Algemene Onzin Topic - Pagina 29

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende
Dawntear
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 29 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 17:38

Otterflight schreef:
@ Linn; Ik Heilige Birmanen. Mijn vriend mag 1 hond. Het ras heb ik al gekozen :3

@ Nath; Sure ^^

----

Iemand die van dit plaatje een setje kan maken? : https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/2dba5c9.png

ik wil proberen ? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypaw.
Member
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 17:39

@Rebecca; Zal ik doen ;3
Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 29 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 17:39

@Rebecca: Hier is de link: KLIK
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 29 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 17:41

Rebecca: haahhaha xD Naja ik zal nog wel een tijdje moeten wachten, ik denk dat ik ook voor dierenarts ga -- het is altijd al een passie geweest om met dieren te werken; hoe dan ook. Maar dat is nog steeds niet zeker, heb nog drie jaar om daar uit te beslissen. IK heb zelfs al een idee voor de katten die ik het liefst wil hebben in mijn fokkerij. Ik dacht er eerst aan om misschien opzoek te gaan naar chocolate, lilac etc. points omdat die zo rare zijn en er wat meer in die lijn te brengen, maar ik weet ook al dat ik graag een tortie poes wil hebben, het liefst bicolor C:
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 17:43

Ik wil ook iets met fokken gaan doen, maar dan hobby fokken, met bengaalse katten en main coons, gewoon omdat dat mijn favo rassen zijn. Misschien krijg ik er wel leuke kruisingen tussen, maar moet me er sowieso nog meer in verdiepen, et cetera.
Dawntear
Member
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 17:43

Ik ga even Geschiedenis leren. Ba, Ra, Ka, Osiris, .. Here I come x'D
-
Bored and failed:
Cometlight
Member
Laura, the mythology freak >:3
147

CAT'S PROFILE
Cometlight

Heeft iemand hier instagram en is dat leuk? Lau denkt eraan omdat maybe ook maar te doen, maar wil wel weten of 't waard is :')
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 17:45

'Dawnkit schreef:
Otterflight schreef:
@ Linn; Ik Heilige Birmanen. Mijn vriend mag 1 hond. Het ras heb ik al gekozen :3

@ Nath; Sure ^^

----

Iemand die van dit plaatje een setje kan maken? : https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/2dba5c9.png

ik wil proberen ? c:

Graag! Very Happy
Haar ogen zijn amber (:

@ Nath,
Ik had hem al gevonden + Gepost

@ Linn,
Ik houdt gewoon sowieso van katten. No matter what :3
De hond die mijn vriend mag is een Saarloos wolfshond c:
Weet niet of je die kent?
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 17:46

Nath: Een eigen ras ontwikkelen zou ook nog iets cools zijn, helaas gaat dat niet zomaar c:
Rebecca: Haha ik hou ook echt heel veel van katten en honden en gewoon dieren C: En ja ik ken dat soort honden ^^
Dawntear
Member
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 17:47

Otterflight schreef:
'Dawnkit schreef:
Otterflight schreef:

@ Nath; Sure ^^

----

ik wil proberen ? c:

Graag! Very Happy
Haar ogen zijn amber (:

@ Nath,
Ik had hem al gevonden + Gepost

@ Linn,
Ik houdt gewoon sowieso van katten. No matter what :3
De hond die mijn vriend mag is een Saarloos wolfshond c:
Weet niet of je die kent?

Al je het niet erg vind, het gaat pas lukken in een klein uurtje, wil echt een voldoende halen en ga eerst leren ;3
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 29 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 17:48

Ik heb geen instagram ^^ K doe ook nooit wat met m'n twitter dus I guess dat ik niet de perfecte persoon ben om te vragen xD

Ik. Heb. Geen. Zin. Om. HW. Te. Maken.
Dawntear
Member
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 17:48

Laura, instagram is wel okay ;3
Cherrypaw.
Member
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 17:49

Tallpaw schreef:

+1 ><
Hmm, zijn er nog topics waar ik moet posten? Anders ga ik echt aan de slag :')
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 29 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 17:52

Eeeeeezz, weet je al wanneer Dawn geboren wordt? -leuk setje btw^^

Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 17:52

En dan mooi een blog bijhouden van de kittens die geboren worden en mieeep <'3
Burningflight
Member
Sara
132
Afwezig

CAT'S PROFILE
Burningflight

Tallpaw schreef:
Ik heb geen instagram ^^ K doe ook nooit wat met m'n twitter dus I guess dat ik niet de perfecte persoon ben om te vragen xD

+1:(
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 17:54

Dustkit schreef:
Nath: Een eigen ras ontwikkelen zou ook nog iets cools zijn, helaas gaat dat niet zomaar c:
Rebecca: Haha ik hou ook echt heel veel van katten en honden en gewoon dieren C: En ja ik ken dat soort honden ^^

Dat is wel een super cool idee. Maar ook voor dat soort dingen moet je heel veel weten enzo, ik heb wel wat boeken gelezen over fokken enzo, maar waren niet echt bijzondere boeken, gewoon flut boeken uit de bieb xD
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 17:56

Roughkit schreef:
Dustkit schreef:

Dat is wel een super cool idee. Maar ook voor dat soort dingen moet je heel veel weten enzo, ik heb wel wat boeken gelezen over fokken enzo, maar waren niet echt bijzondere boeken, gewoon flut boeken uit de bieb xD
Dat klopt inderdaad xD En sowieso, ik denk niet dat ik zoiets kan. In de meeste lijnen zit er ergens wil een inbreed, gewoon omdat het niet anders kan als je een puur ras wilt hebben. En ik heb nog genoeg tijd om me daarin te verdiepen xD Ik ben waarschijnlijk pas klaar met school op mijn 24ste dus.
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 18:03

Ugh. Ik ga nooit meer zo snel eten.
Buikpijn x)
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 18:04

Dustkit schreef:
Roughkit schreef:
Dustkit schreef:

Dat klopt inderdaad xD En sowieso, ik denk niet dat ik zoiets kan. In de meeste lijnen zit er ergens wil een inbreed, gewoon omdat het niet anders kan als je een puur ras wilt hebben. En ik heb nog genoeg tijd om me daarin te verdiepen xD Ik ben waarschijnlijk pas klaar met school op mijn 24ste dus.

Inderdaad, en rond die leeftijd zal ik denk ik ook pas klaar zijn met school. Misschien zal het zelfs wel langer duren. Tevens wil ik fokken als hobby doen, als baan wil ik bij de dieren politie in Engeland of Schotland. Daar zal ik mijn opleiding over ongeveer drie/vier jaar ook gaan doen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 29 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: