Algemene Onzin Topic - Pagina 28

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende
Nightspark
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 21:19

@Herr; Gewoon doen :'D We would love it <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cometlight
Member
Laura, the mythology freak >:3
147

CAT'S PROFILE
Cometlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 21:22

Glacierfall schreef:
Cometlight schreef:
Dyingblack schreef:
Cometlight schreef:
Glacierfall schreef:
Te. Veel. Latijn.

Aaaah heb ik ook morgen xD
Wat moet jij allemaal kennen?
Ik ook morgen (eerste deel toch)
en ik heb voornamelijk Trappen van vergelijking, losse ablatief & participia (afgezien van woordjes & cultuur dan)

oh god, de tijd van de makkelijke grammatica ;3; (in je hoeveelste jaar zit je?) Ik zit in de 4e en moet nu alle werkwoorden van wijs verklaren (dus wrm een conjunctief of indicatief wordt gebruikt) en idem naamvallen waarom nominatief en zo, zoals nederlands meewerkend voorwerp maar tien keer moeilijker D: ik ben er echt zo slecht in D:

moet je ook teksten kennen?

Ik moet conjunctieven (en verklaren), infiniefzinnen, gerendinium, gerendivium, PPA, PFA, losse ablatieven, teksten scanderen en een beetje naamvallen verklaren D:
En van teksten doe ik de Metamorphoses en brieven van
Plinius de jongere ;_;
---
Ik ben aan het twijfelen of ik nu wel of niet een kitten zou aanmelden voor BrightxPolar :3

AAAH HER IK MOET ALLES WAT JIJ MOET KENNEN OOK KENNEN FML D: ik moet zelfs theorie van scanderen doen. die cesuren, semiquinaria semiseptenaria en semiternaria WHAT

&& qua teksten doe ik Vergilius Bucolica (Tityrus en Meliboeus) en Georgica (verhaal van Orpheus en Eurydice whoopwhoop) doen en dan nog een tekst van Cicero uit zijn Epistulae tijdnes zn ballingschap en dan nog een tekst van Ovidius uit zijn ballingschap xD

Heb jij ook die hele samenzwering met Catilina al gezien? Ik ben zo blij dat ik dat helemaal in december heb geleerd Surprised
Glacierfall
Member
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 21:31

Cometlight schreef:
Glacierfall schreef:
Cometlight schreef:
Dyingblack schreef:
Cometlight schreef:
Glacierfall schreef:
Te. Veel. Latijn.

en ik heb voornamelijk Trappen van vergelijking, losse ablatief & participia (afgezien van woordjes & cultuur dan)

oh god, de tijd van de makkelijke grammatica ;3; (in je hoeveelste jaar zit je?) Ik zit in de 4e en moet nu alle werkwoorden van wijs verklaren (dus wrm een conjunctief of indicatief wordt gebruikt) en idem naamvallen waarom nominatief en zo, zoals nederlands meewerkend voorwerp maar tien keer moeilijker D: ik ben er echt zo slecht in D:

Ik moet conjunctieven (en verklaren), infiniefzinnen, gerendinium, gerendivium, PPA, PFA, losse ablatieven, teksten scanderen en een beetje naamvallen verklaren D:
Plinius de jongere ;_;
---
Ik ben aan het twijfelen of ik nu wel of niet een kitten zou aanmelden voor BrightxPolar :3

AAAH HER IK MOET ALLES WAT JIJ MOET KENNEN OOK KENNEN FML D: ik moet zelfs theorie van scanderen doen. die cesuren, semiquinaria semiseptenaria en semiternaria WHAT

&& qua teksten doe ik Vergilius Bucolica (Tityrus en Meliboeus) en Georgica (verhaal van Orpheus en Eurydice whoopwhoop) doen en dan nog een tekst van Cicero uit zijn Epistulae tijdnes zn ballingschap en dan nog een tekst van Ovidius uit zijn ballingschap xD

Heb jij ook die hele samenzwering met Catilina al gezien? Ik ben zo blij dat ik dat helemaal in december heb geleerd Surprised
Die samenzwering heb ik nog niet gezien, maar in december waren we met Caesar bezig en Cicero doen we volgend jaar :c Ik ga een tijdreis maken om Plinius de Jongere te mollen zodat hij nooit een brief kan schrijven, de rotzak verdiend het .__.
---
@Q, dat zal dan voor straks zijn want ik ga nu nog even mijn leerstof herhalen ^^
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 21:35

Awh Marrow <3
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 21:37

https://www.warriorcatsnl.com/t17949-hypnotized
Ben best wel curious naar Q's antwoord. xD
Nightspark
StarClan
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 21:43

@Chi; Ik ook, cuz I have no idear how to response :c
Cometlight
Member
147

CAT'S PROFILE
Cometlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 21:54

Glacierfall schreef:
Cometlight schreef:
Glacierfall schreef:
Cometlight schreef:
Dyingblack schreef:
Cometlight schreef:
Glacierfall schreef:
Te. Veel. Latijn.

Plinius de jongere ;_;
---

Die samenzwering heb ik nog niet gezien, maar in december waren we met Caesar bezig en Cicero doen we volgend jaar :c Ik ga een tijdreis maken om Plinius de Jongere te mollen zodat hij nooit een brief kan schrijven, de rotzak verdiend het .__.
---
@Q, dat zal dan voor straks zijn want ik ga nu nog even mijn leerstof herhalen ^^

Aah, ik zag alles van Caesar vorig jaar xD Ik denk dat jij het volgend jaar dan zal zien, want die hele samenzwering heeft met Cicero te maken ^^' En als je Cicero ziet, dan kan het niet anders dan dat je de Catilinarische redevoeringen ziet, dat is echt topwerk xD
Aah Plinius de jongere ugh D: Is dat hij die schrijft over de uitbarsting van de Vesuvius of is dat Plinius de oudere? Want ik herinner me dat ik Plinius las met dingen van Pompeii eind vorig jaar xD

EDIT: wat zie je van metamorphoses btw?
Glacierfall
Member
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 21:56

Cometlight schreef:
Glacierfall schreef:
Cometlight schreef:
Glacierfall schreef:
Cometlight schreef:
Dyingblack schreef:
Cometlight schreef:
Glacierfall schreef:
Te. Veel. Latijn.

Plinius de jongere ;_;
---

---

Aah, ik zag alles van Caesar vorig jaar xD Ik denk dat jij het volgend jaar dan zal zien, want die hele samenzwering heeft met Cicero te maken ^^' En als je Cicero ziet, dan kan het niet anders dan dat je de Catilinarische redevoeringen ziet, dat is echt topwerk xD
Aah Plinius de jongere ugh D: Is dat hij die schrijft over de uitbarsting van de Vesuvius of is dat Plinius de oudere? Want ik herinner me dat ik Plinius las met dingen van Pompeii eind vorig jaar xD
Ik denk dat dat Plinius de oudere is, Plinius de jongere schrijft de minst romantische liefdesbrieven aller tijden naar zijn vrouw en maakt brieven over dolfijnen xD
Cometlight
Member
147

CAT'S PROFILE
Cometlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 21:59

Spoiler:

Oké, DAT kan ik me niet herinneren xD Dang, die was goed high denk ik :'D Van die brieven over de Vesuvius herinner ik me wel nog dat we een les dus echt 50 minuten lang in een deuk lagen om ene Pomponianus, die naam ook gewoon omg :')

&& qua metamorphoses wat zie je daarvan?
Thistlepaw.
Member
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 22:04

Neh het is te warm om te slapen ...,
>.<
Burningflight
Member
Sara
132
Afwezig

CAT'S PROFILE
Burningflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 22:05

Thistlepaw schreef:
Neh het is te warm om te slapen ...,
>.<

+1=_=
Glacierfall
Member
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 22:07

Cometlight schreef:
Spoiler:

Oké, DAT kan ik me niet herinneren xD Dang, die was goed high denk ik :'D Van die brieven over de Vesuvius herinner ik me wel nog dat we een les dus echt 50 minuten lang in een deuk lagen om ene Pomponianus, die naam ook gewoon omg :')

Van metamorphoses zien we Daedalus und Icarus, Puramos en Thisbe en Deukalion en Purra (ik kan haar naam niet spellen :3)
Een of ander genie op mijn school heeft ook besloten dat mijn Frans examen best de dag na mijn latijn examen kan plaats vinden dus nu sla ik ze de hele tijd door elkaar D:
Cometlight
Member
147

CAT'S PROFILE
Cometlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 22:08

Glacierfall schreef:
Cometlight schreef:
Spoiler:

Van metamorphoses zien we Daedalus und Icarus, Puramos en Thisbe en Deukalion en Purra (ik kan haar naam niet spellen :3)
Een of ander genie op mijn school heeft ook besloten dat mijn Frans examen best de dag na mijn latijn examen kan plaats vinden dus nu sla ik ze de hele tijd door elkaar D:

Oeh, ik heb ook Daedalus en Icarus gezien vorig jaar! I crieeeed, ik vond het echt zo zielig D: En ik zag ook Apollo en Daphne Smile
die andere ken ik wel niet, ga ze eens opzoeken als ik tijd heb xD

Ah, succes! Ik heb derest van mijn taalvakken (wat best veel is) pas in de laatste week Surprised en ik heb na Latijn geschiedenis, dus dat is wel weer blokken ;3;

ik ga nu wel pittne, succes met je examen(s)! xx <3 (:
Glacierfall
Member
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 22:22

Cometlight schreef:
Glacierfall schreef:
Cometlight schreef:
Spoiler:

Oeh, ik heb ook Daedalus en Icarus gezien vorig jaar! I crieeeed, ik vond het echt zo zielig D: En ik zag ook Apollo en Daphne Smile
die andere ken ik wel niet, ga ze eens opzoeken als ik tijd heb xD

Ah, succes! Ik heb derest van mijn taalvakken (wat best veel is) pas in de laatste week :oen ik heb na Latijn geschiedenis, dus dat is wel weer blokken ;3;

ik ga nu wel pittne, succes met je examen(s)! xx <3 (:
Jij ook veel succes! C:
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 22:27

Voor het eerst sinds tijden moet ik veel posten xD
Gaat nu niet allemaal lukken, gelukkig ben ik morgen 2 uur eerder uit want LO valt uit -triple yay omdat het LO is-
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 22:47

Ben nog steeds van mening dat we Acepaw moeten begraven onder de kittens =w=~
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 22:50

@Babs gaat wel lukken xD Ik heb nu ook een klein monstertje om hem mee te stalken. Nouja wat je een monstertje noemt, Lockeds broer Lion komt daar een stuk meer van in de buurt
Heathercloud
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 OWCmOfd
Bo~
530
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Heathercloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 22:57

Back op mn IPod xD
Ben nu al klaar met posts van Heather -1 lol- wil meer topics maar.. *kijkt naar topic van zoek topic* its emptyy
En ja ik post voor de lol in dit ding. Dit gebeurd er als ik me verveel xD

Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 22:59

Yeah het dondert >D
Waarom ben ik daar zo blij om..

En mn kamer ruikt naar boterhammetjes die ik zojuist weggegooid heb xd

Mag je trouwens al posten als je kat geaccepteerd is in een clan maar z'n naam nog nie gekleur is ? Want ik wil posten met ghost ;p
Lockedrose
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 9r4vhAL
Esmee / Sokje
204
Actief
Sky above me
Earth below me
Fire within me

CAT'S PROFILE
Rank:
Lockedrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 23:09

Ja Assie ^^
& Hier is het monstertje' die niet zo monsterlijk is. Heeft iemand enig idee wanneer Fallens kittens geboren zullen worden?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: