|
|
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 23:04 | |
| Inner houdt zoveel van haar zus atm <3... xD Ben benieuwd hoe ze reageert als ze hoort dat een van die kittens Innerkit heet |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 23:05 | |
| Goedemorgen en trusten ;__; De hele dag geleerd, van mouse dung tien uur vanochtend tot nu ;__; Maar nu ga ik dus effetjes pitten... So bye iedereen (: |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 23:13 | |
| Heel veel sterkte Evelyn! Als je zo hard geleerd hebt, moet het goedkomen. :3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 23:14 | |
| @Esmee: You'll see ^-^
Nou, ik ga maar eens plat, eerst lezen, dan slapen. Night night everyone x |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 23:18 | |
| Goodnight Evelyn en Nath!!
So so, gedoucht, nu posten >3 |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 23:20 | |
| Emma, nu heb je Winter boos gemaakt >3 Night Nath ^^ |
|
| |
Denise 113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 23:20 | |
| Dammit emma, ik wou daar ook posten maar nu jij hebt gepost moet ik helemaal overnieuw beginen '-' |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 23:22 | |
| Sjonge.. Ik heb wel veel gedaan met die snelle post blijkbaar xD
|
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 23:26 | |
| |
|
| |
| |
| Jupjup Winter was nog zo aardig tegen m, maar nee hij moet dr een hersenschudding bezorgen xD |
|
| |
Denise 113 Actief
| |
| Jes! '-' ik was net klaar met dit schrijven: - Spoiler:
Met haar lichte tred liep ze door het bos, toen Amy nog bij haar huismensen woonde had ze er vaak naar gekeken maar nooit echt een gevoel gehad om er heen te gaan. Nu kon het, ze was vrij en had geen verplichtingen, alleen jagen natuurlijk. Ze stapte stug door en niet veel later stroomde haar neus vol met verschillende geuren, al leken ze toch op elkaar. Voorzichtig stapte Amy verder, wie weet kwam ze nog andere katten tegen en waarchijnlijk waren deze niet al te vriendelijk tegen haar, gezien het feit dat ze een buitenstaander was. Na een tijd doorstappen en nog geen kat tegen gekomen te zijn maakte haar maag een luid, protensterend geluid. Ze proefde de lucht en probeerde onderscheid te maken tussen de katten geuren en de prooigeuren, een vers muizen geurtje pikte de kattin op en voorzichting zakte ze in jaaghouding en sloop naar het weerloze beestje. Snel checkte Amy de stand van de wind en sloop voorzichtig verder. Snel sprong ze op en beet hem met een sterke beet van haar kaken, alleen jammer genoeg kon de muis nog een piepje maken voor zijn dood, wat voor de kattin betekende dat de muis haar enige eten was voor nu. Snel maakte ze haarzelf uit ze voeten en ging ergens anders heen, al snel had ze een mooi verborgen plekje gevonden die verlaten leek en begon gulzig de muis te eten. Precies bij haar laatste hap kwam er een jonge kat aanstoven, gevolgt door een oudere, die weer gevolgt werd door een oude kat en een jongere. In de hoop niet ontdekt te worden bleef ze zo stil mogelijk in haar verstopplek zitten, wat zouden deze twee katten eigenlijk gedaan hebben? Ach ja, Amy had er niks mee te maken dus eigenlijk hield ze haar liever erbuiten. Alleen veranderde het toen de jongere kater haar richting ging oprennen en de jonge kattin achter hem aanging, vooral toen ze ging springen want in plaats van dat ze op de kater landde voelde Amy een extra gewicht op haar rug gevolgd door nagels, al leek het net alsof de kattin op haar Amy geen pijn wou doen. Wat was dat nou? Waarom ging de jonge kattin haar niet met haar nagels bewerken? Geen tijd had Amy er om over na te denken want het want het gewicht werd iets te veel, dus zonder pardon gooide de oudere kattin de jonge kattin van haar rug af.
~if you don't mind
|
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 23:28 | |
| Ik denk dat je het grootste gedeelte van die post nog wel kan gebruiken? En het is het risico van het vak als je een topic binnen valt vrees ik ^^" |
|
| |
Denise 113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 23:29 | |
| Dat is waar ja xD *gaat post her en der veranderen* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 23:31 | |
| Babs, zijn er momenten (behalve in het begin bij Tinder) waar hij níet zielig is? xD Nog steeds attack on titans aan t kijken? |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 23:33 | |
| Nee, Maaike moest slapen. ;p We hebben dan skype aanstaan enzo, dus dan kunnen we elkaars reacties zien. xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 23:40 | |
| Haha! Ik zie het al voor me, volgens mij is het echt dikke lol dan xD |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 0:06 | |
| Even kijken of ik op Lítill zit want ik twijfel xD anders switch ik accounts en ga ik nu wel posten op Apple, want ik werd de hele tijd afgeleid door Sas en broertje met MC en mn pa vroeg bij heel veel campings "kom eens kijken? Is dit wat? Mooi water he?" So xD |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 0:07 | |
| Hahaha ja je zit op Lit x'D |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 0:08 | |
| Mooi xD tis altijd raden op mn IPod en mobiel, voordat Heatherkit opeens heel droog in het topic komt xD |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 0:10 | |
| All slender-topics are done
Well ik ben es slapen poeple. Wish me luck today and see y'all tonight again ;ik ben onmiddellijk na school iets doen met klasgenoten dus ik weet niet hoe laat het word; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|