|
|
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 0:00 | |
| Ja idd, hij gaat dan nog erger aan toe zijn wss. En zeker wanneer Aury ruzie met hem erover gaat maken dat hij niet met haar mag omgaan xD |
|
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 0:09 | |
| I love my Silverstream <3 |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 0:10 | |
| |
|
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 0:14 | |
| My top 5 accounts #1. Inner/Thrush/Rough/Bright #2. Silverstream #3. Smokepaw #4. Mothpaw #5. Northkit
x'D |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 0:17 | |
| Ik ga maar weer naar bed. Morgen blokdag... Ugh xD Wel trusten mensjes ^^ |
|
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 0:25 | |
| |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 0:50 | |
| It's 12:50am and I'm thinking of making noodles ... Not sure ... x'D
EDIT: 1:14am. I have noodles :'D |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 8:12 | |
| *yawns* Goedemorgen |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 8:49 | |
| Goedemorgen ^^ --- Mijn kat probeert de hele tijd over mijn toetsenbord te lopen xD |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 9:01 | |
| Goedemorgen ^^
Vandaag blokken, ik zie het echt niet zitten in die hitte ><" |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 9:03 | |
| Jamie, Aces karakter is geniaal xD 'Ze bleef maar met hhaar ogen knipperen, misschien zat er iets in haar oog.'
Laatst aangepast door Snowypaw op za 7 jun 2014 - 9:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 9:06 | |
| I know XD Je hebt geen idee hoe leuk zijn onozelheid is om mee te posten x) |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 9:10 | |
| Kan iemand me het SC-drama uitleggen, ik ben namelijk nogal in de war xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 9:18 | |
| - Glacierfall schreef:
- Kan iemand me het SC-drama uitleggen, ik ben namelijk nogal in de war xD
Nou, daar gaan we >3 Tall en Running hebben/hadden ruzie omdat hij zoveel vrouwelijke vrienden heeft. Ze heeft Cherry al eens een kopje kleiner gemaakt. Tall is nu dus boos op haar en gaat gewoon nog om met Cherry, Snowy en Arcane. Ondertussen bedreigt Ace Snowy op dagelijkse basis en is hij vrienden met Running. Tall kwam achter het dreigen en ging opzoek naar Ace, deze zat ergens met Running te kletsen. Tall draaide was door en viel uit tegen Ace dat hij moest weten dat Running van hem was. Daar kwam nog wat drama en een zelfmoordpoging van. Ace was weggerend en tegen een monster opgeknald. Toen kwam heel het drama team opdagen. Snowy probeerde voor een monster te springen maar Arcane duwde haar weg zodat zij gered werd. Nou, zoiets gaat nu gaande in SC xD |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 9:20 | |
| Yeah, ik kan eindelijk normaal de oogkleur van een kat veranderen~! Met dank aan Babs xD |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 9:21 | |
| You totally confused me Jamie xD Ace heeft écht vreemde principes |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 9:23 | |
| - Snowypaw schreef:
- You totally confused me Jamie xD Ace heeft écht vreemde principes
Hij haat Snowy niet maar vind gewoon dat ze haar kop moet houden, dan kan ze gewoon blijven leven zonder Ace te irriteren =D Heel logisch xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 9:26 | |
| - Acepaw schreef:
- Snowypaw schreef:
Hij haat Snowy niet maar vind gewoon dat ze haar kop moet houden, dan kan ze gewoon blijven leven zonder Ace te irriteren =D Heel logisch xD Maar... ze zegt helemaal niks totdat Ace tegen háár praat xD |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 9:29 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 jun 2014 - 9:29 | |
| - Snowypaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Snowypaw schreef:
Hij haat Snowy niet maar vind gewoon dat ze haar kop moet houden, dan kan ze gewoon blijven leven zonder Ace te irriteren =D Heel logisch xD Maar... ze zegt helemaal niks totdat Ace tegen háár praat xD Maar ze praat nog wel, en ze is in zijn buurt, ademt dezelfde lucht in. Jah, Ace is heel erg veeleisend XD Ga er maar gewoon van uit dat hij Snowy net perse dood wilt maar als het zou gebeuren het goed meegenomen was >3 Ik sta trouwens buiten Ace karakter xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|