|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:00 | |
| Gebeurt best often bij nestjes… Soms heb je gewoon een klik en soms niet I guess ^^
Babs, your turn >3 |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:01 | |
| "Maaams, over die meeting hehh, mag ik er nu heen?" "Maar schat, ik ga daar niet de hele dag blijven he!" "Dat moet ook niet." "Mhh." WAAROM. GEWOON. GEEN. "Ja tuurlijk schat, na alle rotzooi die we je aandoen, ga maar." |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:02 | |
| - 'Dawnkit schreef:
- "Maaams, over die meeting hehh, mag ik er nu heen?"
"Maar schat, ik ga daar niet de hele dag blijven he!" "Dat moet ook niet." "Mhh." WAAROM. GEWOON. GEEN. "Ja tuurlijk schat, na alle rotzooi die we je aandoen, ga maar." Wees blij dat t geen nee is? (': Ik zou het later gewoon, als alles rustig is, nog even kalm vragen, meestal krijg je dan wel een ja :3 |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:04 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- 'Dawnkit schreef:
"Maar schat, ik ga daar niet de hele dag blijven he!" "Dat moet ook niet." "Mhh." WAAROM. GEWOON. GEEN. "Ja tuurlijk schat, na alle rotzooi die we je aandoen, ga maar." Wees blij dat t geen nee is? (': Ik zou het later gewoon, als alles rustig is, nog even kalm vragen, meestal krijg je dan wel een ja :3 Nu was alles rustig. Ik denk dat ze denkt dat er alleen onverantwoorde 13 jarige rondlopen ofzo >-< |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:05 | |
| Then Stormlily it is~ Ik ga haar later op de avond pas maken though, eerst voldoende leren xD |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| - 'Dawnkit schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- 'Dawnkit schreef:
"Maar schat, ik ga daar niet de hele dag blijven he!" "Dat moet ook niet." "Mhh." WAAROM. GEWOON. GEEN. "Ja tuurlijk schat, na alle rotzooi die we je aandoen, ga maar." Wees blij dat t geen nee is? (': Ik zou het later gewoon, als alles rustig is, nog even kalm vragen, meestal krijg je dan wel een ja :3 Nu was alles rustig. Ik denk dat ze denkt dat er alleen onverantwoorde 13 jarige rondlopen ofzo >-<
Mijn ouders weten niet eens over WC :'D Heb het ooit geprobeerd uit te leggen, maar toen was m'n moeder gelijk van ik wil niet dat je ooit nog op die site komt.. x'D |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Ho, ben ik onverantwoordelijk xD Maarja ik loop dr ook niet rond |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:07 | |
| - Fawnstep schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- 'Dawnkit schreef:
"Maar schat, ik ga daar niet de hele dag blijven he!" "Dat moet ook niet." "Mhh." WAAROM. GEWOON. GEEN. "Ja tuurlijk schat, na alle rotzooi die we je aandoen, ga maar." Wees blij dat t geen nee is? (': Ik zou het later gewoon, als alles rustig is, nog even kalm vragen, meestal krijg je dan wel een ja :3 Nu was alles rustig. Ik denk dat ze denkt dat er alleen onverantwoorde 13 jarige rondlopen ofzo >-<
Mijn ouders weten niet eens over WC :'D Heb het ooit geprobeerd uit te leggen, maar toen was m'n moeder gelijk van ik wil niet dat je ooit nog op die site komt.. x'D Da's ook .. Raar x'D Ze vinden het okay dat ik hier zit, maar over meeten, dat is weer wat anders s: |
|
| |
| |
| - Dustkit schreef:
- Then Stormlily it is~ Ik ga haar later op de avond pas maken though, eerst voldoende leren xD
Sc??? *hoop hoop* Is Zodiac al done btw? Ik lief dat idee + forum nog steeds <'3 |
|
| |
96
| |
| Leren is saai :c mijn kat is veel interessanter ;p
Eey guys, mag ik van jullie proberen voor een kit ? Ik heb veel te grote twijfels :c Sowieso zal ik het toch doen maar he gaat om het principe |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:08 | |
| Ik snap t ook wel hoor ;p Ik zou 15 als goede leeftijd zijn voor eerste meeting, dan ben je wat volwassener en zullen je ouders je wat meer laten doen. |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:09 | |
| Mijn ouders vinden WC nutteloos tijdverdrijf, en mn broer lacht me erom uit. Meeten gaat m niet worden, tenzij het een keer in Rotterdam is |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:10 | |
| Soof dat komt goed uit, dat ben ik hoogstwaarschijnlijk bij de volgende meeting >3
Esmee, mijn ouders vinden het ook maar vreemd they let me be though ^^
Oke, nog zoveel te doen maar posten is leuker xD |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:10 | |
| Vijftien duurt veel te lang x'D Maar nah, hoe sneller ik het accepteer, hoe sneller ze me laten gaan
Esmee, mijn ouders vinden het ook maar tijdverdrijf, mijn zus vind enkel Tall leuk x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:11 | |
| - 'Dawnkit schreef:
- Vijftien duurt veel te lang x'D
Maar nah, hoe sneller ik het accepteer, hoe sneller ze me laten gaan
Esmee, mijn ouders vinden het ook maar tijdverdrijf, mijn zus vind enkel Tall leuk x'D Jouw zus heeft smaak (A) |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:11 | |
| Vinden je ouders 't zelfs nog vreemd als je laat zien dat Warrior Cats in 7Days staat? D: En zeg dat het goed is voor je ABN. :DD |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:12 | |
| Mijn ouders vinden ondertussen Warrior Cats niet meer (Heel erg) vreemd. Andere zaken though...:') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:12 | |
| Idk, they don't know that. En tja, het heeft wel mn schrijfvaardigheden -ofzo- verbeterd |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:13 | |
| Mijn moeder is er zo nuchter over dat ze soms ook vraagt hoe t gaat xD Zo awkward is dat dan (': |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 17:13 | |
| Mijn ouders denken dat dit een site is vol enge oude mannen .-. *sorry belediging voor de staff :'D* En omdat ik geen risico wil lopen dat ik dan opeens gedwongen moet stoppen, laat ik 't een paar jaar rusten.. Gewoon totdat ik zelf een rijbewijs en auto heb :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|