|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 20:57 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 20:57 | |
| Nu gaan ze d'r aan (': Like, Shrew zou ze met genoegen samen met de WindClan katjes willen aanvallen xD
En juaaaaaah <3 Nu wilt Spanje wel revenge haahah xD Het was ook een rot finale :C |
|
| |
Inge 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 20:58 | |
| @Soof, topic Ash x Fawn? Topic Ash x Ivy? :"D |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 20:58 | |
| - Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Isa? Heeft Lost toestemming bezoek te brengen als de kittens er zijn? xD
Ja hoor, als hij maar niet tijdens de bevalling komt om haar uit te lachen! xD Ik beloof dat Lost zijn best zal doen (A) xD En hij zal ook niet lachen als 'ie haar uiteput ziet liggen met haar kits xD Haha, dat hoop ik maar voor hem xD
Stiekem gaat Soft de kittens aanleren Lostdream "ome Lostie" te noemen >D Hij zou niet durven, heeft 'ie probemen met Rush xD Seriously? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 21:00 | |
| - Shrewstar schreef:
- Nu gaan ze d'r aan (': Like, Shrew zou ze met genoegen samen met de WindClan katjes willen aanvallen xD
En juaaaaaah <3 Nu wilt Spanje wel revenge haahah xD Het was ook een rot finale :C Shrew's awesome >3 Hell yeah!! Ik denk zeker dat we weer een kans maken dit jaar om te freakin' winnen! |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 21:01 | |
| - 'Dawnkit schreef:
- Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
Ja hoor, als hij maar niet tijdens de bevalling komt om haar uit te lachen! xD Ik beloof dat Lost zijn best zal doen (A) xD En hij zal ook niet lachen als 'ie haar uiteput ziet liggen met haar kits xD Haha, dat hoop ik maar voor hem xD
Stiekem gaat Soft de kittens aanleren Lostdream "ome Lostie" te noemen >D Hij zou niet durven, heeft 'ie probemen met Rush xD Seriously? xD Das waar, Rush neemt het wel voor haar op x'D En jaaa, dan wordt Lost (stief)oom! |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 21:03 | |
| Nee, niet weer voetbal Dx Heel België staat vol met de Belgische vlag ._. Ik heb zelfs een BRIEVENBUS in het zwart-geel-rood gezien -_- WAAR GAAT DE WERELD NAARTOE, MENSEN?!!!
Ghehe, Tall gaat eraaaaaan!! xD |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Daan: yeah, als jij aanmaakt xD
Em: zei ik toch xD
Broken heeft gewoon een Tinder-alarm, hij voelde dat er iets mis was xD |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| - Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
Stiekem gaat Soft de kittens aanleren Lostdream "ome Lostie" te noemen >D Hij zou niet durven, heeft 'ie probemen met Rush xD Seriously? xD Das waar, Rush neemt het wel voor haar op x'D En jaaa, dan wordt Lost (stief)oom! Niet dat Lost bang heeft van Rush hoor *hooghartige kater-blik* xD Te gek :3 Ome Lostie xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 21:05 | |
| - Tallpaw schreef:
- Shrewstar schreef:
- Nu gaan ze d'r aan (': Like, Shrew zou ze met genoegen samen met de WindClan katjes willen aanvallen xD
En juaaaaaah <3 Nu wilt Spanje wel revenge haahah xD Het was ook een rot finale :C Shrew's awesome >3
Hell yeah!! Ik denk zeker dat we weer een kans maken dit jaar om te freakin' winnen! Dat zal Tall niet vinden straks huehue xD Dr was altijd een kans (; *zet nerdbril op* elk land had 1/32 kans om t wk te winnen *zet bril af* maar nu is die wel vergroot ja >:'D |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 21:05 | |
| Oh god Tall en Ace jullie zijn de sjaak. x'D
En is Tall nu nog 2 keer over de Windclan border gegaan of wat?o.o *Kijkt naar de topics bij de grenslijnen* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 21:06 | |
| - Shrewstar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Shrewstar schreef:
En juaaaaaah <3 Nu wilt Spanje wel revenge haahah xD Het was ook een rot finale :C Shrew's awesome >3
Hell yeah!! Ik denk zeker dat we weer een kans maken dit jaar om te freakin' winnen! Dat zal Tall niet vinden straks huehue xD
Dr was altijd een kans (; *zet nerdbril op* elk land had 1/32 kans om t wk te winnen *zet bril af* maar nu is die wel vergroot ja >:'D *hides Tall* Nederland heeft nu alle landen de kriebels gegeven, dat helpt altijd xD Babs, wel meer dan twee keer (A) River en Thunder heeft 'ie ook al gezien xD |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 21:06 | |
| - 'Dawnkit schreef:
- Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
Stiekem gaat Soft de kittens aanleren Lostdream "ome Lostie" te noemen >D Hij zou niet durven, heeft 'ie probemen met Rush xD Seriously? xD Das waar, Rush neemt het wel voor haar op x'D En jaaa, dan wordt Lost (stief)oom! Niet dat Lost bang heeft van Rush hoor *hooghartige kater-blik* xD Te gek :3 Ome Lostie xD *Ziet het al helemaal voor zich* Hmm, wordt nog grappig. Ik vond het trouwens zo lief dat Lost zich een soort van zorgen om Soft maakte <'3 Stiekem is hij best wel een schatje (a) Ik ga trouwens proberen deze avond nog te reageren ^^ |
|
| |
Dieuw 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 21:10 | |
| - Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
Stiekem gaat Soft de kittens aanleren Lostdream "ome Lostie" te noemen >D Hij zou niet durven, heeft 'ie probemen met Rush xD Seriously? xD Das waar, Rush neemt het wel voor haar op x'D En jaaa, dan wordt Lost (stief)oom! Niet dat Lost bang heeft van Rush hoor *hooghartige kater-blik* xD Te gek :3 Ome Lostie xD *Ziet het al helemaal voor zich* Hmm, wordt nog grappig. Ik vond het trouwens zo lief dat Lost zich een soort van zorgen om Soft maakte <'3 Stiekem is hij best wel een schatje (a) Ik ga trouwens proberen deze avond nog te reageren ^^
*Achterdochtige blik naar Lost* x'D Ik heb gepost op het geboortetopic btw :') |
|
| |
55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 21:10 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 21:11 | |
| SOOOOOOOOFFFFF!!!! *WIJST NAAR TOPIC* COME SAVE HIM D: |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 21:12 | |
| @Emma; RC zelfs het -tijdelijke- kamp x'D |
|
| |
Freedje 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 21:12 | |
| Yuah! Dazzle is going to be born <3 |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 21:13 | |
| - Rushleap schreef:
- Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
Stiekem gaat Soft de kittens aanleren Lostdream "ome Lostie" te noemen >D Hij zou niet durven, heeft 'ie probemen met Rush xD Seriously? xD Das waar, Rush neemt het wel voor haar op x'D En jaaa, dan wordt Lost (stief)oom! Niet dat Lost bang heeft van Rush hoor *hooghartige kater-blik* xD Te gek :3 Ome Lostie xD *Ziet het al helemaal voor zich* Hmm, wordt nog grappig. Ik vond het trouwens zo lief dat Lost zich een soort van zorgen om Soft maakte <'3 Stiekem is hij best wel een schatje (a) Ik ga trouwens proberen deze avond nog te reageren ^^
*Achterdochtige blik naar Lost* x'D Ik heb gepost op het geboortetopic btw :') Okay, dan post ik nog een keer en dan kunnen de kittens komen |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jun 2014 - 21:13 | |
| Wow gosh xD je maakte Broken jaloers en boos omdat je Tinder bang maakte, proficiat Em! XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|