|
|
Lianne 539 Actief the only thing i can give you
is darkness and isolation
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 18:05 | |
| - Otterflight schreef:
- Ugh. Ik ga nooit meer zo snel eten.
Buikpijn x) Story of my life wanneer ik thuis vette hap maak x) |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 18:05 | |
| Oh kijk wat een leuk linkje in mijn sig :'D
Oh nee, ik durf niet eens de kijken naar de jaren die ik nog zou moeten studeren x'D volgens mij iets van 6/8? D:
|
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 18:08 | |
| - Vulture schreef:
- Otterflight schreef:
Buikpijn x) Story of my life wanneer ik thuis vette hap maak x) Met chocolade heb ik daar nou nooit last van :3 |
|
| |
Lianne 539 Actief the only thing i can give you
is darkness and isolation
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 18:10 | |
| - Otterflight schreef:
- Vulture schreef:
- Otterflight schreef:
Buikpijn x) Story of my life wanneer ik thuis vette hap maak x) Met chocolade heb ik daar nou nooit last van :3 Was dat sarcasme, because I know I do xD Ik heb periodes dat ik echt .. ik eet geen chocola omdat ik wijselijk niets ervan in huis haal. Koop ik toevallig een milka reep die extra groot is .. dan kan je er donder op zeggen dat hij binnen twee á drie dagen op is mocht ik de kans krijgen. Mijn zonden worden wel aangepakt, want dan krijg ik weer een heleboel puisten en dat is niet goed voor je figuurtje *fluit onschuldig* Maar elke keer heb ik geen spijt >=) |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 18:12 | |
| - Roughkit schreef:
- Dustkit schreef:
- Roughkit schreef:
- Dustkit schreef:
- Nath: Een eigen ras ontwikkelen zou ook nog iets cools zijn, helaas gaat dat niet zomaar c:
Rebecca: Haha ik hou ook echt heel veel van katten en honden en gewoon dieren C: En ja ik ken dat soort honden ^^ Dat is wel een super cool idee. Maar ook voor dat soort dingen moet je heel veel weten enzo, ik heb wel wat boeken gelezen over fokken enzo, maar waren niet echt bijzondere boeken, gewoon flut boeken uit de bieb xD Dat klopt inderdaad xD En sowieso, ik denk niet dat ik zoiets kan. In de meeste lijnen zit er ergens wil een inbreed, gewoon omdat het niet anders kan als je een puur ras wilt hebben. En ik heb nog genoeg tijd om me daarin te verdiepen xD Ik ben waarschijnlijk pas klaar met school op mijn 24ste dus. Inderdaad, en rond die leeftijd zal ik denk ik ook pas klaar zijn met school. Misschien zal het zelfs wel langer duren. Tevens wil ik fokken als hobby doen, als baan wil ik bij de dieren politie in Engeland of Schotland. Daar zal ik mijn opleiding over ongeveer drie/vier jaar ook gaan doen. Klinkt leuk ^-^ Ik denk dat ik de meeste moeite zal hebben met het verzinnen van mijn Cattery naam dan :'D |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 18:15 | |
| - Dustkit schreef:
- Roughkit schreef:
- Dustkit schreef:
- Roughkit schreef:
- Dustkit schreef:
- Nath: Een eigen ras ontwikkelen zou ook nog iets cools zijn, helaas gaat dat niet zomaar c:
Rebecca: Haha ik hou ook echt heel veel van katten en honden en gewoon dieren C: En ja ik ken dat soort honden ^^ Dat is wel een super cool idee. Maar ook voor dat soort dingen moet je heel veel weten enzo, ik heb wel wat boeken gelezen over fokken enzo, maar waren niet echt bijzondere boeken, gewoon flut boeken uit de bieb xD Dat klopt inderdaad xD En sowieso, ik denk niet dat ik zoiets kan. In de meeste lijnen zit er ergens wil een inbreed, gewoon omdat het niet anders kan als je een puur ras wilt hebben. En ik heb nog genoeg tijd om me daarin te verdiepen xD Ik ben waarschijnlijk pas klaar met school op mijn 24ste dus. Inderdaad, en rond die leeftijd zal ik denk ik ook pas klaar zijn met school. Misschien zal het zelfs wel langer duren. Tevens wil ik fokken als hobby doen, als baan wil ik bij de dieren politie in Engeland of Schotland. Daar zal ik mijn opleiding over ongeveer drie/vier jaar ook gaan doen. Klinkt leuk ^-^ Ik denk dat ik de meeste moeite zal hebben met het verzinnen van mijn Cattery naam dan :'D Ja, dat zijn wel lastige dingen, originaliteit, maar ook weer niet te moeilijk ... Maar daar heb je nog zát tijd voor xD
Laatst aangepast door Roughkit op ma 26 mei 2014 - 18:16; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 18:16 | |
| Ace is een drama king *wijst naar trainingstopic* XD |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 18:20 | |
| Emmmma -laat-, weet nog niet, en thanks ;3
Aaaaaaand daar gaat me droom. Bye bye Suicide Silence, Black Sabbat en Bring Me The Horizon. 'volgend jaar mag je naar Graspop.' Volgend jaar komt SS misschien niet .. And I need them so muchhh, they're mine >< |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 18:25 | |
| Nath: En nog uitpluizen hoe en wat en ik moet sowieso een goede baan hebben en goed geld binnen krijgen want fokken is niet bepaald iets waar je veel geld aan zult verdienen. Naja, Ragdolls zijn nog redelijk duur xD (500/600 euro) |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 18:31 | |
| Ik vind het heerlijk om Slatekit te spelen. x'D Kan ook niet wachten tot Thrush en Snowy's kittens geboren worden~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 18:31 | |
| - Acepaw schreef:
- Ace is een drama king *wijst naar trainingstopic* XD
Geen queen? *Poeslief stemmetje* |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 18:32 | |
| Grumpy Lionroar is fabulous xD |
|
| |
Bo2 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 18:32 | |
| Timerose <3 Ze moet actiever, wie een topicje? Omg I love my Ivykit so much <3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 18:38 | |
| - Otterflight schreef:
- Acepaw schreef:
Geen queen? *Poeslief stemmetje* Zo ver ik weet niet xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 18:41 | |
| - Acepaw schreef:
- Otterflight schreef:
- Acepaw schreef:
Geen queen? *Poeslief stemmetje* Zo ver ik weet niet xD Stiekem kruipen Ace en Tall gewoon de bosjes in bij de TC zodat niemand er achter komt :3 - Gaawd, dirty mind xD - |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 18:43 | |
| - Otterflight schreef:
- Acepaw schreef:
- Otterflight schreef:
- Acepaw schreef:
Geen queen? *Poeslief stemmetje* Zo ver ik weet niet xD Stiekem kruipen Ace en Tall gewoon de bosjes in bij de TC zodat niemand er achter komt :3
- Gaawd, dirty mind xD - XD Komt er straks een kittentopic >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 18:43 | |
| - Acepaw schreef:
- Otterflight schreef:
- Acepaw schreef:
- Otterflight schreef:
- Acepaw schreef:
Geen queen? *Poeslief stemmetje* Zo ver ik weet niet xD Stiekem kruipen Ace en Tall gewoon de bosjes in bij de TC zodat niemand er achter komt :3
- Gaawd, dirty mind xD - XD Komt er straks een kittentopic >3 Lieverd x Beest zoeken kittens :'D |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 18:47 | |
| Pauze~ Ka, Ba, Osiris, Thot, Ra, .. Komen mijn oren uit ><
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 18:47 | |