|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 19:00 | |
| Het enige verschil is dat streepje > 3 |
| | | Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 19:03 | |
| - Tallpaw schreef:
- Raspberryheart schreef:
- Snowypaw schreef:
- Ik was eerst like whut, sterke? Maar t bleek voor Esmeé te zijn xD
Mhehe, we hebben echt proberen met die naam, ik kan der beter iets Esmée 2 van gaan maken xD
Emma, Gibbs ja, ja, en et dat gothic achtig meisje .. Becky, die mensen. Wiehhh ben slecht met namen en serieus --" Abby!!! *boze blik* Maar goed, dan kijk je de originele <'3 Wat was de zaak? Sorry xD En niet van het begin gezien, maar en jongen die euhm. Ik weet niet wat, maar hij was onder macht van andere en had een bom om zijn lichaam gebonden enzo. Vage uitleg sorry --" Babs, haha --", Nee, ik hoor dat wel vaker xD Esmée toverfee, ga met me mee, oké ? Dus ja .. |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 19:05 | |
| - Raspberryheart schreef:
- Tallpaw schreef:
- Snowypaw schreef:
Mhehe, we hebben echt proberen met die naam, ik kan der beter iets Esmée 2 van gaan maken xD
Emma, Gibbs ja, ja, en et dat gothic achtig meisje .. Becky, die mensen. Wiehhh ben slecht met namen en serieus --" Abby!!! *boze blik* Maar goed, dan kijk je de originele <'3 Wat was de zaak? Sorry xD En niet van het begin gezien, maar en jongen die euhm. Ik weet niet wat, maar hij was onder macht van andere en had een bom om zijn lichaam gebonden enzo. Vage uitleg sorry --"
Babs, haha --", Nee, ik hoor dat wel vaker xD Esmée toverfee, ga met me mee, oké ? Dus ja .. Vaag indeed… Dat komt maar zo'n dertig keer voor dus we gaan in de goede richting xD Was Kater er, of een israelische mevrouw? En als het de Israelische was, had die krulletjes/golfjes in haar haar, of echt duidelijk stijl? |
| | | Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 19:08 | |
| - Tallpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Snowypaw schreef:
Emma, Gibbs ja, ja, en et dat gothic achtig meisje .. Becky, die mensen. Wiehhh ben slecht met namen en serieus --" Abby!!! *boze blik* Maar goed, dan kijk je de originele <'3 Wat was de zaak? Sorry xD En niet van het begin gezien, maar en jongen die euhm. Ik weet niet wat, maar hij was onder macht van andere en had een bom om zijn lichaam gebonden enzo. Vage uitleg sorry --"
Babs, haha --", Nee, ik hoor dat wel vaker xD Esmée toverfee, ga met me mee, oké ? Dus ja .. Vaag indeed… Dat komt maar zo'n dertig keer voor dus we gaan in de goede richting xD Was Kater er, of een israelische mevrouw? En als het de Israelische was, had die krulletjes/golfjes in haar haar, of echt duidelijk stijl? Ehmmmm geen idee, tbh, sorry xD http://ncis.wikia.com/wiki/Kody_MeyersDat, zo iets, zijn moeder had haar dood gefaked, hij hield een paar mensen gegijzeld, .. Like I said, eerste aflevering, ik ken niemand bij naam, alleen de baas was wel een dame met een ietsjes donkerdere huid |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 19:11 | |
- Tallpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Snowypaw schreef:
Babs, haha --", Nee, ik hoor dat wel vaker xD Esmée toverfee, ga met me mee, oké ? Dus ja .. Vaag indeed… Dat komt maar zo'n dertig keer voor dus we gaan in de goede richting xD Was Kater er, of een israelische mevrouw? En als het de Israelische was, had die krulletjes/golfjes in haar haar, of echt duidelijk stijl? Ehmmmm geen idee, tbh, sorry xD http://ncis.wikia.com/wiki/Kody_Meyers Dat, zo iets, zijn moeder had haar dood gefaked, hij hield een paar mensen gegijzeld, .. Like I said, eerste aflevering, ik ken niemand bij naam, alleen de baas was wel een dame met een ietsjes donkerdere huid Huh? Niet een met rood haar? Anyways, ik ken die episode, maar niet erg goed xD Als je een tip wilt, en je kan het kijken, kijk dan de laatste vier afleveringen van seizoen acht. Die murderer is mijn favo ever <'3 |
| | | Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 19:12 | |
| - Tallpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Snowypaw schreef:
Babs, haha --", Nee, ik hoor dat wel vaker xD Esmée toverfee, ga met me mee, oké ? Dus ja .. Vaag indeed… Dat komt maar zo'n dertig keer voor dus we gaan in de goede richting xD Was Kater er, of een israelische mevrouw? En als het de Israelische was, had die krulletjes/golfjes in haar haar, of echt duidelijk stijl? Ehmmmm geen idee, tbh, sorry xD http://ncis.wikia.com/wiki/Kody_Meyers Dat, zo iets, zijn moeder had haar dood gefaked, hij hield een paar mensen gegijzeld, .. Like I said, eerste aflevering, ik ken niemand bij naam, alleen de baas was wel een dame met een ietsjes donkerdere huid Huh? Niet een met rood haar? Anyways, ik ken die episode, maar niet erg goed xD Als je een tip wilt, en je kan het kijken, kijk dan de laatste vier afleveringen van seizoen acht. Die murderer is mijn favo ever <'3 Niemand met rood haar gezien >.< En goed, maar mijn moeder kijkt het, ik zal haar wel eens wat vragen erover ;D |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 19:13 | |
- Tallpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Snowypaw schreef:
Babs, haha --", Nee, ik hoor dat wel vaker xD Esmée toverfee, ga met me mee, oké ? Dus ja .. Vaag indeed… Dat komt maar zo'n dertig keer voor dus we gaan in de goede richting xD Was Kater er, of een israelische mevrouw? En als het de Israelische was, had die krulletjes/golfjes in haar haar, of echt duidelijk stijl? Ehmmmm geen idee, tbh, sorry xD http://ncis.wikia.com/wiki/Kody_Meyers Dat, zo iets, zijn moeder had haar dood gefaked, hij hield een paar mensen gegijzeld, .. Like I said, eerste aflevering, ik ken niemand bij naam, alleen de baas was wel een dame met een ietsjes donkerdere huid Huh? Niet een met rood haar? Anyways, ik ken die episode, maar niet erg goed xD Als je een tip wilt, en je kan het kijken, kijk dan de laatste vier afleveringen van seizoen acht. Die murderer is mijn favo ever <'3 Niemand met rood haar gezien >.< En goed, maar mijn moeder kijkt het, ik zal haar wel eens wat vragen erover ;D Doe dat xD De moordenaar -mijn favoriet dus- Heet Jonas Cobb oke ;D |
| | | Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 19:15 | |
| - Tallpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Snowypaw schreef:
Babs, haha --", Nee, ik hoor dat wel vaker xD Esmée toverfee, ga met me mee, oké ? Dus ja .. Vaag indeed… Dat komt maar zo'n dertig keer voor dus we gaan in de goede richting xD Was Kater er, of een israelische mevrouw? En als het de Israelische was, had die krulletjes/golfjes in haar haar, of echt duidelijk stijl? Ehmmmm geen idee, tbh, sorry xD http://ncis.wikia.com/wiki/Kody_Meyers Dat, zo iets, zijn moeder had haar dood gefaked, hij hield een paar mensen gegijzeld, .. Like I said, eerste aflevering, ik ken niemand bij naam, alleen de baas was wel een dame met een ietsjes donkerdere huid Huh? Niet een met rood haar? Anyways, ik ken die episode, maar niet erg goed xD Als je een tip wilt, en je kan het kijken, kijk dan de laatste vier afleveringen van seizoen acht. Die murderer is mijn favo ever <'3 Niemand met rood haar gezien >.< En goed, maar mijn moeder kijkt het, ik zal haar wel eens wat vragen erover ;D Doe dat xD De moordenaar -mijn favoriet dus- Heet Jonas Cobb oke ;D Jonas Cobb, laten we proberen dat te onthouden xD Je klint echt wel héél verslaafd aan NCIS, als ik het juist heb ;P |
| | | Le AA(Amy) 36 Actief
| |
| Welk is het leukst? [0] SandStorm(Met grote S of een teken erachter ofzo) [0] Sandheart [0] Sandfire |
| | | Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Esmée@ Ik bedoelde het ipv Esmee2 ;)Niet rottig bedoeld ofzo. xD
Sandpaw@ Ik weet zeker dat Sandstorm al bezet is als naam. xD |
| | | Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 19:16 | |
| @Babs, oke oke xD
@Sandpaw [0] SandStorm(Met grote S of een teken erachter ofzo) [1] Sandheart [0] Sandfire |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 19:17 | |
- Tallpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Snowypaw schreef:
Babs, haha --", Nee, ik hoor dat wel vaker xD Esmée toverfee, ga met me mee, oké ? Dus ja .. Vaag indeed… Dat komt maar zo'n dertig keer voor dus we gaan in de goede richting xD Was Kater er, of een israelische mevrouw? En als het de Israelische was, had die krulletjes/golfjes in haar haar, of echt duidelijk stijl? Ehmmmm geen idee, tbh, sorry xD http://ncis.wikia.com/wiki/Kody_Meyers Dat, zo iets, zijn moeder had haar dood gefaked, hij hield een paar mensen gegijzeld, .. Like I said, eerste aflevering, ik ken niemand bij naam, alleen de baas was wel een dame met een ietsjes donkerdere huid Huh? Niet een met rood haar? Anyways, ik ken die episode, maar niet erg goed xD Als je een tip wilt, en je kan het kijken, kijk dan de laatste vier afleveringen van seizoen acht. Die murderer is mijn favo ever <'3 Niemand met rood haar gezien >.< En goed, maar mijn moeder kijkt het, ik zal haar wel eens wat vragen erover ;D Doe dat xD De moordenaar -mijn favoriet dus- Heet Jonas Cobb oke ;D Jonas Cobb, laten we proberen dat te onthouden xD Je klint echt wel héél verslaafd aan NCIS, als ik het juist heb ;P Jaaaaaaaa!! Elke dag minstens twee episodes met m'n zus <'3 |
| | | Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 19:19 | |
| - Strawberry schreef:
- Esmée@ Ik bedoelde het ipv Esmee2 ;)Niet rottig bedoeld ofzo. xD
Sandpaw@ Ik weet zeker dat Sandstorm al bezet is als naam. xD Ik weet het heel zeker xD En je mag toch niet dezelfde naam hebben behalve als kitten of apprentice? |
| | | Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 19:20 | |
| - Snowypaw schreef:
- Strawberry schreef:
Sandpaw@ Ik weet zeker dat Sandstorm al bezet is als naam. xD Ik weet het heel zeker xD En je mag toch niet dezelfde naam hebben behalve als kitten of apprentice? Ja, klopt. (: |
| | | Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 19:21 | |
| - ::
- Tallpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Snowypaw schreef:
Babs, haha --", Nee, ik hoor dat wel vaker xD Esmée toverfee, ga met me mee, oké ? Dus ja .. Vaag indeed… Dat komt maar zo'n dertig keer voor dus we gaan in de goede richting xD Was Kater er, of een israelische mevrouw? En als het de Israelische was, had die krulletjes/golfjes in haar haar, of echt duidelijk stijl? Ehmmmm geen idee, tbh, sorry xD http://ncis.wikia.com/wiki/Kody_Meyers Dat, zo iets, zijn moeder had haar dood gefaked, hij hield een paar mensen gegijzeld, .. Like I said, eerste aflevering, ik ken niemand bij naam, alleen de baas was wel een dame met een ietsjes donkerdere huid Huh? Niet een met rood haar? Anyways, ik ken die episode, maar niet erg goed xD Als je een tip wilt, en je kan het kijken, kijk dan de laatste vier afleveringen van seizoen acht. Die murderer is mijn favo ever <'3 Niemand met rood haar gezien >.< En goed, maar mijn moeder kijkt het, ik zal haar wel eens wat vragen erover ;D Doe dat xD De moordenaar -mijn favoriet dus- Heet Jonas Cobb oke ;D Jonas Cobb, laten we proberen dat te onthouden xD Je klint echt wel héél verslaafd aan NCIS, als ik het juist heb ;P
Jaaaaaaaa!! Elke dag minstens twee episodes met m'n zus <'3 Okay xD Maar het komt geweldig uit, nu Cordon (wat ik half gevolgd heb) gedaan is, kan ik iet anders gaan kijken :') |
| | | Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 19:21 | |
| Naar de Jumbo om Starbuck frappuccino te halen en dan naar de bios voor bad neighbours c: (ik ben zo blij dat onze bios bediening in de zaal zelf heeft hehehe dank u Zutphen) |
| | | Le AA(Amy) 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 19:22 | |
| - Strawberry schreef:
- Snowypaw schreef:
- Strawberry schreef:
Sandpaw@ Ik weet zeker dat Sandstorm al bezet is als naam. xD Ik weet het heel zeker xD En je mag toch niet dezelfde naam hebben behalve als kitten of apprentice? Ja, klopt. (: Ah oke,dan word het één van die twee XD |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 19:24 | |
- :
- Tallpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Snowypaw schreef:
Babs, haha --", Nee, ik hoor dat wel vaker xD Esmée toverfee, ga met me mee, oké ? Dus ja .. Vaag indeed… Dat komt maar zo'n dertig keer voor dus we gaan in de goede richting xD Was Kater er, of een israelische mevrouw? En als het de Israelische was, had die krulletjes/golfjes in haar haar, of echt duidelijk stijl? Ehmmmm geen idee, tbh, sorry xD http://ncis.wikia.com/wiki/Kody_Meyers Dat, zo iets, zijn moeder had haar dood gefaked, hij hield een paar mensen gegijzeld, .. Like I said, eerste aflevering, ik ken niemand bij naam, alleen de baas was wel een dame met een ietsjes donkerdere huid Huh? Niet een met rood haar? Anyways, ik ken die episode, maar niet erg goed xD Als je een tip wilt, en je kan het kijken, kijk dan de laatste vier afleveringen van seizoen acht. Die murderer is mijn favo ever <'3 Niemand met rood haar gezien >.< En goed, maar mijn moeder kijkt het, ik zal haar wel eens wat vragen erover ;D Doe dat xD De moordenaar -mijn favoriet dus- Heet Jonas Cobb oke ;D Jonas Cobb, laten we proberen dat te onthouden xD Je klint echt wel héél verslaafd aan NCIS, als ik het juist heb ;P
Jaaaaaaaa!! Elke dag minstens twee episodes met m'n zus <'3 Okay xD Maar het komt geweldig uit, nu Cordon (wat ik half gevolgd heb) gedaan is, kan ik iet anders gaan kijken :') Goede keuze <'3 En als je van auto's houd kan je altijd ook nog Top Gear kijken xD Dat is ook hilarious >3 Ooeeeh, Kiki die heb ik ook gezien! |
| | | Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 19:24 | |
| En toen waren de kittens gekozen ~ |
| | | Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 19:25 | |
| @Emma, Top Gear is echt gewoon lachwekkend xD
@Iedereen die gekozen is, gefeliciteerd ;D
Have to go :c "Ga sociaal doen !" Ouders --" Dan maar gitaar proberen te spelen. Edit; en stiekem terugkomen met de Pad xD
Laatst aangepast door Raspberryheart op wo 14 mei 2014 - 19:26; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |