|
|
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 11:08 | |
| - Doctor Who schreef:
- Gloriouspaw schreef:
- Jouw account.. .__.
*Faints* *wenkbrauw wiebelt* Dit is Eleven btw xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 11:14 | |
| Ik zit nu in een ongelofelijk nutteloze les, terwijl ik m'n tijd zooo hard nodig heb. Dus ik heb maar weer, zoals altijd, m'n laptop meegenomen zodat ik m'n artikelen kan lezen :3 |
|
| |
Call me San Or Wolfie 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 11:20 | |
| - Gloriouspaw schreef:
- Doctor Who schreef:
- Gloriouspaw schreef:
- Jouw account.. .__.
*Faints* *wenkbrauw wiebelt*
Dit is Eleven btw xD xD ik ben nu nog bij de negende ^^ (thanks netflix dat ik doctor who kan kijken ^^ |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 11:24 | |
| Ook zo fijn, ga je naar het station om met de trein naar school te gaan... Gaat inchecken niet omdat er niet genoeg saldo op zit. Geld voor persoonlijke kaart is er niet, en achttien ben ik ook nog niet. Opladen lukte niet, met leraar gebeld, en nu moet ik thuis studeren *Sigh* Niet dat het zo slecht is, maar kan me dan moeilijker focussen. //Ja, WC staat onder school... *kuch* Nederlands *kuch*
//Gaat nu echt aan 't werk xD |
|
| |
Evelynn (maar je mag me ook Ev of Evy noemen hoor xD) 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 11:34 | |
| @Cynthia: Aw, arme jij. Ik ben nog helemaal nooit ongesteld geweest, dus kan ik je geen tips oid geven, maar ik wens je veel succes x: OT: Waaah, net een hele lijst van de prefixes en suffixes gemaakt die ik leuk vind tijdens science en wiskunde xD |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 11:36 | |
| Thanks^^, het is voor mij al zo'n 8 jaar geleden sinds ik het voor het eerst werd, dus ervaring genoeg, maar het blijft niet prettig. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 11:38 | |
| Evelynn@ Haha, dat doet me eraan denken hoe ik en Cynthia in de derde Warrior namen zaten te verzinnen in de Aardrijkskunde les. x'D Weet je nog Cynth? Autumnbreeze?(A) |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 11:42 | |
| Oh god, dat weet ik nogxD, misschien als ik goed zoek kan ik dat schrift nog vinden, maar ik zou zo snel niet weten waar hij zou moeten zijn. Waarschijnlijk hetzelfde schrift waar ook kamertje verhuur in staat?xD |
|
| |
Evelynn (maar je mag me ook Ev of Evy noemen hoor xD) 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 11:44 | |
| - Strawberry schreef:
- Evelynn@ Haha, dat doet me eraan denken hoe ik en Cynthia in de derde Warrior namen zaten te verzinnen in de Aardrijkskunde les. x'D Weet je nog Cynth? Autumnbreeze?(A)
Hahaha, zometeen heb AK. Dan ga ik waarschijnlijk verder xD |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 11:44 | |
| Ik slik zelf de pil bijna altijd door, vind ik beter zo. In ieder doosje zitten 3 strips, meestal doe ik na 2 doosjes een stopweek, dus dat zijn 6x 3 weken, dus 4 a 5 maanden. Ik heb meestal dan wel een zwaardere ongesteldheid dan normaal, maar dat is het meer dan waard Net gebeld, woensdag naar de tandarts, ben benieuwd Zo meteen komt mijn nieuw hoofdstel binnen, mooi bruin leer! |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 11:49 | |
| - Tallpaw schreef:
- Beterschap aan je vriendin ;D Het vijfde is bij ons juist kort, tot kwart over een zeg maar \:
na ya, ik ga ^^
Esmee, de pindasaus gaat jou forever volgen xD Op de wijs van Jongle bells:
Pindasaus, Pindasaus, Pinda's on a sleigh! Oh what fun it is to write, a song about Esmee hey!
I like it xD Emmaaa O.O Where the fudge are the people here talking about? Ik heb tussenuur x3 |
|
| |
Kiki 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 12:06 | |
| Riverclan of Windclan voor Fogfeather? c: |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 12:07 | |
| Windclan, alleen al vanwege haar naam. Fog en Feather doen me beide aan lucht denken |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 12:08 | |
| |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 12:23 | |
| Ik denk dat je t af moet laten hangen van dr karakter |
|
| |
Kiki 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 12:25 | |
| Het werd al RC voor mij, in mijn hoofd c: |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 12:44 | |
| - Wintersong schreef:
- Ugh... Net ongesteld geworden en nu heb ik buikpijn en is mijn maag overstuur. Hopelijk is het vanmiddag al wat beter en wordt het niet nog erger X_X
Miss helpt het om feminax te slikken? (: Twee pillen innemen als je menstruatie begint en daarna 1 als je echt nog hele erge last hebt, maar meestal verdwijnt de pijn na 3/4u (: IK hoop dat mijn lichaam een beetje meewerkt, aangezien ik volgende week zou moeten beginnen ;w; |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 13:23 | |
| - Doctor Who schreef:
- Gloriouspaw schreef:
- Doctor Who schreef:
- Gloriouspaw schreef:
- Jouw account.. .__.
*Faints* *wenkbrauw wiebelt*
Dit is Eleven btw xD xD ik ben nu nog bij de negende ^^ (thanks netflix dat ik doctor who kan kijken ^^ Ahh, dan valt er nog een hele hoop te gebeuren voor jou, hehe *evil laugh* Oh, en zodat je niet in verwarring komt na seizoen 4, er zijn 4 episodes die Netflix er niet op heeft staan -.- ik zeg het maar alvast even :3 |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 13:40 | |
| Net mijn hoofdstel binnen gekregen, meteen de neus&sperriem er vanaf gehaald zodat het een western hoofdstel is. Ben alleen benieuwd of hij gaat passen op mijn trekpaard :s |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 13:42 | |
| - BluePoint schreef:
- Net mijn hoofdstel binnen gekregen, meteen de neus&sperriem er vanaf gehaald zodat het een western hoofdstel is. Ben alleen benieuwd of hij gaat passen op mijn trekpaard :s
Ahh, gaaf een trekpaard! Wat voor een? Als ik later ooit een paard koop wordt het zeker weten een Akhal-Teke, en nee, niet omdat ze zo mooi zijn. :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|