|
|
508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jun 2014 - 21:00 | |
| Ik ga maar alvast m'n zilverkleurige halster uit de garage plukken. Na vijf jaar kan ik 'm eindelijk gebruiken! En dan morgen m'n leven wagen om een volbloed paard uit de wei te halen. xD |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jun 2014 - 21:10 | |
| @Chi, wil jij topic Fawn x Flame? She needs to know her father better :'D Kan jij maken? :p Moet eff wat hw maken! |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jun 2014 - 21:13 | |
| - Fawnstep schreef:
- @Chi, wil jij topic Fawn x Flame? She needs to know her father better :'D Kan jij maken? :p Moet eff wat hw maken!
Oké, dan moet ik dus Little x Fawn en Flame x Fawn aanmaken? x'D Ik ga eerst ff douchen. ^^ |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jun 2014 - 21:17 | |
| - Fawnstep schreef:
- @Chi, wil jij topic Fawn x Flame? She needs to know her father better :'D Kan jij maken? :p Moet eff wat hw maken!
Volgens mij missen we elkaar net. Poging drie: Topic Fawn x Inner? |
|
| |
Aimee 359
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jun 2014 - 21:23 | |
| Nieuwe benaming voor mensen bedacht: Rechtlijven.
|
|
| |
James 29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jun 2014 - 21:25 | |
| Omg tx Chi <3
Nog ff een paar postjes met Firewood, dan even afsluiten, maybe vanavond nog wat posten c: |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jun 2014 - 21:39 | |
| Plotselinge inspiratie voor een essayachtig iets. C:
Even kijken of ik dat vanavond uit kan werken. |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jun 2014 - 21:43 | |
| .. I C Y #Gross-sobbing-in-the-distance |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jun 2014 - 21:45 | |
| |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jun 2014 - 21:45 | |
| |
|
| |
Aimee 359
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jun 2014 - 21:47 | |
| |
|
| |
185 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ▰ Ageless [41 moons when he died] ▰Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jun 2014 - 21:47 | |
| |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jun 2014 - 21:51 | |
| - Slatekit schreef:
- Wazzup Lautje?:c
Missing the old times a bit :c toen ik nog actief kon zijn op WC xD Nu lukt het me maar niet |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jun 2014 - 21:52 | |
|
Laatst aangepast door Innerghost op wo 25 jun 2014 - 21:52; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jun 2014 - 21:52 | |
| Ik ga weer huilen... No >< |
|
| |
185 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jun 2014 - 21:53 | |
| - Innerghost schreef:
- Leopardgaze schreef:
- Firestar schreef:
- https://www.warriorcatsnl.com/t18368-it-s-not-like-i-m-looking-for-a-fight-patrol
I've got this thingy here. Ik daag een Shadowclan kat uit om vanachter Firestar - vanuit Thunderclan gebied - aan te komen lopen met prooi in zijn bek, met de bedoeling de border weer over te steken xD Zeg, Linn, zin om met Innerghost op patrouille te gaan? :3 Daar? xD Ik ga nu over een paar minuten naar bed ;-; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jun 2014 - 21:54 | |
| - Leopardgaze schreef:
- Innerghost schreef:
- Leopardgaze schreef:
- Firestar schreef:
- https://www.warriorcatsnl.com/t18368-it-s-not-like-i-m-looking-for-a-fight-patrol
I've got this thingy here. Ik daag een Shadowclan kat uit om vanachter Firestar - vanuit Thunderclan gebied - aan te komen lopen met prooi in zijn bek, met de bedoeling de border weer over te steken xD Zeg, Linn, zin om met Innerghost op patrouille te gaan? :3 Daar? xD Ik ga nu over een paar minuten naar bed ;-; Jup~ Morgen dan maar? xD Heb zelf eigenlijk nu ook geen tijd om te posten~ |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jun 2014 - 21:55 | |
| Hahahaha xD Oh god dat wordt wat.
En mijn ava is because feels. |
|
| |
185 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jun 2014 - 21:57 | |
| - Innerghost schreef:
- Leopardgaze schreef:
- Innerghost schreef:
- Leopardgaze schreef:
- Firestar schreef:
I've got this thingy here. Ik daag een Shadowclan kat uit om vanachter Firestar - vanuit Thunderclan gebied - aan te komen lopen met prooi in zijn bek, met de bedoeling de border weer over te steken xD Zeg, Linn, zin om met Innerghost op patrouille te gaan? :3 Daar? xD Ik ga nu over een paar minuten naar bed ;-; Jup~ Morgen dan maar? xD
Heb zelf eigenlijk nu ook geen tijd om te posten~ Gooood ^-^ Dan doen we dat~ Waz: Wacht maar af jij xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jun 2014 - 22:02 | |
| Hey, zij zitten fout en je wil Fire nie boos hebben nu hoor. xD Hij zou nog iemand kunnen vermoorden atm. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|