|
|
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:37 | |
| - Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dat is niet kwetsen o.o Dat is praten over dingen als twee vrienden die samen een verdwaalde grens terug kunnen brengen... Denk aan wat ze hebben meegemaakt, hoe is dit kwetsen? Oh man, ik raak er zelf van in de war :'(
Ik ook, maar ik een dramatische oplossing, ik laat mijn badboy huilen >3 Haha xD Doe dat, word nog leuk met wiens schuld dat word volgens Running *stare*
Oke, ik moet popcorn halen want dit is net een soapserie xD XD Hij doet het wat subtieler >3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:37 | |
| - Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dat is niet kwetsen o.o Dat is praten over dingen als twee vrienden die samen een verdwaalde grens terug kunnen brengen... Denk aan wat ze hebben meegemaakt, hoe is dit kwetsen? Oh man, ik raak er zelf van in de war :'(
Ik ook, maar ik een dramatische oplossing, ik laat mijn badboy huilen >3 Haha xD Doe dat, word nog leuk met wiens schuld dat word volgens Running *stare*
Oke, ik moet popcorn halen want dit is net een soapserie xD XD Hij doet het wat subtieler >3 Ik ben benieuwd, ik heb popcorn dus brand los ;D |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:38 | |
| BH gevonden die je ook masseert als je hem aan hebt. Wat leven we toch op een planeet vol mogelijkheden. Ik heb de toekomst gezien en de toekomst is iets moois. |
|
| |
61 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:42 | |
| Weet iemand de code voor verticale text? |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:43 | |
| Emma gimme popcorn! Oh oh wat doen mensen me toch aan met hun accs. Eerst Moon met Darkfire en nu jullie met Ace, Running etc. xD En Snow kent Run nog niet eens ghehe |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:43 | |
| - Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
Oke, ik moet popcorn halen want dit is net een soapserie xD XD Hij doet het wat subtieler >3 Ik ben benieuwd, ik heb popcorn dus brand los ;D Ik heb gepost, god wat gooi ik er veel drama in xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:45 | |
| - Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
Oke, ik moet popcorn halen want dit is net een soapserie xD XD Hij doet het wat subtieler >3 Ik ben benieuwd, ik heb popcorn dus brand los ;D Ik heb gepost, god wat gooi ik er veel drama in xD Geloof me, wat Soof ook post, Tall zal er meer in kunnen gooien xD Nice post though! Oh man, twintig scenarios schoten me voorbij met hoe Tall kan reageren, geen van allen positief... xD |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:47 | |
| Wauw Emma, dat was mn snelste topic ever xD Maar idd logisch |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:47 | |
| Ja maar sooooof - van twee pagina's terug - Dan wil ik eerst ShrewxLightning's topic af hebben D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:48 | |
| - Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
Oke, ik moet popcorn halen want dit is net een soapserie xD XD Hij doet het wat subtieler >3 Ik ben benieuwd, ik heb popcorn dus brand los ;D Ik heb gepost, god wat gooi ik er veel drama in xD Geloof me, wat Soof ook post, Tall zal er meer in kunnen gooien xD
Nice post though! Oh man, twintig scenarios schoten me voorbij met hoe Tall kan reageren, geen van allen positief... xD Ace en Tall moeten voor hun Warrior tijd weer maken worden ._. |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:50 | |
| @Linn;; Oh ja die ene verstofte xD
@Em;; Ergens lijkt me super evil Tall ook wel weer cool, zielig, maar wel heel bad ass awesome >:'D |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:52 | |
| Soof: Ja die hahaha xD Lol, geheugen terug krijgen, ruzie krijgen met Running en Tall en Wolf, zichzelf weer in de rivier gooien, weer zijn geheugen verliezen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:53 | |
| Linn, please don't xD
Oh man o.o Ik heb echt een gestoord scenario in m'n hoofd! Ach ja, het topic kan niet veel erger of wel? I'll just do it xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:54 | |
| - Tallpaw schreef:
- Linn, please don't xD
Oh man o.o Ik heb echt een gestoord scenario in m'n hoofd! Ach ja, het topic kan niet veel erger of wel? I'll just do it xD O god xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 21:58 | |
| - Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Linn, please don't xD
Oh man o.o Ik heb echt een gestoord scenario in m'n hoofd! Ach ja, het topic kan niet veel erger of wel? I'll just do it xD O god xD Wat?? D: |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 22:05 | |
| Is rebecca hier? Cause I just need her advice <33
At least... Ik ben douchen C y'all guys |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 22:07 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 22:12 | |
| - Shrewstar schreef:
- Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Linn, please don't xD
Oh man o.o Ik heb echt een gestoord scenario in m'n hoofd! Ach ja, het topic kan niet veel erger of wel? I'll just do it xD O god xD Wat?? D: Wow.. Ik denk niet dat het goed is dat ik dit zeg, maar dat posten beviel me xD |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 22:13 | |
| Is Tall nu .. op z'n zus? x'D Omg, als ze te laat zijn moet Little ALWEER een zelfmoord poging oplossen. x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 22:13 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- Is Tall nu .. op z'n zus? x'D
Omg, als ze te laat zijn moet Little ALWEER een zelfmoord poging oplossen. x'D Nee nee nee xD Dat zou wel lol zijn though! Ze is gewoon zijn alles <'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|