|
|
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 8:52 | |
| - Lítill schreef:
- Hello peepz ~ Heerlijk, 1e uur vrij :')
Dammit bo xD ik heb pas *kijkt* vrijdag uitval :c Tenzij er opeens een docent word overgereden |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 9:42 | |
| Hey mensen, goedemorgen! Ondanks dat ik al sinds half 7 op ben, nu pas hoi kunnen zeggen. Zo even naar het DUO kantoor in Sittard om een overbrugging te regelen, paardrijden wordt het niet met bijna 20mm neerslag voorspelt :S |
|
| |
Evelynn (maar je mag me ook Ev of Evy noemen hoor xD) 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 11:25 | |
| Ik heb wat naampjus mensen... Kunnen jullie helpen kiezen? x) Losingvoice/-leaf/-fall Silverpool Fogflare Mistpath Burningflight Iceflare Violenceflare Aquabreeze Coaldust Flashflower Blazewish Pepperwing Blowingshine Fallenwish/-dream Spiritecho Embercave/-storm/-blaze/-flare (Omg, het zijn er veel... Als iemand iets wil gebruiken mag dat... Wel graag even zeggen (: ) |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 11:26 | |
| I'm the worst forum-admin ever D: |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 11:27 | |
| I like Mistpath en Iceflare <3 |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 11:29 | |
| I like Blazewish (: Wat is een boterham in combinatie met, tomatensaus, kaas, oregano, champignons en een oven? Juist! Een pizzaboterham! |
|
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 11:30 | |
| - BluePoint schreef:
- I like Blazewish (:
Wat is een boterham in combinatie met, tomatensaus, kaas, oregano, champignons en een oven? Juist! Een pizzaboterham! Dat klinkt zo lekker O-O |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 11:32 | |
| Hahaha! is het ook! Ik hou zelf niet echt van boterhammen, op boterhammen met Nutella na. Maar als ik écht honger heb en ik heb zin in iets hartigs dan schuif ik mijn vooroordelen over boterhammen opzij xD
IK MAAK EEN FOTO ALS HET KLAAR IS D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 11:36 | |
| - BluePoint schreef:
- Hahaha! is het ook! Ik hou zelf niet echt van boterhammen, op boterhammen met Nutella na. Maar als ik écht honger heb en ik heb zin in iets hartigs dan schuif ik mijn vooroordelen over boterhammen opzij xD
IK MAAK EEN FOTO ALS HET KLAAR IS D: Hebben een vriendin (die overigens ook Warrior fan is) en ik ook een keer gemaakt. Vanmiddag stuur ik wel una fotita, nu zit ik op school :/ EDIT!! Hier de namen nog een keer + het plaatje wat ik in gedachten had: 0 - Losingvoice 0 - Losingleaf 0 - Losingfall 0 - Silverpool 0 - Fogflare 0 - Mistpath 0 - Burningflight 0 - Iceflare 0 - Violenceflare 0 - Aquabreeze 0 - Coaldust 0 - Blazewish 0 - Blowingshine 0 - Fallenwish 0 - Fallendream 0 - Spiritecho 0 - Emberstorm 0 - Emberblaze Ik heb er een paar weggehaald, maar die mogen jullie wel gewoon pakken ((: - Photooo:
|
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 13:09 | |
| - Mysticpaw schreef:
- BluePoint schreef:
- Hahaha! is het ook! Ik hou zelf niet echt van boterhammen, op boterhammen met Nutella na. Maar als ik écht honger heb en ik heb zin in iets hartigs dan schuif ik mijn vooroordelen over boterhammen opzij xD
IK MAAK EEN FOTO ALS HET KLAAR IS D: Hebben een vriendin (die overigens ook Warrior fan is) en ik ook een keer gemaakt. Vanmiddag stuur ik wel una fotita, nu zit ik op school :/
EDIT!! Hier de namen nog een keer + het plaatje wat ik in gedachten had: 0 - Losingvoice 0 - Losingleaf 0 - Losingfall 0 - Silverpool 0 - Fogflare 0 - Mistpath 0 - Burningflight 0 - Iceflare 0 - Violenceflare 0 - Aquabreeze 0 - Coaldust 0 - Blazewish 0 - Blowingshine 0 - Fallenwish 0 - Fallendream 0 - Spiritecho 0 - Emberstorm 0 - Emberblaze
Ik heb er een paar weggehaald, maar die mogen jullie wel gewoon pakken ((:
- Photooo:
Kan je niet beter eerst Mysticpaw actief houden voordat je weer een nieuw account aanmaakt? |
|
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 13:10 | |
| 0 - Losingvoice 0 - Losingleaf 0 - Losingfall 0 - Silverpool 0 - Fogflare 1 - Mistpath0 - Burningflight 0 - Iceflare 0 - Violenceflare 0 - Aquabreeze 1 - Coaldust0 - Blazewish 0 - Blowingshine 0 - Fallenwish 0 - Fallendream 0 - Spiritecho 0 - Emberstorm 0 - Emberblaze EDIT: Ik ben wat aan het klooien met RPGMaker VX Ace (alweer ) en ben van plan om een nieuwe poging te wagen tot het maken van een Warrior Cats game c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 13:14 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Mysticpaw schreef:
- BluePoint schreef:
IK MAAK EEN FOTO ALS HET KLAAR IS D: Hebben een vriendin (die overigens ook Warrior fan is) en ik ook een keer gemaakt. Vanmiddag stuur ik wel una fotita, nu zit ik op school :/
EDIT!! Hier de namen nog een keer + het plaatje wat ik in gedachten had: 0 - Losingvoice 0 - Losingleaf 0 - Losingfall 0 - Silverpool 0 - Fogflare 0 - Mistpath 0 - Burningflight 0 - Iceflare 0 - Violenceflare 0 - Aquabreeze 0 - Coaldust 0 - Blazewish 0 - Blowingshine 0 - Fallenwish 0 - Fallendream 0 - Spiritecho 0 - Emberstorm 0 - Emberblaze
Ik heb er een paar weggehaald, maar die mogen jullie wel gewoon pakken ((:
- Photooo:
Kan je niet beter eerst Mysticpaw actief houden voordat je weer een nieuw account aanmaakt? Ach, ik ben bang dat je gelijk hebt. Ik ben veel te enthousiast over deze site x). Laat ik dan maar beter beginnen... Iemand een topicje met Mystic? x) |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 13:24 | |
| Zit je al bij een clan? Sowieso kan ik wel met Nimble ergens met Mystic, maar ik kan vandaag niet bijzonder veel reageren. Maar als je even wachten niet erg vindt.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 13:27 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Zit je al bij een clan? Sowieso kan ik wel met Nimble ergens met Mystic, maar ik kan vandaag niet bijzonder veel reageren. Maar als je even wachten niet erg vindt..
Ik zit bij ShadowClan. Ik ga dat wel even instellen bij mijn profiel (: |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 13:36 | |
| 1 - Losingvoice 1 - Losingleaf 0 - Losingfall 0 - Silverpool 0 - Fogflare 1 - Mistpath 1 - Burningflight 0 - Iceflare 0 - Violenceflare 0 - Aquabreeze 2 - Coaldust 0 - Blazewish 0 - Blowingshine 0 - Fallenwish 0 - Fallendream 0 - Spiritecho 1 - Emberstorm 0 - Emberblaze |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 13:36 | |
| - Mysticpaw schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Zit je al bij een clan? Sowieso kan ik wel met Nimble ergens met Mystic, maar ik kan vandaag niet bijzonder veel reageren. Maar als je even wachten niet erg vindt..
Ik zit bij ShadowClan. Ik ga dat wel even instellen bij mijn profiel (: Okee, top! Ik vind het altijd heel ondankbaar klinken, maar zou jij het topic willen maken? Ik moet nu even langs een leraar om een essay terug te krijgen, en daarna ga ik door naar een vriendin om voor een tentamen van morgen te leren. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 13:39 | |
| 1 - Losingvoice 1 - Losingleaf 0 - Losingfall 0 - Silverpool 0 - Fogflare 1 - Mistpath 1 - Burningflight 0 - Iceflare 0 - Violenceflare 0 - Aquabreeze 3 - Coaldust 0 - Blazewish 0 - Blowingshine 0 - Fallenwish 0 - Fallendream 0 - Spiritecho 1 - Emberstorm 0 - Emberblaze Emberstorm is al bezet door mijn eerste accountje. (A) Silverpool is ook al bezet. |
|
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 14:54 | |
| - Random screenshots van de game (tot nu toe):
|
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 14:58 | |