Instellen or not?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 21:25
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 21:28 @Marieke, cute! ik ben ook ooit eens een egel tegengekomen mijn tuin c:
Miss. Independent ~ 226 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 21:30
Kiki 1621 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 21:33 Fisheye schreef: Dit zat er net dus in onze tuin : (Voor de mensen die niet precies zien wat het is, het is een egeltje c: )
WAT EEN LEUKERDJE!!
(ik heb een tamme in mijn kamer c: )
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 21:39 Die is ook mooi Esmee ^^ Kiki, dat vind ik nog steeds geniaal <'3 Die is btw echt heel lief Marieke! Zo zo, Tellen komt morgen, nu slapen, ik ben doodop >.<
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 22:00 Ik denk niet dat ik nog ga posten mensjes... Ik ben moe... Bye ^^
Tess' 2700 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 22:14 Weltruste Emma Ga je slapen Bo?
ϾHł ღ 1403 Actief CAT'S PROFILE Age :
.: Died at the age of 130 moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 22:15 Nieuw setje. <3 Hopelijk ook nieuwe inspiratie voor hem, haha :C
29 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 22:17 Kan niet wachten totdat ik kan beginnen met deze cutie <3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic