|
|
Bo | Boterham | 2 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 20:11 | |
| Geef een voorbeeld van koken -fysica examen-: (Ik) Mijn hersenen nadat ik jouw leerstof hebt geleerd >c *Voor extra luchtbellen neem je warme temperaturen en veel te veel waterdamp-
Jep, beste antwoord >3 |
|
| |
Sara 132 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 20:15 | |
| - Craneclaw schreef:
- Geef een voorbeeld van koken -fysica examen-:
(Ik) Mijn hersenen nadat ik jouw leerstof hebt geleerd >c *Voor extra luchtbellen neem je warme temperaturen en veel te veel waterdamp-
Jep, beste antwoord >3 Dat antwoord ga ik gebruikenXD |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 20:16 | |
| - Nightspark schreef:
- Code rood hier in Limburg. Onweer, duisternis, windstoten en regen.
En het is vertyft warm op mn kamer xD Op Pinkpop is de hele lucht groen... o.O |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 20:18 | |
| - Ravenheart schreef:
- Nightspark schreef:
En het is vertyft warm op mn kamer xD Op Pinkpop is de hele lucht groen... o.O Geelig/groen hier x'D |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 20:23 | |
| Now I'm actually so happy <3 Locked is gekozen :33 |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 20:25 | |
| - Cometlight schreef:
- Glacierfall schreef:
- Te. Veel. Latijn.
Aaaah heb ik ook morgen xD Wat moet jij allemaal kennen? Ik ook morgen (eerste deel toch) en ik heb voornamelijk Trappen van vergelijking, losse ablatief & participia (afgezien van woordjes & cultuur dan) |
|
| |
Esmee / Sokje 204 Actief Sky above me
Earth below me
Fire within me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 20:31 | |
| |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 20:31 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 20:36 | |
| - Nightspark schreef:
- Ravenheart schreef:
- Nightspark schreef:
En het is vertyft warm op mn kamer xD Op Pinkpop is de hele lucht groen... o.O Geelig/groen hier x'D Ik heb slechte ervaringen met groene lucht/wolken *hides* |
|
| |
Bregje 217 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 20:44 | |
| |
|
| |
Earth below me
Fire within me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 20:47 | |
| - Ladypaw schreef:
- Lockedkit schreef:
- http://500px.com/photo/7877800/one-two-three-jump-by-mario-pignotti
Wie wilt er een setje maken? <3 En als het kan, miss ook de ogen groen maken. Anders moet Babs als ze wil dat doen ofzo Babs is niet de enige die ogen kan kleuren Weet ik! Maar bij haar ziet t er awesome uit >3 En ik weet verder ook niet wie het precies kan ~~~~~ Wow Locked kan dus niet steunen op haar broer Lion =P |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 20:47 | |
| - Everstar schreef:
- Littlestream schreef:
- God, i love anime.
Maar soms vraag ik me toch echt af of ze niet high/stoned waren toen ze het script schreven. xD Dat ken ik. Welke kijk je? Yu gi oh, en net zoals pokémon & bakugan gaat het alleen maar over vriendschap en stuff. xD Serieus, soms gaat de helft van een aflevering over dat ze er zijn etc, just hate it. :') |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 20:48 | |
| - Lockedkit schreef:
- Ladypaw schreef:
- Lockedkit schreef:
- http://500px.com/photo/7877800/one-two-three-jump-by-mario-pignotti
Wie wilt er een setje maken? <3 En als het kan, miss ook de ogen groen maken. Anders moet Babs als ze wil dat doen ofzo Babs is niet de enige die ogen kan kleuren Weet ik! Maar bij haar ziet t er awesome uit >3 En ik weet verder ook niet wie het precies kan ~~~~~ Wow Locked kan dus niet steunen op haar broer Lion =P *steekt hand op* ik ben setje aan het maken >D |
|
| |
Bregje 217 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 20:49 | |
| - Littlestream schreef:
- Everstar schreef:
- Littlestream schreef:
- God, i love anime.
Maar soms vraag ik me toch echt af of ze niet high/stoned waren toen ze het script schreven. xD Dat ken ik. Welke kijk je? Yu gi oh, en net zoals pokémon & bakugan gaat het alleen maar over vriendschap en stuff. xD Serieus, soms gaat de helft van een aflevering over dat ze er zijn etc, just hate it. :') Lol, I know what you mean |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| |
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| |
| |
Earth below me
Fire within me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 20:59 | |
| Lol ty @Bun signature heeft geen groene ogen ^-^ |
|
| |
Laura, the mythology freak >:3 147
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 21:08 | |
| - Dyingblack schreef:
- Cometlight schreef:
- Glacierfall schreef:
- Te. Veel. Latijn.
Aaaah heb ik ook morgen xD Wat moet jij allemaal kennen? Ik ook morgen (eerste deel toch) en ik heb voornamelijk Trappen van vergelijking, losse ablatief & participia (afgezien van woordjes & cultuur dan) oh god, de tijd van de makkelijke grammatica ;3; (in je hoeveelste jaar zit je?) Ik zit in de 4e en moet nu alle werkwoorden van wijs verklaren (dus wrm een conjunctief of indicatief wordt gebruikt) en idem naamvallen waarom nominatief en zo, zoals nederlands meewerkend voorwerp maar tien keer moeilijker D: ik ben er echt zo slecht in D: moet je ook teksten kennen? |
|
| |
Bo | Boterham | 2 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 21:12 | |
| Bye bye mensjes! Tot volgende vrijdag ;3 |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 21:13 | |
| - Cometlight schreef:
- Dyingblack schreef:
- Cometlight schreef:
- Glacierfall schreef:
- Te. Veel. Latijn.
Aaaah heb ik ook morgen xD Wat moet jij allemaal kennen? Ik ook morgen (eerste deel toch) en ik heb voornamelijk Trappen van vergelijking, losse ablatief & participia (afgezien van woordjes & cultuur dan) oh god, de tijd van de makkelijke grammatica ;3; (in je hoeveelste jaar zit je?) Ik zit in de 4e en moet nu alle werkwoorden van wijs verklaren (dus wrm een conjunctief of indicatief wordt gebruikt) en idem naamvallen waarom nominatief en zo, zoals nederlands meewerkend voorwerp maar tien keer moeilijker D: ik ben er echt zo slecht in D:
moet je ook teksten kennen? Ik moet conjunctieven (en verklaren), infiniefzinnen, gerendinium, gerendivium, PPA, PFA, losse ablatieven, teksten scanderen en een beetje naamvallen verklaren D: En van teksten doe ik de Metamorphoses en brieven van Plinius de jongere ;_; --- Ik ben aan het twijfelen of ik nu wel of niet een kitten zou aanmelden voor BrightxPolar :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|