Algemene Onzin Topic - Pagina 18

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 22:57

Daan.. Mmm.. Oke dan :')

Babs, Thank you!
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 22:57

@Emma: Nou t is meer dat ik die accs zelf té gaaf vind xD De rest van t forum kent de meeste nie eens zo goed, omdat ik ze nooit actief hou xD
Vixendance
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 DPKsfdL
~
316
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Vixendance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 22:58

Emma@ Is al gebeurd x'D

Daan@ Sandrose, Sandpoppy, Sandwhisker, Sandlizard.... Many possibilities. x'D Al vind ik Sand leuker als suffix.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 22:59

Waz, dan missen we dus echt van alles! Man, een compleet geheime locker ergens met gave accounts xD Ik snap wel dat dat frustrerend/lastig is though.. Ze zijn te gaaf om weg te doen, maar met te veel om actief te houden ~ Right?

Babs, Ik zag het, ik ren al!
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 23:01

Tallpaw schreef:
Waz, dan missen we dus echt van alles! Man, een compleet geheime locker ergens met gave accounts xD  Ik snap wel dat dat frustrerend/lastig is though.. Ze zijn te gaaf om weg te doen, maar met te veel om actief te houden ~ Right?

Exactly! xD
Flowpetal
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 LH5bNQI
Bo ~
595
Actief
Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream

CAT'S PROFILE
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 23:02

"Maar... ze zeiden.. dat Shadowclan katten apprentices eten..." De poes slikte zachtjes even. "G-ga je me opeten?"

HAHAHAHA BABS OMFG xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 23:03

Firestar schreef:
Tallpaw schreef:
Waz, dan missen we dus echt van alles! Man, een compleet geheime locker ergens met gave accounts xD  Ik snap wel dat dat frustrerend/lastig is though.. Ze zijn te gaaf om weg te doen, maar met te veel om actief te houden ~ Right?

Exactly! xD

Dat is lastig! Vooral nu ik het begrijp xD Man.. Maar is er dan niet een account die gewoon the mother/father of awesomeness is?
(klonk beter in mijn hoofd xD)

Bo, yeah, that's what Tall has to deal with xD
Vixendance
Member
~
316
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Vixendance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 23:04

Emma&Bo@ Normaal is Vixen heel adorable though x'D Nu is ze gewoon bang.
https://www.warriorcatsnl.com/t17258-watching-the-rain-pour-down
Like here.
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 23:05

Tallpaw schreef:
Gefeliciteerrrd!!! Knap gedaan Eef! Respect ;D

Leuke ava trouwens! Nog niet gezien, hij 's nieuw right? Leuk!

Ik ben echt zo blij dat ie af is. Nu kan ik me morgen de hele dag focussen op een take-home exam, en dat moet in een dag lukken (morgen geen les Very Happy ), en m'n Spaans mondeling.
En jaa, hij is nieuw ^^ Ik wilde Nimble even een wat knappere poes laten zijn.
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 23:06

@Eef, leuke avatar~!
Ik ga maar eens aan m'n taak van godsdienst beginnen. xD
Toetsen kunnen ze moeilijk geven, dus geven ze iedere les maar een taak mee.. ;u;
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 23:07

@Emma: Nou... Fire is mijn leider accie, dus die moet ik sws. Lightningrush is Lightning (love her, duh). Tigerpaw is epic DF apprentice & I love her personality. Charcoalflare is crazy, cool, epic. Nightstream is Nighty, sweet oldie <3. Runekit is like Ciel Wink. Arrowpaw is Fire's kit & sexy boy. Snowflurr is mah crazy drama queen.
Perishpaw.
Member
Daan
175
Actief

CAT'S PROFILE
Perishpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 23:09

omg I just found a awesome cat <3 I'm gonna made a new cat xp Maar de naam met Sand- past er niet bij, dus moet even een andere verzinnen :"D
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 23:09

Firestar schreef:
@Emma: Nou... Fire is mijn leider accie, dus die moet ik sws. Lightningrush is Lightning (love her, duh). Tigerpaw is epic DF apprentice & I love her personality. Charcoalflare is crazy, cool, epic. Nightstream is Nighty, sweet oldie <3. Runekit is like Ciel Wink. Arrowpaw is Fire's kit & sexy boy. Snowflurr is mah crazy drama queen.

Ik hoor het al.. Allemaal veel te gaaf! Ineens snap ik je probleem echt heel goed Waz xD Hoe kan je er daar een paar uit kiezen? Niet normaal meer..

Babs, Nu is ze ook al cute <'3
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 23:10

Af en toe wil ik gewoon al mijn accounts aan de kant schuiven en me op 1 iemand richten. But I can't do that ;w;
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 23:11

Icyrose schreef:
Af en toe wil ik gewoon al mijn accounts aan de kant schuiven en me op 1 iemand richten. But I can't do that ;w;

Dooooon't! Dat zou betekenen dat ik echt heel lang moet wachten voor ik Night of Thistle weer kan stalken!

Still haven't found what I'm looking for.. U2 I love you <'3
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 23:12

Precies dat Q.
Damn me dat ik m'n chars altijd hele andere persoonlijkheden geef en eigen stuff en dan echt nie meer kan kiezen. xD
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 23:12

Egel is wakker. Ze is net van haar flying saucer afgevallen en nu op weg naar de meelwormen :'D
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose

Tallpaw schreef:
Icyrose schreef:

Dooooon't! Dat zou betekenen dat ik echt heel lang moet wachten voor ik Night of Thistle weer kan stalken!

Maar ik raak zo in de war van die accounts en persoonlijkheden en dan ben je snel gedemotiveerd en ik doe mezelf dit aan en en en en ;w;

Mèèèèèh D:
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 23:14

Icyrose schreef:
Tallpaw schreef:
Icyrose schreef:

Maar ik raak zo in de war van die accounts en persoonlijkheden en dan ben je snel gedemotiveerd en ik doe mezelf dit aan en en en en ;w;

Mèèèèèh D:
Kies er dan een paar om op te focussen Night en Thistle! en Cross!

Kiki.. Dat is so cute <'3
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 23:17

@Kiki ehh, lekker? xD

Stelletje spammers, in 1 uur 4 pagima's erbij haha
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: