|
|
185 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ▰ Ageless [41 moons when he died] ▰Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 21:41 | |
| - Brindlepool schreef:
- Leopardgaze schreef:
- Brindlepool schreef:
- Leopardgaze schreef:
- Brindlepool schreef:
- Leopardgaze schreef:
- Dazzlekit schreef:
- Leopardgaze schreef:
- Omg Nath, je las echt mijn gedachtes toen ik die post schreef met Leopard xD Ik had gehoopt dat Inner hem uit de lucht zo vangen :')
Wohoo, telepathie xD Jaa echt wel xD Leopard post echt lekker >D ik zie een divergent tekstje in je onderschrift Ja, daar ben ik me heel erg bewust van. xD DAUNTLESS MANIFESTO >D
Emma: Ik heb er toch voor gekozen dat ze op hem terecht komt, het is toch leuk om te vechten ^-^ JA PRECIES. Ik heb zo'n boekje waar ze allemaal instaan xD nope ik ben geen fan ofzo :') Ik heb 5000+ fotos/quotes en such op mijn telefoon staan van ze, ik denk dat ik me wel fan mag noemen :') En alle boeken gelezen >D Ze hebben trouwens een random persoon genaamd 'Edgar ' in de komende Insurgent film gestopt :-: Haha, ik heb ze ook alledrie gelezen, ze staan op mn plank. ^^ & ja, ik heb het ook gehoord. Mensen zeiden eerst dat hij een soort van derde wiel aan de wagen werd bij Tris en Tobias maar dat bleek uiteindelijk weer een rumor te zijn dus idk D: Mijn shippers heart brak helemaal toen ik dat las, gelukkig was het een rumor idd, want ik zou de film echt gehaten hebben dan. Er zijn al genoeg problemen in de boeken dus xD Een derde wiel wil ik niet D: |
|
| |
Esmee / Sokje 204 Actief Sky above me
Earth below me
Fire within me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 21:41 | |
| Zo, en Locked zou geen volwaardig Shadowclanner worden he, volgens Shrewie. Ze zal bewijzen dat ze dat wel kan worden xD |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 21:45 | |
| - Lockedkit schreef:
- Zo, en Locked zou geen volwaardig Shadowclanner worden he, volgens Shrewie. Ze zal bewijzen dat ze dat wel kan worden xD
Shrew heeft Inner en Locked net geen volwaardige Shadowclanners genoemd, wacht maar >3 |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 21:49 | |
| - Fallentear schreef:
- Lockedkit schreef:
- Zo, en Locked zou geen volwaardig Shadowclanner worden he, volgens Shrewie. Ze zal bewijzen dat ze dat wel kan worden xD
Shrew heeft Inner en Locked net geen volwaardige Shadowclanners genoemd, wacht maar >3 Locked en Inner take the clan over xD En als Whitelion Lock ooit zou proberen haar mee te nemen, zal ie toch zn staart moeten missen >3 |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 21:54 | |
| - Snowypaw schreef:
- Fallentear schreef:
- Lockedkit schreef:
Shrew heeft Inner en Locked net geen volwaardige Shadowclanners genoemd, wacht maar >3 Locked en Inner take the clan over xD En als Whitelion Lock ooit zou proberen haar mee te nemen, zal ie toch zn staart moeten missen >3
Yesh indeed >3 En waarschijnlijk twee achterpoten ^-^ |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 21:59 | |
| Uh. Morgen vrij. Ik wou dat het al morgen was. Wil me tekening verder maken >~< |
|
| |
Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 22:03 | |
| @Bo; heee bootje! (: @Linn; haha, ik ben het helemaal met je eens. Vraag me wel af wat voor rol hij dan gaat spelen. En ja, genoeg problemen... als je begrijpt wat ik bedoel :") |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 22:07 | |
| Ik dacht; laat ik maar eens vroeg naar bed gaan. Lol nee, wk is gwn té aanwezig. En we zijn misschien nu pas op de helft xD |
|
| |
185 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ▰ Ageless [41 moons when he died] ▰Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 22:08 | |
| Danii: Ja ik begrijp wat je bedoelt, denk ik xD Ja dat vraag ik me dus ook af, ik dacht eerst dat hij misschien de vervanging werd van Uriah, maar blijkbaar niet want die kwam later ook erbij :')
Edit: Sorry voor iedereen waarmee ik aan het praten was via Skype, Skype besloot opeens dat hij maar ging vast hangen net toen ik wilde zeggen dat ik ging slapen. Weltrusten~ |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 22:14 | |
| |
|
| |
Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 22:19 | |
| - Leopardgaze schreef:
- Danii: Ja ik begrijp wat je bedoelt, denk ik xD Ja dat vraag ik me dus ook af, ik dacht eerst dat hij misschien de vervanging werd van Uriah, maar blijkbaar niet want die kwam later ook erbij :')
Edit: Sorry voor iedereen waarmee ik aan het praten was via Skype, Skype besloot opeens dat hij maar ging vast hangen net toen ik wilde zeggen dat ik ging slapen. Weltrusten~ Als ik zeg het einde snap je me denk ik wel :") Ja, hij is er nu ook bij gekomen. Heb ook al redelijk wat foto's van de set gezien, ziet er echt gaaf uit! En slaap lekker~ |
|
| |
Isa (2.0) 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 22:21 | |
| Meep, ik ga ook maar eens slapen. Morgen twee proefwerken, so ~ Trusten allemaal! :'3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 22:30 | |
| Downton Abbey finished.. Nu douchen, posten, en naar bed >3 |
|
| |
Denise 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 22:32 | |
| Mousedung schooln volgende week toetsweek maar ik nog steeds niet het rooster. |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 22:32 | |
| Emma + vroeg naar bed gaan is just like.. NOPE haha En bij deze reserveer ik een topicje Tall x Locked |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 22:36 | |
| - Snowypaw schreef:
- Emma + vroeg naar bed gaan is just like.. NOPE haha
En bij deze reserveer ik een topicje Tall x Locked You gotta live life while you have it (A) Sure ^^ Zeg me maar wanneer 'ie geboren is en ik maak aan ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 22:43 | |
| - Tallpaw schreef:
- Snowypaw schreef:
En bij deze reserveer ik een topicje Tall x Locked You gotta live life while you have it (A)
Sure ^^ Zeg me maar wanneer 'ie geboren is en ik maak aan ;D True xD En tis a giiirl, en wss morgen xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 22:45 | |
| - Snowypaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Snowypaw schreef:
En bij deze reserveer ik een topicje Tall x Locked You gotta live life while you have it (A)
Sure ^^ Zeg me maar wanneer 'ie geboren is en ik maak aan ;D True xD En tis a giiirl, en wss morgen xd Dan zijn we het eens >3 Ehm oeps.. Dan maak ik morgen ;'') |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 22:48 | |
| Met Maaike en Waz attack on titan kijken. :') Ik geloof dat Maaike nog eens een keer sterft aan een hartaanval (A) |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jun 2014 - 23:01 | |
| DAAN? *Roept* we moeten een topic hebben. Inner móét weten wie de vader is. Sorry soof. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|