We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 15:28
Softvoice schreef:
Lostdream schreef:
Softvoice schreef:
Lostdream schreef:
Softvoice schreef:
Lostdream schreef:
Softvoice schreef:
'Dawnkit schreef:
Softvoice schreef:
Ughh, ik heb zo de neiging om een Shadowclan kitten of apprentice aan te maken... Zou ik het doen? xD
Doehn x'D Geen vrouwelijke Apprentice of ze heeft Tall aan haar been hangen >3 -Sorry Em, still kidding xD-
Idd xD Het wordt sowieso een kater dan, want ik heb al twee poezen ^^ Nu nog even kijken of het een apprentice of kitten wordt en opzoek naar een goede naam C:
Ik heb twee katers en twee poezen, mooi afgsteld x'D -Al zijn de poezen stiekem lichtelijk inactief- Okne, Snake is een beetje actief x'D Ik zal zo reageren met Lost btw ^-^
Oke fijn~! Hun topic is alleen een tikkeltje droog, er gebeurd gewoon niks xD
Uhu, ik laat Lost wel op z'n bek gaan ofzo als hij opstaat x'D
Omg haha, en dat ie dan gewond raakt xD Dat wordt sowieso lachen ;p
Gewond, maar hij's mijn grumpy prutske :c Ik zie wel, ik krijg er wel iets van xD
Neeh, ik bedoelde meer bijvoorbeeld een blauwe plek op zijn kopje, maar je mag het natuurlijk zelf weten ^-^ Soft gaat hem sowieso (per ongelijk) uitlachen (a)
//Indi Mehh, ik ook, en ik moet nog leren voor een natuurkunde PW ;W;
Zo, gespost. Het was best leuk om zo'n norse idioot zo dom te laten zijn :3 Lost kan haar ook uitlachen als ze bevalt (A) x'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 15:33
Lostdream schreef:
Softvoice schreef:
Lostdream schreef:
Softvoice schreef:
Lostdream schreef:
Softvoice schreef:
Lostdream schreef:
Softvoice schreef:
'Dawnkit schreef:
Softvoice schreef:
Ughh, ik heb zo de neiging om een Shadowclan kitten of apprentice aan te maken... Zou ik het doen? xD
Doehn x'D Geen vrouwelijke Apprentice of ze heeft Tall aan haar been hangen >3 -Sorry Em, still kidding xD-
Idd xD Het wordt sowieso een kater dan, want ik heb al twee poezen ^^ Nu nog even kijken of het een apprentice of kitten wordt en opzoek naar een goede naam C:
Ik heb twee katers en twee poezen, mooi afgsteld x'D -Al zijn de poezen stiekem lichtelijk inactief- Okne, Snake is een beetje actief x'D Ik zal zo reageren met Lost btw ^-^
Gewond, maar hij's mijn grumpy prutske :c Ik zie wel, ik krijg er wel iets van xD
Neeh, ik bedoelde meer bijvoorbeeld een blauwe plek op zijn kopje, maar je mag het natuurlijk zelf weten ^-^ Soft gaat hem sowieso (per ongelijk) uitlachen (a)
Zo, gespost. Het was best leuk om zo'n norse idioot zo dom te laten zijn :3 Lost kan haar ook uitlachen als ze bevalt (A) x'D
Omg, ik zie het echt al helemaal voor me. Soft die heel zielig krijsend in een plasje bloed liggend terwijl haar kittens worden geboren en dat dan Lostdream even om het hoekje van de nursery kijkt en haar heel hard begint uit te lachen. Te genius x'DD
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 15:35
Softvoice schreef:
Lostdream schreef:
Softvoice schreef:
Lostdream schreef:
Softvoice schreef:
Lostdream schreef:
Softvoice schreef:
Lostdream schreef:
Softvoice schreef:
'Dawnkit schreef:
Softvoice schreef:
Omg, ik zie het echt al helemaal voor me. Soft die heel zielig krijsend in een plasje bloed liggend terwijl haar kittens worden geboren en dat dan Lostdream even om het hoekje van de nursery kijkt en haar heel hard begint uit te lachen. Te genius x'DD
Mhaha x'D "He Soft, lukt het was, nee? Oh .. Weet je .. Pech haha !" x'D Zuslief vraagt waarom ik aan het lachen ben xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 15:56
Jaa;D Er was een speciaal evenement bij Buckingham Palace waarbij de guards langs marcheerden. EN ik heb een paard geaaid, be proud people, ik ben binnen een straal van een meter bij een paard geweest xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 15:58
Strawberry schreef:
Jaa;D Er was een speciaal evenement bij Buckingham Palace waarbij de guards langs marcheerden. EN ik heb een paard geaaid, be proud people, ik ben binnen een straal van een meter bij een paard geweest xD
Gaaaf! Im proud of ya ;D *patpatpat* Hadden de guards echt van die leuke rode pakjes aan als in Cars 2? I love those <'3