|
|
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 19:24 | |
| Esmee@ Pas op wat je zegt, voordat je heiligschennis pleegt voor Waz en Maaike :') *Duikt* |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 19:25 | |
| Ze zei 'vreselijk prachtige os'. Geen heiligschennis dus :3 Waz is happy xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 19:31 | |
| I like it Maaike!! Waar gaat het spel eigenlijk over? Waz liet me eens zo'n filmpje ervan zien.. Mee speelt Lightningkit toch? Of kan je ook de andere karakters zijn?
Q, ik zal zo gaan posten ;D we zijn nog steeds bezig met eten hier *diepe zucht*
Daan ^^ leuk!! Ik ga def reageren met Tall ;D |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 19:32 | |
| |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 19:36 | |
| - Tallpaw schreef:
- I like it Maaike!!
Waar gaat het spel eigenlijk over? Waz liet me eens zo'n filmpje ervan zien.. Mee speelt Lightningkit toch? Of kan je ook de andere karakters zijn?
Q, ik zal zo gaan posten ;D we zijn nog steeds bezig met eten hier *diepe zucht*
Daan ^^ leuk!! Ik ga def reageren met Tall ;D Het spel gaat over een groep mensen die door 'toeval' allemaal bij elkaar komen en daar worden vervloekt met een opdracht om de wereld, Cocoon (een maan) waarop ze leven te vernietigen. Er is namelijk een oorlog aan de gang tussen Cocoon en Gran Pulse (de planeet waarboven Cocoon hangt). Al is het niet echt een oorlog meer, maar meer een vijandelijke houding van Cocoon naar Pulse. Op Pulse zelf leven al lang geen mensen meer, enkel wilde dieren. De mensen op Cocoon zijn er vreselijk bang voor. En nu moet ik echt kappen want anders wordt dit 10000 woorden lang xD Kijk maar eens bij mn fanfic als je meer wil weten. Heb er uitleg bij staan. Intro tekst: "Cocoon—a utopia in the sky. Its inhabitants believed their world a paradise. Under the Sanctum's rule, Cocoon had long known peace and prosperity. Mankind was blessed by its protectors, the benevolent fal'Cie, and believed that tranquil days would continue forever. Their tranquility was shattered with the discovery of one hostile fal'Cie. The moment that fal'Cie from Pulse—the feared and detested lowerworld—awoke from its slumber, peace on Cocoon came to an end. Fal'Cie curse humans, turning them into magic-wielding servants. They become l'Cie—chosen of the fal'Cie. Those branded with the mark of a l'Cie carry the burden of either fulfilling their Focus or facing a fate harsher than death itself. A prayer for redemption. A wish to protect the world. A promise to challenge destiny. After thirteen days of fates intertwined, the battle begins."
Laatst aangepast door Firestar op vr 16 mei 2014 - 19:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 19:38 | |
| When you realize you still didn't post. Mousedung ;-; |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 19:38 | |
| Skypechatgesprek in de skypegroep van mijn vriendengroep: J: I ship Marieke en B B: D: B: Nee B: How about no Ik: NO, J, NIET JIJ OOK AL D: Ik: waarom wordt ik geshipt met B? J: Omdat het beter is dan geshipd worden met mij xD J: Moet canon worden vind ik.
(J is mijn crush, in case you didn't notice)
|
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 19:41 | |
| @Waz, dat klinkt echt geweldig ;s Is het ook voor PC of .. ? - Skype, doet me eraan dneken dat ik die nest nog eens moet openen >.< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 19:42 | |
| - Lostdream schreef:
- @Waz, dat klinkt echt geweldig ;s
Is het ook voor PC of .. ? - Skype, doet me eraan dneken dat ik die nest nog eens moet openen >.< Enkel voor PS3 en Xbox. Je kan wel de hele games kijken op youtube, waar ze alle vechtstukjes en lange wandel stukjes eruit hebben geknipt, zodat je niet al die onnodige dingen ziet. |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 19:42 | |
| Aah Esmée, ga jezelf Esmee II of whatever noemen, I DON'T CARE, maar ik vergis me echt de hele tijd xD |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 19:45 | |
| @Esmee, wel, oke dan xD "Esmée met die é" xD
@Waz, owh oke, dankjewel ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 19:46 | |
| - Lostdream schreef:
- @Esmee, wel, oke dan xD "Esmée met die é" xD
@Waz, owh oke, dankjewel ;D Mocht je het gaan kijken (of spelen) dan raad ik je wel aan van te voren even de begrippen door te nemen. Je wordt middenin alle actie gegooid, dus het is even wennen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 19:47 | |
| |
|
| |
L A U R A (call me Lau, Laury, ...) 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 19:47 | |
| dang, oké na een hele tijd ga ik proberen om topics te beantwoorden. eens zien hoe ver we vandaag komen. echt, ik stik in bakken huiswerk en komende examens --" |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 19:48 | |
| - Firestar schreef:
- Lostdream schreef:
- @Esmee, wel, oke dan xD "Esmée met die é" xD
@Waz, owh oke, dankjewel ;D Mocht je het gaan kijken (of spelen) dan raad ik je wel aan van te voren even de begrippen door te nemen. Je wordt middenin alle actie gegooid, dus het is even wennen xD Goed xD |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 19:49 | |
| Moet ik ergens posten met day? Ik wil der weer actief c: |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 19:50 | |
| Mijn. Moeder. Antwoordt. Dora o.o Ze zit haar uit te schelden, whut o.o |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 19:55 | |
| Zoeken naar het perfecte plaatje is nog niet zo makkelijk x) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 20:00 | |
| - Otterflight schreef:
- Zoeken naar het perfecte plaatje is nog niet zo makkelijk x)
I know right! D: Oké, t gaat me lukken met posten, moet gewoon. |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 mei 2014 - 20:01 | |
| @Esmee, happy now >3 Wie zich nu nog vergist zal gewoon moeten leren dat ik het ben x') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|