|
|
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 23:32 | |
| Posteuh <:3
Em;; bye alvast :'D |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 23:32 | |
| Ik ben net 3 uur bezig geweest met filmen voor een opdracht voor Spaans >< Alsof ik niks beters te doen heb ofzo. Oke wel lekkere sangria gemaakt hik. Pff, ik ben gewoon zo moe, nog 4 dagen... |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 23:33 | |
| @Soof, is dat nu afgesproken? :') @Daan, wat vind jij ervan? ^^ Heb iets met de ogen geprobeerd, don't particulary like it. :') |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 23:34 | |
| - Fawnstep schreef:
- Maar iedereen heeft medelijden met Little en Ash etc,maar niemand voor Fawn xD
Ik heb wel medelijden met Fawn hoor. x'D Tis een rotsituatie voor alle drie. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 23:34 | |
| I like die ava! Evil Little xD
Assie, Thanx ^^
Babs, dat maakt het zo leuk om te volgen -evil me- |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 23:36 | |
| Eef;; Oh hun xD Meh for me no alcohol xd 19 + 5 = 24 (Know what it means >3 )
Die av is echt epic xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 23:44 | |
| Assie, jij drinkt geen alcohol?? Hoe is het uiteindelijk trouwens gegaan met de Harley die je wolde kopen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 23:48 | |
| Nope. Vandaar die rekensom die niet veel mensen zullen kennen xd Heb 1 keer op minderjarige leeftijd de alcohol in mn kop gehad en toen zei ik;; vanaf mn 16e nooit geen alcohol meer xd
En ah ik wacht wel. Mn ouders zouden mn eerste brommertje of zo willen betalen op mn 18e maar ik zie nog wel. Ze vertrouwen me niet ih verkeer xd
Posts komen later~ heb geen zin om te posten. Vben verder AC kijken op mn pod xd
Nog mensen? [2] Slenderleap [3] Slenderdog [4] Slenderstep
|
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 23:51 | |
| Haha al die love-situaties in de RPG, kom ik weer met mn in love falende accs xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| |
| |
Sara 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 23:53 | |
| Ik ga maar eens slapen. Tot morgen iedereen^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 0:01 | |
| Slaapse iedereen die gaat slapen :'D Eef;; ik ga nooit uit ^^ ik ben echt werkelijk een huismus zoals mdn zegt xd Maar ik wil er wel verandering in brengen. Want tis zoals mn ouders zeggen; achter mn computerscherm ga ik echt geen lief vinden xd
Ok well ik verveel me een beetje nu. Ik ben film kijken en slapen. C you guys tonight xd |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 0:08 | |
| - Slenderpaw schreef:
- Slaapse iedereen die gaat slapen :'D
Eef;; ik ga nooit uit ^^ ik ben echt werkelijk een huismus zoals mdn zegt xd Maar ik wil er wel verandering in brengen. Want tis zoals mn ouders zeggen; achter mn computerscherm ga ik echt geen lief vinden xd
Ok well ik verveel me een beetje nu. Ik ben film kijken en slapen. C you guys tonight xd Bij t uitgaan ontmoet je ook geen boyfriend material haha xD Meestal komt het echt vanuit een onverwachte hoek: de neef van een vriendin van je, ofzo. Of misschien kom je toevallig ooit een jongen uit je klas tegen in de stad die met een leuke vriend is. Zoiets. Je kan eigenlijk beter bij een sportvereniging gaan ofzo, dan ontmoet je ze ook in een wat leukere setting dan als ze naar bier en zweet stinken en lelijk dansen. xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 0:20 | |
| Eef; that's true. Maar ah mn eerste lief was indertijd één van mn beste vrienden en hij had bet toen gezegd via netlog. Eig was hij de eerste jongen die mij vroeg en niet andersom. Ja ik had wel wat crushes gehad in t lager xd En ik zit in een dansclub c: maar eig wil ik liever breakdance gaan doen. Ik heb het gevoel dat ik niet leer wat ik wil kennen.. (Wil stiekem graag een eigen dans met breakdance en popping doen xd) king cobra Nu ja. Zie jullie mensen. Ik ben slapen |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 7:36 | |
| Goedemorgen iedereen :3 Sportdgen zijn zo balen --" Ik haat de bus op met je joggingbroek --"
En Assie; [2] Slenderleap [3] Slenderdog [6] Slenderstep |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 7:40 | |
| Gooeeedemorgen iedereeen! |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 8:11 | |
| |
|
| |
Loortje 21
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 8:16 | |
| |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 8:33 | |
| goodmourning all~ ik ben echt blij dat onze it docent alles mag, ik heb gehoord als je tijdens de les zelfs minecraft gaat spelen dat ie dat nog goed vind c: |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 8:48 | |
| Hello peepz ~ Heerlijk, 1e uur vrij :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |