|
|
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 14:45 | |
| - BluePoint schreef:
- Wat een (...) mensen bij CMD zeg >> Ben wel gewoon aangenomen, maar dan gaan ze me proberen wijs te maken dat ik niet genoeg tijd heb voor de opleiding omdat ik al website's maak. En dan gaan ze me proberen ervan te overtuigen dat deze opleiding te moeilijk is, omdat je 'vaardigheden' moet ontwikkelen. JA GOH. Het is een opleiding, mag toch hopen dat ik hier vaardigheden leer! Maar nee, je moet echt veel tijd in CMD steken, maar ze waren niet overtuigd toen ik vertelde dat ik bij mijn vorige opleiding 35 contacturen per week had, en daarnaast nog eens 1,5 uur heen, 1,5 uur terug moest reizen, en dan nog eens huiswerk moest maken. Bovendien was dat een van de moeilijkste HBO studies. Maar nee, CMD was toch 'anders', want je moet vaardigheden ontwikkelen, niet alleen kennis. Ok, dus volgens hun zijn er geen vaardigheden nodig om bijvoorbeeld een vaccin te ontwikkelen _o-
Laat me niet lachen :') Ben er boos naar buiten gegaan met de gedachte dat ik de opleiding toch niet ging doen. Het enigste positieve wat ik gehoord heb was dat 'het wel mooi opgemaakt was'. Wat een motivatie zeg :') Ben benieuwd wat die andere mensen wel niet voor een commentaar gekregen hebben dan _o- Oja, en ze vonden dat mijn site meer voor volwassenen was, niet voor kinderen. Ondanks de dino en 20 icoontjes en EEN PLAATJE VAN EEN KIND WAT LEEST was het niet duidelijk dat het voor kinderen was: https://i.imgur.com/lRdFSxB.jpg
Jongjongjong.. Eh, maar.. Wtf.. Oke, dus ze zeggen dat 'nee je kan deze opleiding (waarbij je websites gaat maken) niet doen', want 'je maakt websites, wat al heel veel tijd kost.' Je moet namelijk 'vaardigheden onder de knie krijgen', maar dat doe je toch al bij het zelf maken van websites? What the actual Mousedung. Je hebt al super veel ervaring in wat zij je willen leren, en dat boren ze de grond in? Ze zouden moeten staan juichen met iemand als jij! En ja, de krant kom nu al! Ik had deze week als deadline in gedachte, maar stel dat dat niet was gelukt, dan was het na de meeting geworden. Dan ben ik namelijk weer terug van vakantie en zou dan weer tijd gehad hebben om eraan te werken. Dus nu is het plan om de meeting te bespreken in krant 3 |
|
| |
Esmee 183 Actief I'm as single as a dollar and I'm not looking for change.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 14:48 | |
| Yushh Mddkw <3 Double yush, 4 days no school. Triple yush because PAAARTY at 20:00 ;D I love my life for nowww |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 14:49 | |
| jeeaj ^^
@Elkkit, ja me toooo! (kmoe wel studere :c) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 14:55 | |
| I'm Esmee Laaaaura x3 & Awh good luck |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 14:59 | |
| aaah, ja inneens vervaagde het hele beeld op mne computer #een beetje stuk.. Dusk wist het even niet zeker x3 |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 15:13 | |
| Zo, ben eindelijk klaar met Silver's nieuwe karaktertopic. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 15:15 | |
| Aaww Silvers sigje waar Dog in stond is weg xD But nice ;3 |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 15:17 | |
| Thanks. :33 & Nee hoor, die is er nog steeds. Haha die ga ik nooit meer weg doen. xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 15:30 | |
| |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 15:43 | |
| - Elkkit schreef:
- http://shekhina.deviantart.com/art/Dark-Mistress-251051675
Is dit plaatje al bezet, en zo niet, welke naam zou bij haar passen als het een BC poes wordt die niet bang is voor bloed en een beetje een charmeur? Ik dacht aan een naam aan iets van deze trend: -Elizabeth -Juliette -Lydia -Faith Hier kan je namen zoeken op afkomst en betekenis. Misschien kan je hier nog eens een kijkje nemen http://www.babybytes.nl/ |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 15:52 | |
| |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 16:05 | |
| - Nimblepaw schreef:
- BluePoint schreef:
- Wat een (...) mensen bij CMD zeg >> Ben wel gewoon aangenomen, maar dan gaan ze me proberen wijs te maken dat ik niet genoeg tijd heb voor de opleiding omdat ik al website's maak. En dan gaan ze me proberen ervan te overtuigen dat deze opleiding te moeilijk is, omdat je 'vaardigheden' moet ontwikkelen. JA GOH. Het is een opleiding, mag toch hopen dat ik hier vaardigheden leer! Maar nee, je moet echt veel tijd in CMD steken, maar ze waren niet overtuigd toen ik vertelde dat ik bij mijn vorige opleiding 35 contacturen per week had, en daarnaast nog eens 1,5 uur heen, 1,5 uur terug moest reizen, en dan nog eens huiswerk moest maken. Bovendien was dat een van de moeilijkste HBO studies. Maar nee, CMD was toch 'anders', want je moet vaardigheden ontwikkelen, niet alleen kennis. Ok, dus volgens hun zijn er geen vaardigheden nodig om bijvoorbeeld een vaccin te ontwikkelen _o-
Laat me niet lachen :') Ben er boos naar buiten gegaan met de gedachte dat ik de opleiding toch niet ging doen. Het enigste positieve wat ik gehoord heb was dat 'het wel mooi opgemaakt was'. Wat een motivatie zeg :') Ben benieuwd wat die andere mensen wel niet voor een commentaar gekregen hebben dan _o- Oja, en ze vonden dat mijn site meer voor volwassenen was, niet voor kinderen. Ondanks de dino en 20 icoontjes en EEN PLAATJE VAN EEN KIND WAT LEEST was het niet duidelijk dat het voor kinderen was: https://i.imgur.com/lRdFSxB.jpg
Jongjongjong..
