|
|
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jun 2014 - 22:58 | |
| Eindelijk begonnen met posten, moet ik gaan -,- Dan maar veder op m'n mobiel.. |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jun 2014 - 22:58 | |
| - Craneclaw schreef:
- Bo:: Ze is zo positief enzo, als ze ziek wordt, gaat Never -weeral- instorten >3
Ava is af, voor het eerst de oogkleur veranderd ^^ Ik hoop dat het wat is xD Mja x'D Poor her. :c Now she's full of energy, until she falls someday and then her fur falls out of that place :C |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jun 2014 - 22:59 | |
| Ieeeehh nieuwe mogelijkheid boor Snowy's warrior naam: Snowywinter <3 |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jun 2014 - 22:59 | |
| Nice setje Crane :3 (Too lazy to go back to past page to seek out the name :'D)
Snowy's mad, Snowy's VERY mad. :'D |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jun 2014 - 23:02 | |
| Gelukkig is Fawnie niet zoals Snowy. Wie weet wat er dan zou gebeuren met Tall ;D *Watches Slate* |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jun 2014 - 23:04 | |
| Thihih, nu heb ik zin om een topic Heather x Snowynight te doen x'D Heather like superdroog; *gaat voor het nest van Snowynight liggen met kop op haar pootjes, kijkend naar de kittens en Snowynight* |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jun 2014 - 23:07 | |
| Ik hou me enkel aan dit fragment :'D Het is natuurlijk gedrag.
"She writes bile about how, by some witchcraft, having kittens makes queens soft and nice and saccharine and it’s enough to make me want to spit up. Female cats are not like that. At all. Even slightly. Becoming a mother turns a she-cat into a monster, in the best kind of way, because she’ll rip anything to shreds if her babies are threatened. Mother cats are brutal as Mousedung. From my experience, even the nicest pet cats can go sour if they think you’re dangerous to their kittens - I once had to retrieve a stolen kitten from a (normally) lovely old Siamese (desexed) she-cat once, and she went for me like you wouldn’t believe, and it wasn’t even her baby. You don’t mess with queens. " |
|
| |
Bo | Boterham | 2 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jun 2014 - 23:09 | |
| Tx all xD
Heb nu ook de os af, maar die lijkt minder te zijn xD |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jun 2014 - 23:14 | |
| Ik ga maar eens slapen, bye! :3 |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jun 2014 - 23:18 | |
| |
|
| |
Bo | Boterham | 2 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jun 2014 - 23:30 | |
| Trusten Her ^^
Posts met Cranie zijn af... Ik heb op Maze echt teveel topics, maar ze post te goed xD Ik ben echt bang dat ik al mijn inspi voor haar ga verliezen ... |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jun 2014 - 23:37 | |
| Derpiederp. zal ik binnenkort Heather al dat ene laten krijgen of eerst nog maar lekker vrolijk zijn? xD denk t 2e though xD |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jun 2014 - 23:39 | |
| Zoop, volgens mij ben ik weer aardig bij met Ember :3 Love him soo much <'3
Nu maar eens naar bed toe gaan, bye guys ~ |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jun 2014 - 23:41 | |
| Byee~
Meh aan de ene kant wil ik posten, aan de andere kant heb ik geen topicjes meer met Heather en mobielposten sucksss xD |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jun 2014 - 23:41 | |
| Er zit een bromvlieg in m'n kamer. Murder instinct. Had ik 'm gemept, viel hij op de grond, overwinningsdans. Leeft dat domme ding nog en vliegt 'ie terug weg. Damn xD |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jun 2014 - 23:43 | |
| xD
Btw Chi, dit word binnenkort een vaste klant bij Little en Frost xD |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jun 2014 - 23:44 | |
| Noes, wacht daar nog even mee Bo, laat haar niet meteen ziek worden xD
Mazie moet nog steeds een traingstopic bij het DF hebben *staart naar Em* Hmpf >3 |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jun 2014 - 23:49 | |
| Hm oke oke xD Doe t wel als ze 3-4 moons is oke? |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jun 2014 - 23:54 | |
| - Heatherkit' schreef:
- Hm oke oke xD
Doe t wel als ze 3-4 moons is oke? Okay, dat is wel goed xD Dan kan ik Never weer een woedeaanval geven >3 |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 jun 2014 - 23:55 | |
| xD poor him. Het word nog erger als ze dan afscheid moet nemen van de Clan, net als ze warrior is xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|