HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 206 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {OPEN}Just...nothing... za 24 mei 2014 - 9:28 | |
| "Shrewstar heeft wel wat beters te doen dan gaan theeleuten bij katten die zich het liefst in braambosjes verstoppen", miauwde de bruine apprentice neerbuigend. Ravenmask snoof luid. "Dat jij de regels overtrad, en niet loyaal was toen je klein was, betekent nog niet dat wij dat moeten zijn", Ravenmask ontblote zijn nagels en boorde deze uit pure woede in de aarde onder hun poten. "Ik heb twee keer zo hard moeten werken als apprentice om mijn clan te bewijzen dat ik loyaal ben, en dan komen jullie hier even af, twee jonge, halfgetrainde apprentices, om te beweren dat ik dat niet ben", miauwde de zwart-witte warrior, in zijn stem was een mengeling van woede en ongeloof te ontdekken. "Wij zijn brave apprentices met een boodschap", miauwde de bruine apprentice. "Ik stel voor dat jullie twee nu meteen weggaan en Shrewstar eens mooi gaan uitleggen dat het onverantwoordelijk is om een paar apprentices naar ander territoria te sturen te sturen, zeg dat ze zelf maar komt, of Innerghost stuurd", atwoorde Ravenmask, hij spuugde de woorden uit, alsof het een stuk rot vlees in zijn mond was. |
|