|
|
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 mei 2014 - 20:39 | |
| Want een kind van 9 is ook meteen helemaal verliefd? xD
|
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 mei 2014 - 20:39 | |
| - Choppedpaw schreef:
- Ja hoor, weer heb ik inspiratie voor nieuwe personages, maar ik ken er de RPG's niet voor.
Wat voor personages? |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 mei 2014 - 20:40 | |
| - Quietpaw schreef:
Want een kind van 9 is ook meteen helemaal verliefd? xD Wahahaha x'D Ik wilde gewoon eens wat anders met Arcane doen >:'D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 mei 2014 - 20:40 | |
| Thanx voor de Back up Soof!
Daan, hij houd nog van niemand ;D Ik ben ook niet van plan 'm meteen te koppelen the horror! xD |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 mei 2014 - 20:41 | |
| - Tallpaw schreef:
- Thanx voor de Back up Soof!
Daan, hij houd nog van niemand ;D Ik ben ook niet van plan 'm meteen te koppelen the horror! xD Wait, hij voelt niks voor Never? :c Dat zou te erg zijn xD Het was Jamie's schuld >3 |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 mei 2014 - 20:42 | |
| - Fawnstep schreef:
- Quietpaw schreef:
Want een kind van 9 is ook meteen helemaal verliefd? xD Wahahaha x'D Ik wilde gewoon eens wat anders met Arcane doen >:'D Sure, maar ik vind t, tbh, een beetje raar als je nu al conclusies trekt over een relatie xD Je weet dat ze in mensenjaren nu ong 9-11 zijn? xD Bijna niemand heeft dan een vriendje, neem ik aan xD Dus ik zou t gwn afwachten en gwn veel posten, komt vanzelf wel iets leuks op je pad (': |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 mei 2014 - 20:42 | |
| - Flashpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Thanx voor de Back up Soof!
Daan, hij houd nog van niemand ;D Ik ben ook niet van plan 'm meteen te koppelen the horror! xD
Wait, hij voelt niks voor Never? :c Dat zou te erg zijn xD Het was Jamie's schuld >3 xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 mei 2014 - 20:43 | |
| - Quietpaw schreef:
- Fawnstep schreef:
- Quietpaw schreef:
Want een kind van 9 is ook meteen helemaal verliefd? xD Wahahaha x'D Ik wilde gewoon eens wat anders met Arcane doen >:'D Sure, maar ik vind t, tbh, een beetje raar als je nu al conclusies trekt over een relatie xD Je weet dat ze in mensenjaren nu ong 9-11 zijn? xD Bijna niemand heeft dan een vriendje, neem ik aan xD Dus ik zou t gwn afwachten en gwn veel posten, komt vanzelf wel iets leuks op je pad (': *fluit onschuldig* Geen serieuze in ieder geval xD Bo, als 'ie oud is, en krakkemikkig en hij heeft dan nog niemand ja, dan issie van Never xD |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 mei 2014 - 20:44 | |
| - Quietpaw schreef:
- Fawnstep schreef:
- Quietpaw schreef:
Want een kind van 9 is ook meteen helemaal verliefd? xD Wahahaha x'D Ik wilde gewoon eens wat anders met Arcane doen >:'D Sure, maar ik vind t, tbh, een beetje raar als je nu al conclusies trekt over een relatie xD Je weet dat ze in mensenjaren nu ong 9-11 zijn? xD Bijna niemand heeft dan een vriendje, neem ik aan xD Dus ik zou t gwn afwachten en gwn veel posten, komt vanzelf wel iets leuks op je pad (': Vrienje niet, maar wel een vriend die ongeveer rond de 20 jaar is zoals Never? Dat lijkt me erg... Verkeerd? xD Vooral omdat ze BFFs zijn xDEm:: Dan is ie te oud, Never neemt enkel jonge katten *staart naar Aury* xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 mei 2014 - 20:45 | |
| - Flashpaw schreef:
- Quietpaw schreef:
- Fawnstep schreef:
- Quietpaw schreef:
Want een kind van 9 is ook meteen helemaal verliefd? xD Wahahaha x'D Ik wilde gewoon eens wat anders met Arcane doen >:'D Sure, maar ik vind t, tbh, een beetje raar als je nu al conclusies trekt over een relatie xD Je weet dat ze in mensenjaren nu ong 9-11 zijn? xD Bijna niemand heeft dan een vriendje, neem ik aan xD Dus ik zou t gwn afwachten en gwn veel posten, komt vanzelf wel iets leuks op je pad (': Vrienje niet, maar wel een vriend die ongeveer rond de 20 jaar is zoals Never? Dat lijkt me erg... Verkeerd? xD Vooral omdat ze BFFs zijn xD
Em:: Dan is ie te oud, Never neemt enkel jonge katten *staart naar Aury* xD Weet je trouwens dat ik er serieus over heb nagedacht om hem op Never te laten vallen? |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 mei 2014 - 20:46 | |
| Hey Emma, das verdacht, Flow en Quiet gingen vooruit in de leeftijd, en nu is Tall ook opeens 8 moons? :') *ik dacht dat hij 6 moons was lololol* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 mei 2014 - 20:48 | |
| Hij was al een tijdje acht moons xD *denkt terug aan dat gesprek* please don't start that again xD |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 mei 2014 - 20:49 | |
| - Tallpaw schreef:
- Flashpaw schreef:
- Quietpaw schreef:
- Fawnstep schreef:
- Quietpaw schreef:
Want een kind van 9 is ook meteen helemaal verliefd? xD Wahahaha x'D Ik wilde gewoon eens wat anders met Arcane doen >:'D Sure, maar ik vind t, tbh, een beetje raar als je nu al conclusies trekt over een relatie xD Je weet dat ze in mensenjaren nu ong 9-11 zijn? xD Bijna niemand heeft dan een vriendje, neem ik aan xD Dus ik zou t gwn afwachten en gwn veel posten, komt vanzelf wel iets leuks op je pad (': Vrienje niet, maar wel een vriend die ongeveer rond de 20 jaar is zoals Never? Dat lijkt me erg... Verkeerd? xD Vooral omdat ze BFFs zijn xD
Em:: Dan is ie te oud, Never neemt enkel jonge katten *staart naar Aury* xD Weet je trouwens dat ik er serieus over heb nagedacht om hem op Never te laten vallen? Omg, dat meen je niet xD Nog meer relaties voor Never >3 |
|
| |
You’re gonna wake up
It’s only a dream
| |
| HAHAHA NEE HOOR GEINTJE x'D Ze ziet hem als een grote broer, niet als Crush ;') |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Oii, Emma je mag posten heuwr x'D
Mèh, FPS drops van 90 to 18. Goed dan, dan geen Guild Wars *Start Prototype op* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 mei 2014 - 20:50 | |
| - Flashpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Flashpaw schreef:
- Quietpaw schreef:
- Fawnstep schreef:
- Quietpaw schreef:
Em:: Dan is ie te oud, Never neemt enkel jonge katten *staart naar Aury* xD Weet je trouwens dat ik er serieus over heb nagedacht om hem op Never te laten vallen? Omg, dat meen je niet xD Nog meer relaties voor Never >3 Jazekers! Bo, who we talking 'bout again? *confused* |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 mei 2014 - 20:51 | |
| @Emma, well, je hebt je post! xp *rent weg en klimt in boom* |
|
| |
You’re gonna wake up
It’s only a dream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 mei 2014 - 20:52 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 mei 2014 - 20:53 | |
| DAAAAAAAAAAAAN!!! *even more confused* Oh man xD Tall's not gonna like this Q, Yo ^^ Ik zag het, maar deze mensen hier *stare* leiden me af xD Bo, Dan snap ik het >3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 mei 2014 - 20:53 | |
| - Tallpaw schreef:
- Flashpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Flashpaw schreef:
- Quietpaw schreef:
- Fawnstep schreef:
- Quietpaw schreef:
Em:: Dan is ie te oud, Never neemt enkel jonge katten *staart naar Aury* xD Weet je trouwens dat ik er serieus over heb nagedacht om hem op Never te laten vallen? Omg, dat meen je niet xD Nog meer relaties voor Never >3 Jazekers!
Bo, who we talking 'bout again? *confused* I'm still shipping it >3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|