Algemene Onzin Topic - Pagina 46

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 46 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 1:14

Q, chill! Dat is wss dus niet zo lang meer. Ook wel fijn dat je dan een Game Conputer hebt, lekker overzichtelijk ^^

Babs, I know that.. Sterkte ;')
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspark
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 46 DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 1:22

@Babs; Mijn laptop trekt Guild Wars op normal/low, maar dat is goed genoeg voor mij. Assassins Creed Black Flag was 'm te veel x'D

Met mn nieuwe PC kan ik alles op Ultra spelen, behalve Watch_Dogs, die trekt 'ie op medium xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 1:29

Klinkt gaaf ^^

Oke, niet overal gepost maar ja.. Ik ga nu toch echt Pitten xD

Weltrusten Guys ^^

Oh en Babs, keep on dreaming, like Q said; it may become something after all >3
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 1:36

Ach shush jullie x'D *trekt dekens over hoofd*
Paradox
Member
Ianto
124

CAT'S PROFILE
Paradox
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 2:16

That moment when you find an old school account back <3

OMG, Paradox <3 I've missed this dude <3
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 46 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 8:29

Goedemorgen Very Happy
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 46 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 8:44

Morning ^-^
Mwehh vandaaf examen dinges uitreiking, van 10 tot 6
Heathercloud
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 46 OWCmOfd
Bo~
530
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Heathercloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 9:03

Tijd om slome comp op te starten die een half uur doet om op testarten en dan nog internet die een kwartier er over doet en dan nog super sloom is .n.

EDIT;; nou ik zit erop maar de site tript helemaal, hij is supersloom en het toetsenbord vind ik heel raar xD Maar ja, beter dit dan helemaal niets I guess

Laatst aangepast door Heatherkit' op za 14 jun 2014 - 9:19; in totaal 1 keer bewerkt
Foxflare
Member
Lore
92
Actief

CAT'S PROFILE
Foxflare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 9:17

Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 9:24

Heya guys ^^
We hebben gewonnen <33

//Hierboven -forgot the name-
Ik ben persoonlijk heel slecht in kiezen maar ik vind de laatste twee denk ik het leukste ;D
Kestrelwing
Member
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 9:26

Emma dat had ik nog niet door zekers xD Zelfs de oudjes uit mn straat vieren feest
Heathercloud
Member
Bo~
530
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Heathercloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 9:27

@Fox; sorry ik riskeer het niet te kijken met deze slome computer D;
@Em; had je mijn wappje ontvagnen? En JAAAAAAAAAAAA Ik wias zo blij, ik keek -ja echt- met mijn korfbalteam :'D
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 9:32

Ik ren nu al Bo ;D

Ik ben zo happy <3 Maar nu zal ik stoppen met Spammen xD
Foxflare
Member
Lore
92
Actief

CAT'S PROFILE
Foxflare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 9:33

Ik heb het gekeken bij mijn buurmeisje, die aan een rivier woont. Met als gevolg een overwinningsduik om 11 uur. ^w^
Heathercloud
Member
Bo~
530
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Heathercloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 9:34

No Em, go on xD

Posten gaat zo sloom met dit ding xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 9:35

Gedaan Bo ;D

Oke, nu nog ff snel wat doen en daarna moeten jullie mij missen tot elf uur vanavond >3
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 46 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 9:38

Mijn broertje heeft Borderlands 2 gekocht en dat ga ik nu dus met hem spelen omdat ik niks te doen heb en omdat hij anders toch maar gaat doorzeuren over dat ik mee moet doen xD
Angelsong
Member
Isa(2)~
178
Actief

CAT'S PROFILE
Angelsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 9:41

Goedemorgen ^^
Kestrelwing
Member
Esmee
1926
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 9:45

Ik loop zó erg achter met posten. Maar sorry, ik kan wss pas vanaf maandag weer posten met Snowy enzo. Ik doe enkel 2/3 topics met Kestrelwing, dat valt te overzien. Anders vind ik het oneerlijk als ik met Snowy op het ene topic wel reageer en de op de andere niet. Hope you don't mind people, maar mijn broer is geslaagd en ik moet vandaag natuurlijk naar de uitreiking en morgen hebben we allemaal bezoek D: Dus veel tijd is er niet, en ik moet morgen sws weer 'gezellig' doen.
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 9:53

Nah Esmee, no problem. x'D Ik ken het actually. Ik doe op dit moment eventjes geen post met Snowynight enzo. (Want ik heb totaal geen zin in die accounts even xD..)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 46 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: