|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 16:05 | |
| Dan al *hug* I love you guys
Anywayssss, ik heb morgen een grote Grieks SO, weet iemand hoe je het beste woordjes kan stampen? |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 16:06 | |
| Naja, we gaan in ieder geval bespreken x'D Grote kans dat we d'r niet uit gaan komen Why can't a cat have 20 or more kitties x'D |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 16:08 | |
| - Tallpaw schreef:
- Dan al *hug* I love you guys
Anywayssss, ik heb morgen een grote Grieks SO, weet iemand hoe je het beste woordjes kan stampen? Eventueel wrts.nl anders steeds bijvoorbeeld 20 woordjes, dan even 5 min pauzen, daarna kijken of je ze nog kent en aan de volgende 20 woordjes beginnen. Je lang achterelkaar op een ding richten heeft geen zin ^^ |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 16:09 | |
| Goedemiddag ^-^ M'n poesje ligt echt te schattig op m'n bed te slapen <33
@Emma; Ik stamp meestal in groepjes, dus dat ik een stuk of 3 woorden goed leer en dan verder ga. En gwn blijven herhalen & veel laten overhoren x3 En wat Isa zegt ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 16:10 | |
| Dat is precies wat ik dacht toen ik al die aanmeldingen zag!!! Ze zijn allemaal zo leuk, echt waar xD Ik ben blij dat ik jou of Soof niet ben >3
Isa, Dieuw ^^ Thanx!! Ga ik doen, jullie zijn mijn vijf minuten afleiding ;D |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 16:11 | |
| Ik heb in 1 dag 130 bladzijden aan oefeningen voor MenO erdoorheen gejast. x'D Damn m'n brein is nu echt wazig. |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 16:12 | |
| De posts rollen er gewoon uit met Glorious.. Dat heb ik nog bij geen een account meegemaakt behalve bij Mousefur helemaal aan het begin.. Ben er wel trots op, heb naast Mousefur nog nooit een ander account voor lange tijd kunnen onderhouden. c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 16:13 | |
| Babs, MenO? Menselijke ontwikkeling? Respect anyways, echt waar je bent zo gefocused bezig! -voor zover ik weet xD
Well, hij is ook gewoon heel leuk Maartje >3 |
|
| |
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 16:14 | |
| - Gloriouspaw schreef:
- De posts rollen er gewoon uit met Glorious.. Dat heb ik nog bij geen een account meegemaakt behalve bij Mousefur helemaal aan het begin..
Ben er wel trots op, heb naast Mousefur nog nooit een ander account voor lange tijd kunnen onderhouden. c: MAARTEMAARTEL!! Me is proud of you C; |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 16:15 | |
| - Tallpaw schreef:
- Dat is precies wat ik dacht toen ik al die aanmeldingen zag!!! Ze zijn allemaal zo leuk, echt waar xD Ik ben blij dat ik jou of Soof niet ben >3
Isa, Dieuw ^^ Thanx!! Ga ik doen, jullie zijn mijn vijf minuten afleiding ;D De kunst is om je dan ook echt aan die 5 minuten te houden x'D Dat is dus mijn probleem, 5 min wordt dan 30 min (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 16:17 | |
| - Softvoice schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dat is precies wat ik dacht toen ik al die aanmeldingen zag!!! Ze zijn allemaal zo leuk, echt waar xD Ik ben blij dat ik jou of Soof niet ben >3
Isa, Dieuw ^^ Thanx!! Ga ik doen, jullie zijn mijn vijf minuten afleiding ;D De kunst is om je dan ook echt aan die 5 minuten te houden x'D Dat is dus mijn probleem, 5 min wordt dan 30 min (a) *kijkt op de klok* Shit xD |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 16:18 | |
| @Maartje, wil je dan een topic Arcane x Glorious? Maak jij? :'D |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 16:20 | |
| - Tallpaw schreef:
- Babs, MenO? Menselijke ontwikkeling? Respect anyways, echt waar je bent zo gefocused bezig! -voor zover ik weet xD
Well, hij is ook gewoon heel leuk Maartje >3 Management & Organisatie als ik het niet goed heb ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 16:21 | |
| - Leafbreeze schreef:
- Tallpaw schreef:
- Babs, MenO? Menselijke ontwikkeling? Respect anyways, echt waar je bent zo gefocused bezig! -voor zover ik weet xD
Well, hij is ook gewoon heel leuk Maartje >3 Management & Organisatie als ik het niet goed heb ;D Ik dacht al xD Daar heb ik echt ziek veel over geleerd Babs!! Wanneer heb je dat examen?? Anyways, ik ga nu NCIS kijken, dan komt het leren wel xD |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 16:22 | |
| - Tallpaw schreef:
- Softvoice schreef:
- Tallpaw schreef:
Isa, Dieuw ^^ Thanx!! Ga ik doen, jullie zijn mijn vijf minuten afleiding ;D De kunst is om je dan ook echt aan die 5 minuten te houden x'D Dat is dus mijn probleem, 5 min wordt dan 30 min (a) *kijkt op de klok* Shit xD Haha x'D |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 16:36 | |
| Dat examen is morgen. x'D En ik ben er absoluut niet goed in. |
|
| |
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 16:38 | |
| kan iemand nieuwe OS voor me maken?
|
|
| |
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 16:39 | |
| Dankjewel Babs voor het mooie onderschrift :3 |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 16:47 | |
| @Daan, is goed! Ik maak morgen aan, het is al laat in het verre Japan :') |
|
| |
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 16:49 | |
| Wil iemand OS voor me maken?Alsjeblieft!!!(ik weet nog STEEDS niet hoe het moet)Ik zal de code geven waneer ik iemand heb die het wil maken |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|