|
|
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 16:41 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 16:45 | |
| |
|
| |
Isa(2)~ 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 16:48 | |
| |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 16:49 | |
| Ik geloof dat ik een boterham kom te eten vanavond xD Behalve als we iets vinden wat open is :') |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 16:50 | |
| Ik heb honger :c We eten pas rond 6, dayum xD |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 16:50 | |
| Awh poor you :c
---
I drew a ragdoll :'D |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 16:52 | |
| - Windkit. schreef:
- ik verveel me :'c
je kan.. een taart bakken een cake bakken, bellen blazen, wandelen, met iemand afspreken, cadeautjes maken, foto's trekken, posten, een naam, evenement bedenken, studeren(huhuu) tekenen, winkelen al is zijn de meeste winkels dicht, een lijstje maken van dingen die je kunt doen, op en neer springen, van het weer genieten, drinken, eten... Misschien zit daar iets tussen^^ |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 16:55 | |
| Ik ben zooo moee. ;u; Moest gisteren om halfzes opstaan, dan een 45 min fietsen, dan twee uur op de bus naar Gent. Dan daar een boottocht met gids. Nadien 3 uur op café (no worrs, alleen cola's;D), daar nog tot middernacht gebleven. Dan twee uur terug, wegens omstandigheden waren we uiteindelijk pas om 2:20 met de fiets terug naar huis vertrokken en waren we pas 3 uur (s nachts!) thuis. Dan vandaag opgestaan om 10 uur, naar Destiny gefietst, paard gereden en nog een sessie water angst gedaan, terug naar huis gefietst, gestudeerd en nu WC. I deserved a little rest. xD En straks nog naar vrienden gaan en daar blijven slapen, hoezo druk? :') |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 17:02 | |
| Wauw x'D Je bouwt je weekend wel vol, of niet Chi?;p --- Poofle :'D |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 17:07 | |
| - Tinderpaw schreef:
- Wauw x'D Je bouwt je weekend wel vol, of niet Chi?;p
---
Poofle :'D Aww<3. Ja, heb alleen niet rekening gehouden met de examens, dus zal 'k straks wel even asociaal moeten doen en gaan studeren. xD |
|
| |
Isa(2)~ 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 17:10 | |
| |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 17:11 | |
| Nice Babs ;3
Ugh, Biologie begint tegen te steken. Classificatiesysteem is te ingewikkeld x3 Geef mij maar liever redoxreacties >3 |
|
| |
Sara 45 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 17:13 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Nice Babs ;3
Ugh, Biologie begint tegen te steken. Classificatiesysteem is te ingewikkeld x3 Geef mij maar liever redoxreacties >3 Ugh dat komt me allemaal zo bekend voor |
|
| |
Isa(2)~ 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 17:19 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Nice Babs ;3
Ugh, Biologie begint tegen te steken. Classificatiesysteem is te ingewikkeld x3 Geef mij maar liever redoxreacties >3 Whut? Classificatiesysteem?? Redoxreacties...? Klopt het dat je dat in de 2de nog niet hebt gehad? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 17:23 | |
| - Angelkit' schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Nice Babs ;3
Ugh, Biologie begint tegen te steken. Classificatiesysteem is te ingewikkeld x3 Geef mij maar liever redoxreacties >3 Whut? Classificatiesysteem?? Redoxreacties...? Klopt het dat je dat in de 2de nog niet hebt gehad? xD Ik leef in België guys, hier gaat alles anders xD Ik zit in het 4de middelbaar met 12u wetenschappen, wat veel is voor een middelbaar. So yeah, het is uitzonderlijk dat het in het 4de wordt gezien. In bv Handel zien ze enkel Chemische Reacties nu, waar ze niet dieper op in gaan x3 Classificatiesysteem met al die onderdellingen en namen en rijken en... God... Daar zijn de stammen >< Ugh, al die namen xD En Redoxreacties zijn van chemie, het is zowat m'n favo vak geworden doorheen het jaar x3 |
|
| |
Sara 45 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 17:28 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Angelkit' schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Nice Babs ;3
Ugh, Biologie begint tegen te steken. Classificatiesysteem is te ingewikkeld x3 Geef mij maar liever redoxreacties >3 Whut? Classificatiesysteem?? Redoxreacties...? Klopt het dat je dat in de 2de nog niet hebt gehad? xD Ik leef in België guys, hier gaat alles anders xD Ik zit in het 4de middelbaar met 12u wetenschappen, wat veel is voor een middelbaar. So yeah, het is uitzonderlijk dat het in het 4de wordt gezien. In bv Handel zien ze enkel Chemische Reacties nu, waar ze niet dieper op in gaan x3
Classificatiesysteem met al die onderdellingen en namen en rijken en... God... Daar zijn de stammen >< Ugh, al die namen xD En Redoxreacties zijn van chemie, het is zowat m'n favo vak geworden doorheen het jaar x3 Ik woon ook in België en ik zit ook in het 4de^^ En ik heb vorig trimester ook over die classificatiesystemen geleerd en dit trimester heb ik ook over de redoxreacties geleerd. Ik vond ze allebei stom XD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 17:33 | |
| - Tinderpaw schreef:
- Wauw x'D Je bouwt je weekend wel vol, of niet Chi?;p
---
Poofle :'D ouo <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 17:37 | |
| - Iceshard schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Angelkit' schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Nice Babs ;3
Ugh, Biologie begint tegen te steken. Classificatiesysteem is te ingewikkeld x3 Geef mij maar liever redoxreacties >3 Whut? Classificatiesysteem?? Redoxreacties...? Klopt het dat je dat in de 2de nog niet hebt gehad? xD Ik leef in België guys, hier gaat alles anders xD Ik zit in het 4de middelbaar met 12u wetenschappen, wat veel is voor een middelbaar. So yeah, het is uitzonderlijk dat het in het 4de wordt gezien. In bv Handel zien ze enkel Chemische Reacties nu, waar ze niet dieper op in gaan x3
Classificatiesysteem met al die onderdellingen en namen en rijken en... God... Daar zijn de stammen >< Ugh, al die namen xD En Redoxreacties zijn van chemie, het is zowat m'n favo vak geworden doorheen het jaar x3 Ik woon ook in België en ik zit ook in het 4de^^ En ik heb vorig trimester ook over die classificatiesystemen geleerd en dit trimester heb ik ook over de redoxreacties geleerd. Ik vond ze allebei stom XD Classificatie is ingewikkeld. We moeten de domeinen en alle rijken kennen. Dan nog eens de stammen en afdelingen, klasses, ordes en vanaf families moeten we niet meer, enkel de lijn verder kunnen aanvullen van geslacht naar soort. x'3 Ik ga dat niet overleven xD En redoxreacties zijn leuk, want dat is makkelijk xD |
|
| |
Isa(2)~ 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 17:37 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Angelkit' schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Nice Babs ;3
Classificatiesysteem met al die onderdellingen en namen en rijken en... God... Daar zijn de stammen >< Ugh, al die namen xD En Redoxreacties zijn van chemie, het is zowat m'n favo vak geworden doorheen het jaar x3 Ah haha, okay xD |
|
| |
Sara 45 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 17:43 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Iceshard schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Angelkit' schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Nice Babs ;3
Classificatiesysteem met al die onderdellingen en namen en rijken en... God... Daar zijn de stammen >< Ugh, al die namen xD En Redoxreacties zijn van chemie, het is zowat m'n favo vak geworden doorheen het jaar x3 Ik woon ook in België en ik zit ook in het 4de^^ En ik heb vorig trimester ook over die classificatiesystemen geleerd en dit trimester heb ik ook over de redoxreacties geleerd. Ik vond ze allebei stom XD Classificatie is ingewikkeld. We moeten de domeinen en alle rijken kennen. Dan nog eens de stammen en afdelingen, klasses, ordes en vanaf families moeten we niet meer, enkel de lijn verder kunnen aanvullen van geslacht naar soort. x'3 Ik ga dat niet overleven xD En redoxreacties zijn leuk, want dat is makkelijk xD Haha bij mij is het juist omgekeerd. Die classificatie vond ik nog wel makkelijk ma die redoxreacties snap ik nog niet helemaal. Maar dat ligt mss gwn aan de leerkrachtXD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|