|
|
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 9:54 | |
| - Ravenheart schreef:
- @Hierboven: Kleurspoeling wordt in mijn menig heel snel heel lelijk c:
Wat je ook kan proberen is haarkrijt. Het kost wat, maar dat is makkelijk uitwasbaar en het gaat heel makkelijk in je haar! Krijt over je haar heen smeren en dan stijltang erover en klaar!! http://www.sellieshaarstyling.nl/page/haarkrijt
------ Ik ga vandaag aan de slag met een van de nieuwere webdevelopment tools. Ik ben benieuwd c:
Ziet er ook leuk uit, maar niet voor mijn hele haar _o- Denk ook niet dat je daar die specifieke rode kleur mee kan maken, wel leuk voor gelegenheden trouwens ^^ Dat hij faler wordt is juist mooi, omdat mijn eigen kleur er heel dichtbij ligt, alleen ben ik blond, dus met een gele ondertoon. Nu wordt het een rode ondertoon. Dus denk dat het in mijn geval niet echt lelijk kan worden. En als het niet uitziet kan ik er altijd nog met mijn 'eigen' kleur blond met permanent overheen verven. |
|
| |
97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 10:13 | |
| Hoppa, hond afgeleverd bij de hondenkapper~
Emma@ Als je wil. xD |
|
| |
Marieke 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 10:52 | |
| |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 11:00 | |
| Nog maar 5 uur en dan weekend en zaterdag een meeting ik ben excited c: |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 11:10 | |
| PIZZA BOTERHAM IN DE OVEN <3 Zo meteen intake gesprek voor CMD(Google maar, is een opleiding) Dit heb ik voor de opdracht gemaakt in Photoshop: https://i.imgur.com/lRdFSxB.jpg |
|
| |
Marieke 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 11:13 | |
| |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 11:21 | |
| - BluePoint schreef:
- PIZZA BOTERHAM IN DE OVEN <3
Zo meteen intake gesprek voor CMD(Google maar, is een opleiding)
Dit heb ik voor de opdracht gemaakt in Photoshop: https://i.imgur.com/lRdFSxB.jpg Super leuk! Moet je hem ook echt gaan maken in HTML/CSS of niet? Ben zelf nu ook bezig aan een Wordpress theme wat waarschijnlijk voor een springkussenverhuurder wordt :'D |
|
| |
Marieke 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 12:04 | |
| Ik heb vanaf vandaag alweer een weekje vakantie :'D |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 12:23 | |
| Dit is pas parallax scrolling. Vinden Babs en Maaike vast ook heel mooi c: (Misschien dat ik het ga toepassen als ik iets meer weet van javascript en jquery enzo c: ) http://matthew.wagerfield.com/parallax/ |
|
| |
De luiaard >=D 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 12:32 | |
| @Hierboven is echt gaaf ^.^
Ik heb post koorts gekregen xC (iets teveel gepost) Wilt er iemand met Dot een topicje? |
|
| |
Marieke 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 12:38 | |
| - Ravenheart schreef:
- Dit is pas parallax scrolling. Vinden Babs en Maaike vast ook heel mooi c:
(Misschien dat ik het ga toepassen als ik iets meer weet van javascript en jquery enzo c: ) http://matthew.wagerfield.com/parallax/ o-o *stares and moves her mousecursor to see the screen moving* |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 13:09 | |
| Wat een rotdagje *stares* Uhh. Ik heb zo geen zin in academi vandaag |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 13:32 | |
| |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 13:35 | |
| Bijgepost & haat aan het weer :/ |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 13:36 | |
| - Thrushdive schreef:
- I want my cosplay ;-;
I want to cosplay, but I don't know who... |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 13:38 | |
| Ik zelf ga als Yuki Cross <3 Ik ben loyale Vampire Knight fan <3 |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 13:58 | |
| Hey peeeepz!
De krant wordt zo ge-upload =D |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 14:06 | |
| Nu al Eef? Ik dacht pas na de meeting? |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 14:33 | |
| Wat een (...) mensen bij CMD zeg >> Ben wel gewoon aangenomen, maar dan gaan ze me proberen wijs te maken dat ik niet genoeg tijd heb voor de opleiding omdat ik al website's maak. En dan gaan ze me proberen ervan te overtuigen dat deze opleiding te moeilijk is, omdat je 'vaardigheden' moet ontwikkelen. JA GOH. Het is een opleiding, mag toch hopen dat ik hier vaardigheden leer! Maar nee, je moet echt veel tijd in CMD steken, maar ze waren niet overtuigd toen ik vertelde dat ik bij mijn vorige opleiding 35 contacturen per week had, en daarnaast nog eens 1,5 uur heen, 1,5 uur terug moest reizen, en dan nog eens huiswerk moest maken. Bovendien was dat een van de moeilijkste HBO studies. Maar nee, CMD was toch 'anders', want je moet vaardigheden ontwikkelen, niet alleen kennis. Ok, dus volgens hun zijn er geen vaardigheden nodig om bijvoorbeeld een vaccin te ontwikkelen _o- Laat me niet lachen :') Ben er boos naar buiten gegaan met de gedachte dat ik de opleiding toch niet ging doen. Het enigste positieve wat ik gehoord heb was dat 'het wel mooi opgemaakt was'. Wat een motivatie zeg :') Ben benieuwd wat die andere mensen wel niet voor een commentaar gekregen hebben dan _o- Oja, en ze vonden dat mijn site meer voor volwassenen was, niet voor kinderen. Ondanks de dino en 20 icoontjes en EEN PLAATJE VAN EEN KIND WAT LEEST was het niet duidelijk dat het voor kinderen was: https://i.imgur.com/lRdFSxB.jpgJongjongjong.. |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 mei 2014 - 14:39 | |
| @Eef, amai zo snel al? xD Komt er na de meeting dan nog een 3de krant over de meeting? Ik ga waarschijnlijk naar de meeting! als het mag van mams.. ik woon zelf in provincie antwerpe, belgie en mss vind mn mams dat te ver :/ still waiting and hoping.. ;3
@Bluepoint, wat irritant! x] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|