|
|
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 12:29 | |
| - Acepaw schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Omg Jamie xD
Het idee alleen al: Snowy en Ace halfsiblings hahaha xD XD Echt hé, ineens Ace heel beschermend tegen over haar omdat het zijn enige familie is >3 XD En Tall zo van wtf O.o |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 12:35 | |
| "Mam ik ga ff op de computer voor ik wiskunde begin he." "Doe maar" -Vader komt binnen- "Kom even meekijken op de tablet." -Moeder komt binnen- "Ga je nou nog beginnen?!" Theheck -.- |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 12:43 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Acepaw schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Omg Jamie xD
Het idee alleen al: Snowy en Ace halfsiblings hahaha xD XD Echt hé, ineens Ace heel beschermend tegen over haar omdat het zijn enige familie is >3 XD En Tall zo van wtf O.o Jah xD Die snapt er niks van |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 12:43 | |
| Voor de volgende wedstrijd ga ik t Wilhelmus wat beter in mn kop stampen xD Ik zag mezelf gisteren al half mompelen hahaha xD
@Ez;; Huh? xD |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 12:47 | |
| - Acepaw schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Acepaw schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Omg Jamie xD
Het idee alleen al: Snowy en Ace halfsiblings hahaha xD XD Echt hé, ineens Ace heel beschermend tegen over haar omdat het zijn enige familie is >3 XD En Tall zo van wtf O.o Jah xD Die snapt er niks van Logisch x3 @Soof ik ook xD Btw mensen ik moet naar examen dinges uitreiking, toedeloe |
|
| |
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 12:49 | |
| Heey lieve mensen hier! Ben lang niet onn geweest door de examens.Nu alleen nog OVSG en dan zijn de examens voorbij! |
|
| |
Viktor 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 13:51 | |
| Setje maken voor Buzzard :3 |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 13:54 | |
| Er is blijkbaar een wandeldriedaagse aan de gang hier *kijkt naar zingende kinderen die langs haar huis komen lopen* |
|
| |
Viktor 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 14:02 | |
| @Marieke, x'D Ava is done :'} I love Buzzard <3 |
|
| |
Anouk 241 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons went by as fast as the windGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 14:15 | |
| Yush nog maar 1 voorbeeld post maken en dan is m'n kittenaanmelding af! Ondertussen zit ik al over de 2000 woorden X'D |
|
| |
Viktor 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 14:17 | |
| Can't wait until I am gonna chose Leafstorms kittens <3 |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 14:29 | |
| 1 post gemaakt, nog 2 te gaan :3 Maar eerst ga ik wat Zelda spelen xD |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 14:52 | |
| Wiskunde is al voor de helft af (: *Twijfelblik op haar boek* Die twee ander hoofdstukken zijn voor morgen. |
|
| |
Acc Markt 117 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 14:57 | |
| Pffff, ik wil niet gaan leren voor Frans... Dx *kijkt bemoedigend naar zichzelf via haar computerscherm* Kom op Liese, nog een week en je bent erdoor! //sigh |
|
| |
Laura, the mythology freak >:3 147
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 14:59 | |
| @Liese; Examens? xD Ik ben er over weekje ook gelukkig vanaf. Uitstelgedrag voor Bio rn xD
|
|
| |
Acc Markt 117 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 15:05 | |
| Laura, Jups... ._. Heb Wiskunde gelukkig al gehad! *happydance* Heb maandag spijtig genoeg Frans... Maar ach, daarna ben ik er voor 2 maand ( en 1 week ) vanaf! :DD http://500px.com/liesebranders Gowd, 1467 views en ik heb gisteren m'n eerste foto pas geplaatst :'D |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 15:07 | |
| Lis, ik ook nog een week >-<
|
|
| |
Laura, the mythology freak >:3 147
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 15:12 | |
| @Lies; Aaaah frans, heb ik woensdag ;3; @Ez; kop op je kan het!
wat hebben jullie nog qua vakken in laatste week? Ik heb maandag biologie en aardrijkskunde, dinsdag engels, woensdag frans, donderdag nederlands en vrijdag katholieke godsdienst. (: |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 15:13 | |
| @ Laura,
Heb je ook een fot van Cometlight als hij staat of een andere houding heeft? (: ( Omdat je al Art hebt voor Icy wil ik Comet tekenen :3 ) |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jun 2014 - 15:14 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |