|
|
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:14 | |
| Emma, no, -niet beledigend naar Tall, he's an awesome kitty- maar mijn zus heeft GEEN stijl.
Schrijfvaardigheiden .. xD Ik faal nog steeds enorm met Nederlands enzo >-< |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:16 | |
| - 'Dawnkit schreef:
- Emma, no, -niet beledigend naar Tall, he's an awesome kitty- maar mijn zus heeft GEEN stijl.
Schrijfvaardigheiden .. xD Ik faal nog steeds enorm met Nederlands enzo >-< Haha xD Ik vind van wel //Maaike, dat zei m'n vader tegen mijn moeder over de site xD Dat was awkward omdat m'n moeder tegen was, en mijn vader voor... |
|
| |
Amy :3 83 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I don't think I will answer this question because I'm 28 moons old... Oops, said it!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:17 | |
| Wat denken jullie van de naam Spheresky?? Of Sphereshadow?? |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:19 | |
| - Tallpaw schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Emma, no, -niet beledigend naar Tall, he's an awesome kitty- maar mijn zus heeft GEEN stijl.
Schrijfvaardigheiden .. xD Ik faal nog steeds enorm met Nederlands enzo >-< Haha xD Ik vind van wel
//Maaike, dat zei m'n vader tegen mijn moeder over de site xD Dat was awkward omdat m'n moeder tegen was, en mijn vader voor... Vind jij veels te veel roze in combinatie met paars smaak .. ? xD En maar klagen dat ik veels te donker kleed :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:20 | |
| - 'Dawnkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- 'Dawnkit schreef:
Schrijfvaardigheiden .. xD Ik faal nog steeds enorm met Nederlands enzo >-< Haha xD Ik vind van wel
//Maaike, dat zei m'n vader tegen mijn moeder over de site xD Dat was awkward omdat m'n moeder tegen was, en mijn vader voor... Vind jij veels te veel roze in combinatie met paars smaak .. ? xD En maar klagen dat ik veels te donker kleed :') Ehm… Maar ik kan mijn fans toch niet gaan beledigen?? D: |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:22 | |
| - Tallpaw schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- 'Dawnkit schreef:
//Maaike, dat zei m'n vader tegen mijn moeder over de site xD Dat was awkward omdat m'n moeder tegen was, en mijn vader voor... Vind jij veels te veel roze in combinatie met paars smaak .. ? xD En maar klagen dat ik veels te donker kleed :') Ehm… Maar ik kan mijn fans toch niet gaan beledigen?? D: Ze is een TALL fan ;D XD Ze vindt Dawn en Rasp lelijk D: Ik mag haar niet |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:23 | |
| @Ezz, wat vind ze van mijn acc >:'D Je kan in mn droptopic kijken :'D |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:24 | |
| @Daan, x'D Moet ze nu echt jury gaan spelen voor iedereen x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:24 | |
| |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:25 | |
| Allemaal buiten Timerose x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:25 | |
| She doesn't like Timerose? :"D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:26 | |
| - 'Dawnkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- 'Dawnkit schreef:
//Maaike, dat zei m'n vader tegen mijn moeder over de site xD Dat was awkward omdat m'n moeder tegen was, en mijn vader voor... Vind jij veels te veel roze in combinatie met paars smaak .. ? xD En maar klagen dat ik veels te donker kleed :') Ehm… Maar ik kan mijn fans toch niet gaan beledigen?? D: Ze is een TALL fan ;D XD Ze vindt Dawn en Rasp lelijk D: Ik mag haar niet Tall is me, I am Tall >3 Vreemd… Kan zijn omdat Dawn nu een Gay Flag ava heeft, personally I like it though <'3 |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:26 | |
| Emma: Zodiac is nog niet af nee, door bepaalde omstandigheden zoals de komende proefwerkweek, mijn oma die in het ziekenhuis lag en is overleden ^^' Het kan nog wel even duren, maar ik maak hem af c: En Stormlily ga ik aanmelden bij Aurymind(ik noem ze gewoon zo, koppel naam>D)~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:27 | |
| |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:27 | |
| - Tallpaw schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- 'Dawnkit schreef:
//Maaike, dat zei m'n vader tegen mijn moeder over de site xD Dat was awkward omdat m'n moeder tegen was, en mijn vader voor... Vind jij veels te veel roze in combinatie met paars smaak .. ? xD En maar klagen dat ik veels te donker kleed :') Ehm… Maar ik kan mijn fans toch niet gaan beledigen?? D: Ze is een TALL fan ;D XD Ze vindt Dawn en Rasp lelijk D: Ik mag haar niet Tall is me, I am Tall >3 Vreemd… Kan zijn omdat Dawn nu een Gay Flag ava heeft, personally I like it though <'3 Emma. Why. Just .. Why. Hij's mijn mooierd <'3 Daan, I dunno why x'D "Kom eens, duid es aan welke je leuk vindt" "Die die die die die die -twijfel- niet die die .." xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:28 | |
| Nog gecondoleerd daarvoor Linn <'3 Sterkte!
Wel gaaf dat je hem nog af maakt! Ik kan haast niet wachten, en yep, dan gaat ze Tall nog veel zien xD
Ez, Hail vind 'm anders niet zo speciaal xD
Daan, Sparrow, definitely ^^ |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:30 | |
| Daan, ik heb iets met Bravesoul, I don't know why x'D i just fregging love him :')
Emma, Hail is gewoon een rare kitten x'D Everone likes Dawn's Christmasthingy avatar x'D |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:31 | |
| Emma@ Ik zie Tinder al naar Tall wijzen als er iemand bij komt. "Hij wil niet weeheeg T-T" |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:33 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:34 | |
| //Babs, Definitely xD Hij vindt het gezellig (A)
//Ez, Rasp needed him there <'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|