|
| <Lilith> 401 Actief
| |
| Onderwerp: Roch ma 2 jun 2014 - 21:22 | |
|
Wolfpaw begroef haar nagels in de nattige grond. Don't feel it. Ze schudde haar kop. Verward.
De gevlekte apprentice ging met een plof zitten. Voor haar poten zag ze een grijze steen. Hij was rond en plat. "Waarom ben ik niet anders?", klaagde ze tegen de steen. Ze plantte haar poot erop en liet dan haar klauwen over het oppervlak gaan. Er ontstonden hele lichte streepjes. Wolfpaw zuchtte en keek naar boven. De sterrenhemel liet zijn licht dalen over de open plek. "Waarom ik toch?" Haar stem vervloog mee met de wind, amper hoorbaar.
{Snowypaw}
|
| | | Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Roch ma 2 jun 2014 - 21:39 | |
| Ze was alweer bang. En in de war. Het vrat haar op van binnen, als een parasiet. Nu was er niet alleen Ace, nee, nu was Tall vast ook tegen haar gekeerd. Ze begroef haar nagels in de aarde. De wereld was niet eerlijk! Na een tijdje besloot ze dat ze frisse lucht nodig had. Snel wandelde ze het kamp uit, hopend dat ze geen bekende zou tegenkomen. Dat was niet erg waarschijnlijk, het was midden in de nacht. Ze stampte in het zand. Tall was onbereikbaar! Je had Ace, die elke kans op een relatie voor Snowy met wie dan ook de wereld uit hielp. Runningpaw, zijn bezitterige zusje. En al die andere poezen. Plots hoorde ze iemand praten en over een steen krassen. Ze kromp in elkaar, dat was een akelig geluid. Snowy liep de open plek op, en zag een gevlekte appentice zitten. Een beetje gefrustreerd ging ze naast haar zitten. "Uhm, is er iets?" vroeg ze wat onbeholpen. En ze kon niet eens de traan in haar eigen ooghoek verbergen! Vlug keek ze weg. |
| | | <Lilith> 401 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Roch di 3 jun 2014 - 20:11 | |
|
"Uhm, is er iets?" Wolfpaw herkende de stem van Snowypaw. Ze bleef nog even naar de sterren kijken voordat ze naar de poes keek. Die had haar kop al omgedraaid, maar de gevlekte poes zag iets glinsteren op Snowy's wang. Wolf fronste. "Misschien." Ze zwiepte haar staart geërgerd heen en weer. "Ik voel met de laatste tijd gewoon zo..." Ze zocht even naar woorden. "verraden."
|
| | | Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Roch di 3 jun 2014 - 20:17 | |
| "Misschien. Ik voel me de laatste tijd gewoon zo... verraden." zei de apprentice. Als ze zich het goed herinnerde was het Wolfpaw. Snowy knikte. Ze was niet de enige met nare gevoelens. "Voor mij voelt het meer alsof ik anderen heb verraden..." ze dacht terug aan de nare gebeurtenis met Ace, Arcane en al die anderen. Ze wist niet of verraden het juiste woord was. "Hoezo dan?" vroeg Snowy toen na enige aarzeling. Wilde Wolf er wel over praten? Ze zag er in elk geval wel zo uit. En Snowy kon het zelf ook best gebruiken, een gelegenheid om haar hart te luchten. |
| |
| Onderwerp: Re: Roch di 3 jun 2014 - 20:43 | |
|
"Voor mij voelt het meer alsof ik anderen heb verraden..." Wolfpaw spitste haar oortjes. Snowy had blijkbaar het omgekeerde probleem. "Hoezo dan?" Ze keek aarzelend naar het witte snoetje van de poes. Dan liet ze verslagen haar schouders zakken. De meeste wisten haar geheim al dus waarom ook niet tegen Snowypaw. "I-ik wordt verliefd op poezen. En degene waar ik d-dus nu op ben. Enzo..." Ze draaide haar hoofd weg. Wat gênant. "En zei is ook verliefd op mij, en plots zegt ze met mij erbij dat geheim dus aan haar zus, m-maar nu weet bijna iedereen het. En ik heb ook zo'n rare dromen s'nachts, over katten en donkere bossen. Ik-Ik kan het gewoon niet meer aan." Die laatste zin kwam er verwrongen uit, bijna piepend. Ze boorde haar klauwen in de grond en zuchtte. Dan draaide ze haar hoofd naar Snowypaw. Het deed best goed om haar hart te luchten. Nu was het dus de beurt aan de kat over haar. "En jij?"
|
| |
| Onderwerp: Re: Roch di 3 jun 2014 - 21:09 | |
| "I-ik wordt verliefd op poezen. En degene waar ik d-dus nu op ben. Enzo..." Snowy slikte even, maar knikte de poes toe. Tja, dat soort gevoelens had je ook. "En zij is ook verliefd op mij, en plots zegt ze met mij erbij dat geheim dus aan haar zus, m-maar nu weet bijna iedereen het. En ik heb ook zo'n rare dromen s'nachts, over katten en donkere bossen. Ik-Ik kan het gewoon niet meer aan." hakkelde Wolf. Snowy dacht er even over na. Dat was ook iets lastigs! "En jij?" ja natuurlijk, nu moest zij. "Ja dat lijkt me lastig. Maar we zijn hoe we zijn, en daar valt niks aan te veranderen helaas. Uiteindelijk wordt iedereen toch wel gelukkig?" het laatste klonk onbedoeld als een vraag. Werd zijzelf wel gelukkig? Of was ze zoals altijd de uitzondering? "Nou... ik ben geloof ik verliefd op een hele aardige kater. Maar het is iets onmogelijks, want zijn zusje is heel bezitterig enzo... Maar het ergste is dat zijn beste vriend de kat is die mij bedreigd." flapte ze er toen uit. "Nouja, bedreigde. Laatst ging ik naar het Thunderpath, en die kat was aangereden. Ik wist niet wat ik moest doen, want ja, hij liet me wel de hele tijd bang voelen. Er kwamen direct allemaal vriendinnetjes van Tall..." en toen had ze toch zijn naam genoemd. Ze slikte. "...om hem te helpen. Uiteindelijk kwam Tall zelf ook, maar daarvoor... was ik midden op het Thunderpath gaan staan omdat ik het geloof ik niet meer zag zitten." dat laatste gedeelte sprak ze zacht uit, dit had ze liever voor zich gehouden maar dit was de hele aard van haar probleem. "De kater die me bedreigde en nu halfdood was, riep nog dat niemand me dood wilde, maar er kwam al zo'n monster aan... En toen sprong een van Talls vriendinnetjes tegen mij aan en redde mijn leven, maar ze raakte daarbij zelf gewond." eindelijk haar hartje gelucht. "En nu voel ik me dus een beetje ja... heel erg schuldig." zei ze zacht. Toen schudde ze haar kopje. "Sorry dat ik je ermee lastig viel..." |
| |
| Onderwerp: Re: Roch ma 9 jun 2014 - 18:59 | |
|
Wolfpaw zag aan Snowys gezicht dat het lang ging duren, dus zette ze zich even goed. "Ja dat lijkt me lastig. Maar we zijn hoe we zijn, en daar valt niks aan te veranderen helaas. Uiteindelijk wordt iedereen toch wel gelukkig?" Wolfpaw knikte glimlachend. "Nou... ik ben geloof ik verliefd op een hele aardige kater. Maar het is iets onmogelijks, want zijn zusje is heel bezitterig enzo... Maar het ergste is dat zijn beste vriend de kat is die mij bedreigd. Nouja, bedreigde. Laatst ging ik naar het Thunderpath, en die kat was aangereden. Ik wist niet wat ik moest doen, want ja, hij liet me wel de hele tijd bang voelen. Er kwamen direct allemaal vriendinnetjes van Tall... om hem te helpen. Uiteindelijk kwam Tall zelf ook, maar daarvoor... was ik midden op het Thunderpath gaan staan omdat ik het geloof ik niet meer zag zitten. De kater die me bedreigde en nu halfdood was, riep nog dat niemand me dood wilde, maar er kwam al zo'n monster aan... En toen sprong een van Talls vriendinnetjes tegen mij aan en redde mijn leven, maar ze raakte daarbij zelf gewond. En nu voel ik me dus een beetje ja... heel erg schuldig. Sorry dat ik je ermee lastig viel..." Ze had zwijgend naar het verhaal zitten luisteren. Het had haar keel dichtgeknepen. Wolf drukte zich tegen de witte vacht, vriendschappelijk. "Het is goed dat je dat verteld. En je hoeft je niet schuldig voelen, dat vriendinnetje van Tallpaw heeft dat gekozen dat ze sprong, niet jij."
|
| |
| Onderwerp: Re: Roch wo 11 jun 2014 - 21:42 | |
| Het voelde wel geruststellend toen Wolf haar vacht tegen die van Snowy drukte. Ze spinde zachtjes. "Het is goed dat je het verteld. En je hoeft je niet schuldig te voelen, dat vriendinnetje van Tallpaw heeft gekozen dat ze sprong, niet jij." miauwde de poes. Snowy knikte zacht. "Maar toch... het voelt niet helemaal goed." zei ze. "Nouja, hebben we in elk geval ons hart bij elkaar kunnen luchten." voegde ze daaraan toe. En dat, dat was fijn. Iedereen zou iets of iemand moeten hebben om zijn of haar gevoelens tegen te vertellen. Ach, Ace kon nog altijd tegen een steen praten. Hij beweerde immers dat hij ook net zo sociaal was als een steen. |
| |
| Onderwerp: Re: Roch vr 13 jun 2014 - 19:27 | |
|
"Maar toch... het voelt niet helemaal goed. Nouja, hebben we in elk geval ons hart bij elkaar kunnen luchten." Wolfpaw knikte. "Ja, dat wal leuk." Ze wierp even een blik op de sterren. "Hoe wil jij eigenlijk heten als je warrior zou zijn?" Haar stem klonk zuiver en neutraal, maar er lag een geamuseerde en nieuwsgierige twinkeling in haar ogen.
|
| |
| Onderwerp: Re: Roch ma 16 jun 2014 - 15:48 | |
| De poes keek even naar de lucht. "Ja, dat is wel leuk. Hoe wil jij eigenlijk heten als je warrior zou zijn?" vroeg Wolf. Snowy dacht even na. Ze had eigenlijk geen idee. "Ik weet 't eigenlijk nog niet zo goed. Misschien zoiets als Snowyflow, of Snowystream. En jij?" zei ze met een glimlach. Haar gedachte dwaalde even af naar Tall en Ace. het drama van de Shadowclan.
|
| |
| Onderwerp: Re: Roch ma 16 jun 2014 - 20:49 | |
|
"Ik weet 't eigenlijk nog niet zo goed. Misschien zoiets als Snowyflow, of Snowystream. En jij?" Wolfpaw knikte. "Mooie namen." Er kwam een frons op haar gezicht toen ze bedacht hoe ze wilde heten. "Wolftail of Wolfshadow.", besliste ze dan. Het liefste wou ze Wolftail heten omdat ze dan dezelfde naam had van haar voorbeeld; Wolftail. De vader van Tallpaw.
|
| | | | Onderwerp: Re: Roch | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |