Isa 831 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 16:47 Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: @Babs, oh okay, nog heel erg veel plezier @Isa, mhaha, ik heb ook net ook onderzoek gedaan dan x'D Tja, als het om chips gaat is onderzoek doen niet zo erg x'D Behalve dan de gevolgen misschien een beetje Inderdaad xD Overdosis paprika chips :'P Precies hetzelfde hier, lekker veel smaak en kleurstoffen xD
Ez 994 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 16:47 Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: @Babs, oh okay, nog heel erg veel plezier @Isa, mhaha, ik heb ook net ook onderzoek gedaan dan x'D Tja, als het om chips gaat is onderzoek doen niet zo erg x'D Behalve dan de gevolgen misschien een beetje Inderdaad xD Overdosis paprika chips :'P Precies hetzelfde hier, lekker veel smaak en kleurstoffen xD Ja inderdaad, lekker toch ;3
Strawstache! (Babs) 6876
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 16:50 Ik heb Linn nodig. LIIIIIIIIINNNNN En danke Ezzie~<3
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 16:52 Strawberry schreef: Ik heb Linn nodig. LIIIIIIIIINNNNN En danke Ezzie~<3 Ik ben op skype C:
Ez 994 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 16:54 Welkom Babs <3 ;3 -- Ik moest nog een topic met Dustkit openen, niet, ooh, ik vergeet weer alles >.<
Isa 831 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 16:55 Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: @Babs, oh okay, nog heel erg veel plezier @Isa, mhaha, ik heb ook net ook onderzoek gedaan dan x'D Tja, als het om chips gaat is onderzoek doen niet zo erg x'D Behalve dan de gevolgen misschien een beetje Inderdaad xD Overdosis paprika chips :'P Precies hetzelfde hier, lekker veel smaak en kleurstoffen xD Ja inderdaad, lekker toch ;3 Zekers xD Ik ben trouwens weer aan het posten ^-^
Ez 994 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 16:55 Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: @Babs, oh okay, nog heel erg veel plezier @Isa, mhaha, ik heb ook net ook onderzoek gedaan dan x'D Tja, als het om chips gaat is onderzoek doen niet zo erg x'D Behalve dan de gevolgen misschien een beetje Inderdaad xD Overdosis paprika chips :'P Precies hetzelfde hier, lekker veel smaak en kleurstoffen xD Ja inderdaad, lekker toch ;3 Zekers xD Ik ben trouwens weer aan het posten ^-^ Heh x'D En oki ;3
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 16:55 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Ik word gek van al die awesome nestjes *Hides*
Marieke 159 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 16:56 VIDEO Ik kan niet heel goed Duits, maar dit is best wel hilarisch x'D
>Vera< 41 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 16:57 Sososo... Is er iemand die een topic met Shiver zou willen? @Emma: Ooh, ben je in London?
Isa 831 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 17:00 Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: @Babs, oh okay, nog heel erg veel plezier @Isa, mhaha, ik heb ook net ook onderzoek gedaan dan x'D Tja, als het om chips gaat is onderzoek doen niet zo erg x'D Behalve dan de gevolgen misschien een beetje Inderdaad xD Overdosis paprika chips :'P Precies hetzelfde hier, lekker veel smaak en kleurstoffen xD Ja inderdaad, lekker toch ;3 Zekers xD Ik ben trouwens weer aan het posten ^-^ Heh x'D En oki ;3 Gepooooooossst ~
Ez 994 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 17:04 Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: @Babs, oh okay, nog heel erg veel plezier @Isa, mhaha, ik heb ook net ook onderzoek gedaan dan x'D Tja, als het om chips gaat is onderzoek doen niet zo erg x'D Behalve dan de gevolgen misschien een beetje Inderdaad xD Overdosis paprika chips :'P Precies hetzelfde hier, lekker veel smaak en kleurstoffen xD Ja inderdaad, lekker toch ;3 Zekers xD Ik ben trouwens weer aan het posten ^-^ Heh x'D En oki ;3 Gepooooooossst ~ Ik oooooooook ~ xD
Isa 831 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 17:18 Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: @Babs, oh okay, nog heel erg veel plezier @Isa, mhaha, ik heb ook net ook onderzoek gedaan dan x'D Tja, als het om chips gaat is onderzoek doen niet zo erg x'D Behalve dan de gevolgen misschien een beetje Inderdaad xD Overdosis paprika chips :'P Precies hetzelfde hier, lekker veel smaak en kleurstoffen xD Ja inderdaad, lekker toch ;3 Zekers xD Ik ben trouwens weer aan het posten ^-^ Heh x'D En oki ;3 Gepooooooossst ~ Ik oooooooook ~ xD Me tooooooo ~ :p
Ez 994 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 17:23 Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: @Babs, oh okay, nog heel erg veel plezier @Isa, mhaha, ik heb ook net ook onderzoek gedaan dan x'D Tja, als het om chips gaat is onderzoek doen niet zo erg x'D Behalve dan de gevolgen misschien een beetje Inderdaad xD Overdosis paprika chips :'P Precies hetzelfde hier, lekker veel smaak en kleurstoffen xD Ja inderdaad, lekker toch ;3 Zekers xD Ik ben trouwens weer aan het posten ^-^ Heh x'D En oki ;3 Gepooooooossst ~ Ik oooooooook ~ xD Me tooooooo ~ :p Saaaaaame ~ :$
Isa 831 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 17:25 Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: @Babs, oh okay, nog heel erg veel plezier @Isa, mhaha, ik heb ook net ook onderzoek gedaan dan x'D Tja, als het om chips gaat is onderzoek doen niet zo erg x'D Behalve dan de gevolgen misschien een beetje Inderdaad xD Overdosis paprika chips :'P Precies hetzelfde hier, lekker veel smaak en kleurstoffen xD Ja inderdaad, lekker toch ;3 Zekers xD Ik ben trouwens weer aan het posten ^-^ Heh x'D En oki ;3 Gepooooooossst ~ Ik oooooooook ~ xD Me tooooooo ~ :p Saaaaaame ~ :$ Wat... Zo snel? Ik vlieg al xD
--
Trouwens, wat vinden jullie van de naam Crocuskit?
Marieke 159 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 17:30 Ik ben bezig om samen met twee vriendinnen een ask blog op te zetten voor onze Homestuck fantrolls :3
Ez 994 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 17:33 Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: Softvoice schreef: Lostdream schreef: @Babs, oh okay, nog heel erg veel plezier @Isa, mhaha, ik heb ook net ook onderzoek gedaan dan x'D Tja, als het om chips gaat is onderzoek doen niet zo erg x'D Behalve dan de gevolgen misschien een beetje Inderdaad xD Overdosis paprika chips :'P Precies hetzelfde hier, lekker veel smaak en kleurstoffen xD Ja inderdaad, lekker toch ;3 Zekers xD Ik ben trouwens weer aan het posten ^-^ Heh x'D En oki ;3 Gepooooooossst ~ Ik oooooooook ~ xD Me tooooooo ~ :p Saaaaaame ~ :$ Wat... Zo snel? Ik vlieg al xD -- Trouwens, wat vinden jullie van de naam Crocuskit? Ik had gewoon inspiratie met me lieverd xD
--
Ik vind het een leuke naam ^-^
Isa 831 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 17:43 Ik ook met Soft in die topic, hij heeft echt een leuke wending gekregen! :3 Edit: En oja, gepooossst ~
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 18:00 Zop overal gepost bij Lurkie ^^ Eig moet ik een trailer bespreking gaan maken. Ik denk dat ik Divergent ga nemen ^^
Miss de V <3 5400 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 18:22 Oeh, Maleficent is a pretty good movie uhu ^3^
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic