|
|
Chi 97 Actief
| CAT'S PROFILEAge: As a girl, I'm not supposed to answer this question {8 moons}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 19:15 | |
| Vandaag 12 minuten aan één stuk moeten lopen, zonder pauze of wandelen. Ik was doodop, damn LO. :') Leerkracht zij wel dat m'n punten heel goed waren, had 2 km en nogwa in 12 minute gelopen~ Hallo iedereen~! |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 19:16 | |
| Hii Chi :'D Ik ben echt happy nu ik morgen geen geschiedenis SO meer heb x'D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 19:17 | |
| Hey Chi! Had ik al gezegd dat Icy echt heel cute is? Zo niet, dan nu, Icy is cute <3
Hey Daan! Ivy is fluffeeeeh! <'33 |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 19:18 | |
| Hii :p Wahaha <3 I love fluffy cats too :'D |
|
| |
Chi 97 Actief
| CAT'S PROFILEAge: As a girl, I'm not supposed to answer this question {8 moons}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 19:19 | |
| @Daan, haha xD Wij zijn begonnen met de examens in te plannen, help. :') @Emma, danku~!^^ Tall is ook heel cute ;D |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 19:20 | |
| Ahw ja <3 Icy is indeed super adorbs :'D |
|
| |
Laura, the mythology freak >:3 147
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 19:24 | |
| - Icykit schreef:
- Vandaag 12 minuten aan één stuk moeten lopen, zonder pauze of wandelen.
Ik was doodop, damn LO. :') Leerkracht zij wel dat m'n punten heel goed waren, had 2 km en nogwa in 12 minute gelopen~ Hallo iedereen~! OMG COOPERTEST? Dat is echt het klooootigste ever, ik heb altijd een onvoldoende :') |
|
| |
Chi 97 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 19:25 | |
| - Cometlight schreef:
- Icykit schreef:
Ik was doodop, damn LO. :') Leerkracht zij wel dat m'n punten heel goed waren, had 2 km en nogwa in 12 minute gelopen~ Hallo iedereen~! OMG COOPERTEST? Dat is echt het klooootigste ever, ik heb altijd een onvoldoende :') Hahahaha ja coopertest! (was de naam even kwijt) xD Eerst zeiden ze ons dat we gingen verspringen, wat ons namelijk ook logisch leek aangezien het vorige week hoogspringen was. Onze gezichten toen we dat te horen kregen, omg, moest je echt zien. xD @Soof, dankje. <'3 |
|
| |
Isa(2)~ 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 19:27 | |
| Ughhh, regen --" Ik kwam vanmiddag helemaal doorweekt thuis en heb het nog steeds koud xD *Gaat opzoek naar een deken* |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 19:28 | |
| Gewoon omdat ik nieuwsgierig was... Welk van mijn accounts zijn het bekendst. Max 2 invullen.
Roughkit [0] Smokekit [0] Brightspots [0] Innerghost [0] Silverstream [0] Thrushdive [0] Northkit [0] Mothpaw [0] |
|
| |
Isa(2)~ 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 19:31 | |
| Hmm, dit is moeilijk xD
Roughkit [1] Smokekit [0] Brightspots [0] Innerghost [1] Silverstream [0] Thrushdive [0] Northkit [0] Mothpaw [0]
|
|
| |
Chi 97 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 19:34 | |
| |
|
| |
Laura, the mythology freak >:3 147
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 19:36 | |
| - Icykit schreef:
- Cometlight schreef:
- Icykit schreef:
Ik was doodop, damn LO. :') Leerkracht zij wel dat m'n punten heel goed waren, had 2 km en nogwa in 12 minute gelopen~ Hallo iedereen~! OMG COOPERTEST? Dat is echt het klooootigste ever, ik heb altijd een onvoldoende :') Hahahaha ja coopertest! (was de naam even kwijt) xD Eerst zeiden ze ons dat we gingen verspringen, wat ons namelijk ook logisch leek aangezien het vorige week hoogspringen was. Onze gezichten toen we dat te horen kregen, omg, moest je echt zien. xD @Soof, dankje. <'3 hahaha onze leraar sprong ook altijd van de hak op de tak, één les en direct examen :') maar he, gefeliciteerd! xxx |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 19:36 | |
| Roughkit [1] Smokekit [0] Brightspots [0] Innerghost [3] Silverstream [0] Thrushdive [1] Northkit [0] Mothpaw [0]
Ik twijfelde ook nog tussen Rough en Silver x'D |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 19:37 | |
| Roughkit [1] Smokekit [0] Brightspots [0] Innerghost [4] Silverstream [0] Thrushdive [2] Northkit [0] Mothpaw [0]
---
Coopertest is pruttig >> Maar de piepjestest vind ik nog erger. x'D |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 19:38 | |
| Roughkit [1] Smokekit [0] Brightspots [0] Innerghost [5] Silverstream [0] Thrushdive [3] Northkit [0] Mothpaw [0]
--
Ennn ik ga maar eens aan Photoshop prutsen ;3 |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 19:39 | |
| Roughkit [1] Smokekit [0] Brightspots [0] Innerghost [6] Silverstream [0] Thrushdive [4] Northkit [0] Mothpaw [0]
@Chi, ik kan echt niet plannen :"D Stel altijd alles uit ~ |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 19:40 | |
| Roughkit [1] Smokekit [0] Brightspots [0] Innerghost [7] Silverstream [0] Thrushdive [4] Northkit [0] Mothpaw [0] --- Ok, morgen Sb over melk, dat wordt interssant xD |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 19:41 | |
| Niet praten over de piepjestest, dat is echt mijn haatvolste ding aan gym xD |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 19:42 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Niet praten over de piepjestest, dat is echt mijn haatvolste ding aan gym xD
+1 xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |