|
|
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:20 | |
| Maar dan... dus Ace x Snowy zou de oplossing zijn volgens jou Emma xD Ik krijg een beetje Twirlfang x Strawberry idee daarbij |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:21 | |
| Jamie, Nooit o.o Oke, Einde vriendschap die nog geen week duurde |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:22 | |
| You gave me a life I never chose I wanna leave but the world won't let me go Wanna leave but the world won't let me go
Stukje songtekst dat mij momenteel een beetje beschrijft |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:22 | |
| @Ems;; Flow heeft ie toch nog? :'D & Arcane ofzo EN TALL KAN NU MET SNOWY SAMENSPANNEN :'D |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:23 | |
| Maar wat dan? Wat moet ik anders? Op het moment is hij gekwetst door Tall die hem heeft beschuldigt en hij heeft wat steun nodig van Running D: Of hij gaat een potje zitten janken in het midden ._. |
|
| |
<Lilith> 401 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:23 | |
| |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:24 | |
| Ik dacht dat Ace astma had voor gevoelens? xD but its his/your choice xD alles kan een domino effect geven in de rpg >:3 |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:25 | |
| Soof, Shrews clan is forever doomed with dramatic stuff xD Hier gaan doden vallen zonder oplossing |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:25 | |
| - Runningpaw schreef:
- @Ems;;
Flow heeft ie toch nog? :'D & Arcane ofzo EN TALL KAN NU MET SNOWY SAMENSPANNEN :'D Flow is zielig, Arcane gaat 'm verlaten en Snowy is nu beledigd omdat hij er niets om geeft... Nope, er zijn nog twee keuzes, of hij word evil en moord gewoon iedereen uit, of hij laat het achter zich en springt -oh man.. Running what did you do!- Jamie, Tall heeft hem helemaal niet gekwetst o.o |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:26 | |
| //Soof Jah, hij gaat janken en dan stikken. Probleem opgelost voor Running, Tall en Snowy XD
//Emma Echt wel D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:27 | |
| |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:27 | |
| @Soof, hebben wij de drama er niet ingesmeten met Wolf en Shrew? (& Time ofc.) xD Sindsdien gebeuren er zo'n dingen. :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:28 | |
| Emma, Snowy is gewoon zwaar in de war, en ze is niet beledigt xD Oki Lilith ^^ |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:28 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- @Soof, hebben wij de drama er niet ingesmeten met Wolf en Shrew? (& Time ofc.) xD
Sindsdien gebeuren er zo'n dingen. :') Juah en ik zit er weer eens midden in xD Eerst Shrew, dan Ash en nu Running, ik vervloek al mijn SC chars ermee xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:29 | |
| Hey hey! Jij ben dit alles begonnen met Running hoor Soof >:3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:29 | |
| //Emma Toen Tall, zijn enige vriend ooit sinds zijn geboorte, komt op hem af lopen, boos en begint over dingen die hij niet snapt. Arme Aceje D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:31 | |
| Dat is niet kwetsen o.o Dat is praten over dingen als twee vrienden die samen een verdwaalde grens terug kunnen brengen... Denk aan wat ze hebben meegemaakt, hoe is dit kwetsen? Oh man, ik raak er zelf van in de war :'( |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:32 | |
| - Tallpaw schreef:
- Dat is niet kwetsen o.o Dat is praten over dingen als twee vrienden die samen een verdwaalde grens terug kunnen brengen... Denk aan wat ze hebben meegemaakt, hoe is dit kwetsen? Oh man, ik raak er zelf van in de war :'(
Ik ook, maar ik een dramatische oplossing, ik laat mijn badboy huilen >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:34 | |
| - Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dat is niet kwetsen o.o Dat is praten over dingen als twee vrienden die samen een verdwaalde grens terug kunnen brengen... Denk aan wat ze hebben meegemaakt, hoe is dit kwetsen? Oh man, ik raak er zelf van in de war :'(
Ik ook, maar ik een dramatische oplossing, ik laat mijn badboy huilen >3 Haha xD Doe dat, word nog leuk met wiens schuld dat word volgens Running *stare* Oke, ik moet popcorn halen want dit is net een soapserie xD |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:36 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |