|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 0:13 | |
| Bo, dat zijn van die dingen waar ik zo om kan lachen xD zo'n bloedserieus topic, en dan die kitten>3
Veel geluk en plezier Assie!! Maak er een gave dag van en slaap lekker ;') |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 0:18 | |
| Haha Emma xD Lítill en Heather doen een uitwisselings programma xD Lítill word een shadowclan kit en Heatherkit word bc leader xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 0:20 | |
| Mensen k heb nog een topic met Rune open staan in de TC nursery. |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 0:22 | |
| - Lítill schreef:
- Haha Emma xD
Lítill en Heather doen een uitwisselings programma xD Lítill word een shadowclan kit en Heatherkit word bc leader xD Wow Heather als BC leider O.o En Lítill als kit XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 0:22 | |
| Sorreh Waz, ik heb geen actieve TC katten D; -eentje, maar die is half aan het doodgaan xD-
@Esmee; purrfect xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 0:31 | |
| Ik heb geen Tc at all bedenk ik me net o.o ook geen Rc~
Ik ga slapen guys ^^ Ik kan niet elke avond zo ziek laat naar bed als soms xD Sorry Babs, ik post morgen weer ;D |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 0:42 | |
| Ik roep Appleblossom officieel uit tot meest zielige kat van WC |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 0:42 | |
| Trusten Ems!
Esmee@ Bedankt, I guess?x'D Ik kan zielig op twee manieren interpreteren. ;p |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 0:45 | |
| True, nouja: Dr pa is dood, dr ma is totaal verknipt, ze mist een oog en zit met die engerd van een Lítill opgesloten xD Best sneu toch haha |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 0:48 | |
| True x'D
En ze is meermaals al aangevallen door total strangers en een paar keer door der voormalige beste vriendin. xD Miss dat ik ooit een Applekit aanmaak en dan is het: Apple done right ofzo xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 0:54 | |
| Poor Apple... Ja, deze Apple gaat in elk geval nooit meer gelukkig worden xD |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 0:58 | |
| Denk het niet nee. x'D Het feit dat ze in eerste instantie compleet op mezelf gebaseerd was maakt me ietwat bezorgd ;p |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 1:02 | |
| Oh god Babs xD no way xD Dat is misschien zorgwekkend ja xD @Esmee; Hij is geen engerd D: Hij is alleen... Uhm... Badass? 8) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 1:04 | |
| Oh Babs, laten we hopen dat jouw toekomst er iets rooskleuriger uitziet xD Maare ik ga pitten people, cya later ^^
EDIT: Bo proof it >3 Door middel van een topic xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 1:06 | |
| Zijn leader ceremonie? >3 Hij is daar zo badass, hij geeft een reusachtige kater gewoon een pak slaag -en de dood lolol- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 1:10 | |
| Klinkt... zachtaardig xD Is Litill net zo klein als Snowy? (A) |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 1:10 | |
| Ik geloof dat de soep van mn noodles iets vettiger was dan dat de bedoeling was ;w; HOpelijk gaat mn maag dit houden xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 1:12 | |
| @Esmee; idk xD hij is wel kleiner dan gemiddelde kat, maar ook niet zo klein als een apprentice ofzo xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 1:17 | |
| Maar Snowy zou nu ongeveer bijna uitgegroeid moeten zijn -oeps moet leeftijd veranderen- en ze is net wat groter dan een kitten xD Okem miss wat overdreven, maar als ze warrior is heeft ze de grootte van een appentice |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 1:20 | |
| Ik heb nog steeds de oude twijfel om Saxon terug te laten keren naar Bloodclan x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|