Algemene Onzin Topic - Pagina 15

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende
Thymewillow
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 DPKsfdL
Nyn
861
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thymewillow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 16:41

Halluw c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 16:45

Hoi Luna (:
Angelsong
Member
Isa(2)~
178
Actief

CAT'S PROFILE
Angelsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 16:48

Haai haai Luna ^^
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 16:49

Ik geloof dat ik een boterham kom te eten vanavond xD Behalve als we iets vinden wat open is :')
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 16:50

Ik heb honger :c We eten pas rond 6, dayum xD
Tinderlight
StarClan
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 16:50

Awh poor you :c

---

I drew a ragdoll :'D
Lightleaf
Member
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 16:52

Windkit. schreef:
ik verveel me :'c

je kan..
een taart bakken
een cake bakken,
bellen blazen,
wandelen,
met iemand afspreken,
cadeautjes maken,
foto's trekken,
posten,
een naam, evenement bedenken,
studeren(huhuu)
tekenen,
winkelen al is zijn de meeste winkels dicht,
een lijstje maken van dingen die je kunt doen,
op en neer springen,
van het weer genieten,
drinken,
eten...

Misschien zit daar iets tussen^^
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 16:55

Ik ben zooo moee. ;u;
Moest gisteren om halfzes opstaan, dan een 45 min fietsen, dan twee uur op de bus naar Gent. Dan daar een boottocht met gids. Nadien 3 uur op café (no worrs, alleen cola's;D), daar nog tot middernacht gebleven. Dan twee uur terug, wegens omstandigheden waren we uiteindelijk pas om 2:20 met de fiets terug naar huis vertrokken en waren we pas 3 uur (s nachts!) thuis. Dan vandaag opgestaan om 10 uur, naar Destiny gefietst, paard gereden en nog een sessie water angst gedaan, terug naar huis gefietst, gestudeerd en nu WC.
I deserved a little rest. xD
En straks nog naar vrienden gaan en daar blijven slapen, hoezo druk? :')
Tinderlight
StarClan
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 17:02

Wauw x'D Je bouwt je weekend wel vol, of niet Chi?;p

---

Algemene Onzin Topic - Pagina 15 EQxGI2W

Poofle :'D
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 17:07

Tinderpaw schreef:

---

Aww<3.
Ja, heb alleen niet rekening gehouden met de examens, dus zal 'k straks wel even asociaal moeten doen en gaan studeren. xD
Angelsong
Member
Isa(2)~
178
Actief

CAT'S PROFILE
Angelsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 17:10

Nice tekening Babs! <'3
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 17:11

Nice Babs ;3

Ugh, Biologie begint tegen te steken. Classificatiesysteem is te ingewikkeld x3 Geef mij maar liever redoxreacties >3
Iceshard
Member
Sara
45
Afwezig

CAT'S PROFILE
Iceshard
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 17:13

Lurkingkit schreef:
Nice Babs ;3

Ugh, Biologie begint tegen te steken. Classificatiesysteem is te ingewikkeld x3 Geef mij maar liever redoxreacties >3

Ugh dat komt me allemaal zo bekend voor Razz 
Angelsong
Member
Isa(2)~
178
Actief

CAT'S PROFILE
Angelsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 17:19

Lurkingkit schreef:
Nice Babs ;3

Whut? Classificatiesysteem?? Redoxreacties...?
Klopt het dat je dat in de 2de nog niet hebt gehad? xD
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 17:23

Angelkit' schreef:
Lurkingkit schreef:
Nice Babs ;3

Ik leef in België guys, hier gaat alles anders xD
Ik zit in het 4de middelbaar met 12u wetenschappen, wat veel is voor een middelbaar. So yeah, het is uitzonderlijk dat het in het 4de wordt gezien. In bv Handel zien ze enkel Chemische Reacties nu, waar ze niet dieper op in gaan x3

Classificatiesysteem met al die onderdellingen en namen en rijken en... God... Daar zijn de stammen >< Ugh, al die namen xD
En Redoxreacties zijn van chemie, het is zowat m'n favo vak geworden doorheen het jaar x3
Iceshard
Member
Sara
45
Afwezig

CAT'S PROFILE
Iceshard
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 17:28

Lurkingkit schreef:
Angelkit' schreef:
Lurkingkit schreef:
Nice Babs ;3

Ik zit in het 4de middelbaar met 12u wetenschappen, wat veel is voor een middelbaar. So yeah, het is uitzonderlijk dat het in het 4de wordt gezien. In bv Handel zien ze enkel Chemische Reacties nu, waar ze niet dieper op in gaan x3

Classificatiesysteem met al die onderdellingen en namen en rijken en... God... Daar zijn de stammen >< Ugh, al die namen xD
En Redoxreacties zijn van chemie, het is zowat m'n favo vak geworden doorheen het jaar x3

Ik woon ook in België en ik zit ook in het 4de^^ En ik heb vorig trimester ook over die classificatiesystemen geleerd en dit trimester heb ik ook over de redoxreacties geleerd. Ik vond ze allebei stom XD
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 17:33

Tinderpaw schreef:

---

ouo <3
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 17:37

Iceshard schreef:
Lurkingkit schreef:
Angelkit' schreef:
Lurkingkit schreef:
Nice Babs ;3

Ik woon ook in België en ik zit ook in het 4de^^ En ik heb vorig trimester ook over die classificatiesystemen geleerd en dit trimester heb ik ook over de redoxreacties geleerd. Ik vond ze allebei stom XD

Classificatie is ingewikkeld. We moeten de domeinen en alle rijken kennen. Dan nog eens de stammen en afdelingen, klasses, ordes en vanaf families moeten we niet meer, enkel de lijn verder kunnen aanvullen van geslacht naar soort. x'3 Ik ga dat niet overleven xD
En redoxreacties zijn leuk, want dat is makkelijk xD
Angelsong
Member
Isa(2)~
178
Actief

CAT'S PROFILE
Angelsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 17:37

Lurkingkit schreef:
Angelkit' schreef:
Lurkingkit schreef:
Nice Babs ;3

Ah haha, okay xD
Iceshard
Member
Sara
45
Afwezig

CAT'S PROFILE
Iceshard
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 17:43

Lurkingkit schreef:
Iceshard schreef:
Lurkingkit schreef:
Angelkit' schreef:
Lurkingkit schreef:
Nice Babs ;3

Classificatie is ingewikkeld. We moeten de domeinen en alle rijken kennen. Dan nog eens de stammen en afdelingen, klasses, ordes en vanaf families moeten we niet meer, enkel de lijn verder kunnen aanvullen van geslacht naar soort. x'3 Ik ga dat niet overleven xD
En redoxreacties zijn leuk, want dat is makkelijk xD

Haha bij mij is het juist omgekeerd. Die classificatie vond ik nog wel makkelijk ma die redoxreacties snap ik nog niet helemaal. Maar dat ligt mss gwn aan de leerkrachtXD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 15 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: