|
|
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 15:05 | |
| - Lionroar schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- Lionroar schreef:
- https://www.warriorcatsnl.com/t17836-considering-life#415632
I'm a bad, bad person for making Lionroar feel this way ;-; Was Spottedleaf er nog maar, she would give him a hug. ;-; Meh <'3 Misschien ooit als hij beslist het te doen ;-; He really needs someone now :c Neh, hoe kan zij hem dan ooit één van z'n negen levens geven? :c That was our deal. ;-; |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| @Linn, poor Lion ;-; -- Okay, ik zag dat plaatje en ik dacht: "Dat is HET ideale plaatje voor Lostdream's os" :'3 |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Linn jij was toch Brokenhowl? :3 En Emma wil je een topic met spastische Snow xD |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 15:06 | |
| Esmee: Ja dat klopt, maar ik heb echt geen tijd om hem op te pakken voor een training topic, kan je nog een paar weken wachten? D: Chi: Well, she can talk sense to him if he jumps ;-; Al denk ik van niet, behalve als iemand hem nu gaat liggen uitschelden daar xD Ezz: Ja :c |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 15:07 | |
| Zo maar eens het rpgen weer oppakken. XD |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 15:07 | |
| - 'Dawnkit schreef:
- Softvoice schreef:
- Ughh, ik heb zo de neiging om een Shadowclan kitten of apprentice aan te maken... Zou ik het doen? xD
Doehn x'D Geen vrouwelijke Apprentice of ze heeft Tall aan haar been hangen >3 -Sorry Em, still kidding xD- Idd xD Het wordt sowieso een kater dan, want ik heb al twee poezen ^^ Nu nog even kijken of het een apprentice of kitten wordt en opzoek naar een goede naam C: |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 15:08 | |
| Maar dan is het al te laat, Linn. x'D Mheh, ik heb geen zin om nu nog naar Destiny te fietsen, maar ben deze week nog maar 1 keer geweest. >> |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 15:09 | |
| Mhm I know xD Wil jij posten met Spottedpaw? xD |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 15:12 | |
| - Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Softvoice schreef:
- Ughh, ik heb zo de neiging om een Shadowclan kitten of apprentice aan te maken... Zou ik het doen? xD
Doehn x'D Geen vrouwelijke Apprentice of ze heeft Tall aan haar been hangen >3 -Sorry Em, still kidding xD- Idd xD Het wordt sowieso een kater dan, want ik heb al twee poezen ^^ Nu nog even kijken of het een apprentice of kitten wordt en opzoek naar een goede naam C: Ik heb twee katers en twee poezen, mooi afgsteld x'D -Al zijn de poezen stiekem lichtelijk inactief- Okne, Snake is een beetje actief x'D Ik zal zo reageren met Lost btw ^-^ |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 15:12 | |
| Linn sure C: En wauw, ik had ruzie met mn ouders over een ijsje... Er waren nog cornetto's en raketjes, en ik wilde graag een cornetto en toen zriden ze dat ik alleen raketje mocht omdat ik dan nog dikker werd. Like, ik ben 13 en weeg 43 kilo. Is dat echt zo veel? |
|
| |
>Vera< 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 15:13 | |
| Ello, ik maak me klaar voor mijn spetterende comeback -man, dat zeg ik echt te vaak op fora- duss does anybody feel like topic? *Puppy ogen* |
|
| |
| |
| Ik word gestalkt door mn katten...
Laatst aangepast door Snowypaw op zo 1 jun 2014 - 15:15; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| - Lionroar schreef:
- Mhm I know xD
Wil jij posten met Spottedpaw? xD Is goed.^^ Ik ga eerst wat te drinken pakken, ben uitgedroogd. xD |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 15:15 | |
| - Lostdream schreef:
- Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Softvoice schreef:
Doehn x'D Geen vrouwelijke Apprentice of ze heeft Tall aan haar been hangen >3 -Sorry Em, still kidding xD- Idd xD Het wordt sowieso een kater dan, want ik heb al twee poezen ^^ Nu nog even kijken of het een apprentice of kitten wordt en opzoek naar een goede naam C: Ik heb twee katers en twee poezen, mooi afgsteld x'D -Al zijn de poezen stiekem lichtelijk inactief- Okne, Snake is een beetje actief x'D Ik zal zo reageren met Lost btw ^-^ Oke fijn~! Hun topic is alleen een tikkeltje droog, er gebeurd gewoon niks xD Edit: Esmee, sowieso niet! Ik ben zelf ook 13 jaartjes en weet vrij zeker dat dat gewoon een perfect gewicht is c; Ja of je moet 1 meter lang zijn, dan misschien een beetje (a)
Laatst aangepast door Softvoice op zo 1 jun 2014 - 15:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| - Softvoice schreef:
- Lostdream schreef:
- Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Softvoice schreef:
Doehn x'D Geen vrouwelijke Apprentice of ze heeft Tall aan haar been hangen >3 -Sorry Em, still kidding xD- Idd xD Het wordt sowieso een kater dan, want ik heb al twee poezen ^^ Nu nog even kijken of het een apprentice of kitten wordt en opzoek naar een goede naam C: Ik heb twee katers en twee poezen, mooi afgsteld x'D -Al zijn de poezen stiekem lichtelijk inactief- Okne, Snake is een beetje actief x'D Ik zal zo reageren met Lost btw ^-^ Oke fijn~! Hun topic is alleen een tikkeltje droog, er gebeurd gewoon niks xD Uhu, ik laat Lost wel op z'n bek gaan ofzo als hij opstaat x'D |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| @ Linn Wil je als je tijd hebt (en Lionroar er weer een beetje voor in de stemming is) weer een trainingstopic met Crowpaw doen? |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 15:18 | |
| - Lostdream schreef:
- Softvoice schreef:
- Lostdream schreef:
- Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Softvoice schreef:
Doehn x'D Geen vrouwelijke Apprentice of ze heeft Tall aan haar been hangen >3 -Sorry Em, still kidding xD- Idd xD Het wordt sowieso een kater dan, want ik heb al twee poezen ^^ Nu nog even kijken of het een apprentice of kitten wordt en opzoek naar een goede naam C: Ik heb twee katers en twee poezen, mooi afgsteld x'D -Al zijn de poezen stiekem lichtelijk inactief- Okne, Snake is een beetje actief x'D Ik zal zo reageren met Lost btw ^-^ Oke fijn~! Hun topic is alleen een tikkeltje droog, er gebeurd gewoon niks xD Uhu, ik laat Lost wel op z'n bek gaan ofzo als hij opstaat x'D Omg haha, en dat ie dan gewond raakt xD Dat wordt sowieso lachen ;p |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 15:19 | |
| - Softvoice schreef:
- Lostdream schreef:
- Softvoice schreef:
- Lostdream schreef:
- Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Softvoice schreef:
Doehn x'D Geen vrouwelijke Apprentice of ze heeft Tall aan haar been hangen >3 -Sorry Em, still kidding xD- Idd xD Het wordt sowieso een kater dan, want ik heb al twee poezen ^^ Nu nog even kijken of het een apprentice of kitten wordt en opzoek naar een goede naam C: Ik heb twee katers en twee poezen, mooi afgsteld x'D -Al zijn de poezen stiekem lichtelijk inactief- Okne, Snake is een beetje actief x'D Ik zal zo reageren met Lost btw ^-^ Oke fijn~! Hun topic is alleen een tikkeltje droog, er gebeurd gewoon niks xD Uhu, ik laat Lost wel op z'n bek gaan ofzo als hij opstaat x'D Omg haha, en dat ie dan gewond raakt xD Dat wordt sowieso lachen ;p Gewond, maar hij's mijn grumpy prutske :c Ik zie wel, ik krijg er wel iets van xD |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 15:21 | |
| Zop da's één van m'n lijst, nu nog de taak en m'n cursussen controleren
Meh I hate homework D: |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 15:24 | |
| - Lostdream schreef:
- Softvoice schreef:
- Lostdream schreef:
- Softvoice schreef:
- Lostdream schreef:
- Softvoice schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Softvoice schreef:
Doehn x'D Geen vrouwelijke Apprentice of ze heeft Tall aan haar been hangen >3 -Sorry Em, still kidding xD- Idd xD Het wordt sowieso een kater dan, want ik heb al twee poezen ^^ Nu nog even kijken of het een apprentice of kitten wordt en opzoek naar een goede naam C: Ik heb twee katers en twee poezen, mooi afgsteld x'D -Al zijn de poezen stiekem lichtelijk inactief- Okne, Snake is een beetje actief x'D Ik zal zo reageren met Lost btw ^-^ Oke fijn~! Hun topic is alleen een tikkeltje droog, er gebeurd gewoon niks xD Uhu, ik laat Lost wel op z'n bek gaan ofzo als hij opstaat x'D Omg haha, en dat ie dan gewond raakt xD Dat wordt sowieso lachen ;p Gewond, maar hij's mijn grumpy prutske :c Ik zie wel, ik krijg er wel iets van xD Neeh, ik bedoelde meer bijvoorbeeld een blauwe plek op zijn kopje, maar je mag het natuurlijk zelf weten ^-^ Soft gaat hem sowieso (per ongelijk) uitlachen (a) //Indi Mehh, ik ook, en ik moet nog leren voor een natuurkunde PW ;W; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|