|
|
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 jun 2014 - 9:46 | |
| Ik moet ook weg over vijf minuutjes ): |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 jun 2014 - 9:49 | |
| Ik ben zo moe. Ik moet nog 3 dagen :'D |
|
| |
Laura, the mythology freak >:3 147
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 jun 2014 - 9:49 | |
| Aww poor people at school D: Ik zit ook thuis met vakantie maar het is wel deliberaties, dus wie van richting veranderen moet of niet geslaagd is wordt gebeld. Ik hou de deliberaties via twitter in de gaten, ze tweetten de klassen waarmee ze bezig zijn xD |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 jun 2014 - 10:29 | |
| - Shadepaw schreef:
- ik heb vandaag ook geen school^-^
@Lis, mag ik Bitterkit dan op 2 moons zetten?
meh, die 'horrorfilm' van gisterenavond was ook wel een serieuze teleurstelling... Hannaaaaaaa!!!! :'DDD Barkkit staat al op 3 moons, dus ik denk van wel (: Ik denk dat ik jullie allen (Bark, Corn en Bitter) even een pm ga sturen ivm het ouder worden van de kittens, dat iedereen zo ongeveer op gelijke lijn zit^^' Doen we anders nog eens een topje tussen Bitter en Hidden? (: Ik heb er in de Nusery nog eentje met Barkkit, en ik denk niet dat het voor Fachi wat uitmaakt als jij ook reageert (': EDIT; This one: https://www.warriorcatsnl.com/t18294-hate-birds (: |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 jun 2014 - 10:37 | |
| Laura@ Heel veel succes dan! ^-^
Het moment dat je je muis perongeluk even op de plek hebt staan waar dat briefje knippert als je PB hebt en je dat vanuit je ooghoek ziet en vervolgens de muis weer doorschuift. Vervolg actie is dat ik 10 seconde als een idioot naar die plek zit te staren of ik PB heb. :') |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 jun 2014 - 10:48 | |
| - Tinderpaw schreef:
- Laura@ Heel veel succes dan! ^-^
Het moment dat je je muis perongeluk even op de plek hebt staan waar dat briefje knippert als je PB hebt en je dat vanuit je ooghoek ziet en vervolgens de muis weer doorschuift. Vervolg actie is dat ik 10 seconde als een idioot naar die plek zit te staren of ik PB heb. :') Dat heb ik altijd als ik mijn muis neerzet en hij schuift uit zichzelf een stuk door! Intense stare..... :') |
|
| |
Bunny 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 jun 2014 - 10:50 | |
| Jeej, geen school vandaag :') Iemand topicje met Vigor en/of Windkit en/of Whitelion en/of Dyingblack? c: eerste is rogue, de tweede Shadowclan & de anderen Windclan ^^
@Babs: ja, of als hij je pagina niet goed geladen heeft en je vanuit je ooghoek denkt dat je pb hebt en daar een hele tijd naar staart en je afvraagt of je dat nu wel of niet hebt x'D |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 jun 2014 - 10:52 | |
| Bunny, Windkit x Frostpaw? She needs more friends.. xD
|
|
| |
Bunny 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 jun 2014 - 10:52 | |
| @Lis: okay, als jij maakt c: Dan post ik met Wind bij de andere topics c: -ze mag de nursery trouwens nog niet uit- |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 jun 2014 - 10:53 | |
| Bunny, Ik moet wel m'n paarden eerst nog te drinken gaan geven, anders staan ze, mij kennende, de rest van de dag nog zonder.. Maar no worries, ze staan soort van in m'n achtertuin dus ben ik zo klaar xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 jun 2014 - 10:56 | |
| Kikiii, hoe warm is het buiten? :'D Ik ben aan het besluiten of ik lange of korte mouwen aan moet en ik ben te lui om het buiten te gaan voelen ;p |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 jun 2014 - 10:57 | |
| - Frostpaw. schreef:
- Shadepaw schreef:
- ik heb vandaag ook geen school^-^
@Lis, mag ik Bitterkit dan op 2 moons zetten?
meh, die 'horrorfilm' van gisterenavond was ook wel een serieuze teleurstelling... Hannaaaaaaa!!!! :'DDD Barkkit staat al op 3 moons, dus ik denk van wel (: Ik denk dat ik jullie allen (Bark, Corn en Bitter) even een pm ga sturen ivm het ouder worden van de kittens, dat iedereen zo ongeveer op gelijke lijn zit^^'
Doen we anders nog eens een topje tussen Bitter en Hidden? (: Ik heb er in de Nusery nog eentje met Barkkit, en ik denk niet dat het voor Fachi wat uitmaakt als jij ook reageert (':
EDIT; This one: https://www.warriorcatsnl.com/t18294-hate-birds (: oké^-^ ik zal zometeen reageren :3 |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 jun 2014 - 10:59 | |
| - Strawberry schreef:
- Kikiii, hoe warm is het buiten? :'D Ik ben aan het besluiten of ik lange of korte mouwen aan moet en ik ben te lui om het buiten te gaan voelen ;p
Ik zit momenteel in Doetinchem en het was lekker warm in de zon. In de schaduw was het kouder maar hey das altijd :'D Babs red me ik zit nu al zeker 30 minuten vast op de wc omdat ik waarschijnlijk voedselvergiftiging heb van de kfc. |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 jun 2014 - 11:00 | |
| ik twijfel zo hard nu :c Forcepaw terug actief maken of inactief laten? ;x |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 jun 2014 - 11:00 | |
| Oké :'D Danke, lange mouwen it is. ;p
En brr, sterkte D; Zie je wel dat je niet naar de KFC moet gaan maar naar de Mac :c Heb je geen pilletjes bij je voor stuff? |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 jun 2014 - 11:03 | |
| Ik neig nar terug actief maken x'D weetje, we gaan het gewoon proberen~ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 jun 2014 - 11:05 | |
| Bunny@ Je kan 'm altijd weer op inactief zetten als 't niet lukt, non? ^-^ |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 jun 2014 - 11:05 | |
| - Strawberry schreef:
- Oké :'D Danke, lange mouwen it is. ;p
En brr, sterkte D; Zie je wel dat je niet naar de KFC moet gaan maar naar de Mac :c Heb je geen pilletjes bij je voor stuff? Nee, ik heb niks bij me. Moet het uitzitten helaas. Maar alles wat erin gaat komt er net zo hard weer uit :'D |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 jun 2014 - 11:06 | |
| iemand nog een topicje met Bitter? ze moet actiever ^-^ |
|
| |
Laura, the mythology freak >:3 147
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 jun 2014 - 11:08 | |
| Ik kom zo zoooo GEK. Mijn filofax agenda die ik besteld heb in mei, waarvan ze zeiden dat ie snel ging toekomen zou pas midden juli komen en dat is nu al verlaat naar midden augustus en dan wss dat we hem pas ontvangen 1 september. Het heeft een vulling van 2014, hoe kan het dan dat ik zo idiootlang wachten moet? D: Screw this, ik moet echt een andere site vinden zodat ik ze kan annuleren en mijn geld terug heb om ze ergens anders te bestellen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|