Eh, maar.. Wtf.. Oke, dus ze zeggen dat 'nee je kan deze opleiding (waarbij je websites gaat maken) niet doen', want 'je maakt websites, wat al heel veel tijd kost.' Je moet namelijk 'vaardigheden onder de knie krijgen', maar dat doe je toch al bij het zelf maken van websites? What the actual Mousedung. Je hebt al super veel ervaring in wat zij je willen leren, en dat boren ze de grond in? Ze zouden moeten staan juichen met iemand als jij!
En ja, de krant kom nu al! Ik had deze week als deadline in gedachte, maar stel dat dat niet was gelukt, dan was het na de meeting geworden. Dan ben ik namelijk weer terug van vakantie en zou dan weer tijd gehad hebben om eraan te werken. Dus nu is het plan om de meeting te bespreken in krant 3 Ja precies =\ Ben wel aangenomen, maar het was echt een van de meest frustrerende gesprekken van mijn lezen _o- En toen ik zei dat ik er al vanaf mijn 12e mee bezig was, lachte ze me ook nog eens uit _o- "Ik deed wel iets anders op die leeftijd!" Heb nu al geen zin meer, als ze allemaal zo zijn daar! En toen zeiden zo ook zo: Heb je schetsen meegenomen, hoe je dit tot stand hebt gebracht? -Ik gebruik geen schetsen hiervoor, ik had al meteen iets in mijn hoofd en ben daarmee aan de slag gegaan. Er is eigenlijk niet veel veranderd aan het oorspronkelijke ontwerp *laat vorige versie's zien*. #Nee, dat is niet goed he! Hier werken we met schetsen, zo kunnen we zien wat je gedaan hebt! Oke, dus sinds wanneer is een schets beter dan een PSD file waarin je alle acties kan zien, en die eventueel terug kan draaien? Bovendien heb ik nog never de nooit een schets gemaakt voor een website. Maar ik kan ermee inkomen dat ze dat op de opleiding van je verwachten. Maar het moest ook per sé een schets zijn op papier. Het mocht geen digitale schetsen zijn _o- Kijk, dat ze willen zien wat je gedaan hebt, OK. Maar ik heb het gevoel dat je niet even anders(EN DUS CREATIEF!) mag zijn, omdat het via hún methode moet. En zij, en hun mening zijn heilig. Slaat echt he-le-maal nergens op _o- Net mijn haren voor het eerst sinds 4 jaar geverfd, zie bijna geen verschil. Bedoeling was dat het koperblond zou worden, maar het is nog steeds gewoon midden-blond, met een heel klein beetje oranje schijn. Dat wordt dus weer een nieuw pakje kopen :') |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 16:11 | |
| Net de nieuwe Maak dat de kat wijs gelezen :'D |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 16:25 | |
| @daan, me too ^^ ik ga zekir aan die challence mee doen! *pakt telefoon, ds, pc, ipad en al die andere shizzle en zet klaar* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 16:27 | |
| Hihi, moet weer aan de slag voor volgende column ;D |
|
| |
Daan 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 16:28 | |
| Ik ga 2 op computer online halen, 1 op tablet en 1 op telefoon :"D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 16:30 | |
| Leuke krant weer!!
Avengers box is aangekomen <33333
Ik heb niet zoveel accounts >3 Maar alles helpt I guess! Leuke actie |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 16:32 | |
| Ik kan er *telt* 2 op mn tablet, 2 op mn compu, 1 op mn foon, 3 op mijn ds (aangezien ik er internet op heb^^) 1 op de tv(als het mag) als ik de stuff van mn ouders mag lenen stelen kan ik er nog 2 op de pc van mn ma, 2 op de pc van mn pa, 2 op de computer van mn pa, 1 op de tablet van mn ma, 1 op de foon van mn ma, 1 op de foon van mn pa. Oh wacht, zoveel accounts heb ik niet xD |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 16:35 | |
| Je blijft als je uitlogt standaard nog 5 minuten online staan. Dus als je snel in en uit logt op al je accounts, moet het in feite ook lukken! |
|
| |
Isa(2)~ 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 16:36 | |
| Omg, zo geweldig die krant, echt niet normaal! <'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |