Algemene Onzin Topic - Pagina 37

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende
Slenderstep
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 23:32

Posteuh <:3

Em;; bye alvast :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 23:32

Ik ben net 3 uur bezig geweest met filmen voor een opdracht voor Spaans >< Alsof ik niks beters te doen heb ofzo. Oke wel lekkere sangria gemaakt hik. Pff, ik ben gewoon zo moe, nog 4 dagen...
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 23:33

@Soof, is dat nu afgesproken? :')
@Daan, wat vind jij ervan? ^^
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 U5YK99o
Heb iets met de ogen geprobeerd, don't particulary like it. :')
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 23:34

Fawnstep schreef:
Maar iedereen heeft medelijden met Little en Ash etc,maar niemand voor Fawn xD

Ik heb wel medelijden met Fawn hoor. x'D Tis een rotsituatie voor alle drie.
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 23:34

I like die ava! Evil Little xD

Assie, Thanx ^^

Babs, dat maakt het zo leuk om te volgen -evil me-
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 23:36

Eef;; Oh hun xD
Meh for me no alcohol xd
19 + 5 = 24 (Know what it means >3 )

Die av is echt epic xd
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 23:44

Assie, jij drinkt geen alcohol?? Hoe is het uiteindelijk trouwens gegaan met de Harley die je wolde kopen?
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 23:48

Nope. Vandaar die rekensom die niet veel mensen zullen kennen xd
Heb 1 keer op minderjarige leeftijd de alcohol in mn kop gehad en toen zei ik;; vanaf mn 16e nooit geen alcohol meer xd

En ah ik wacht wel. Mn ouders zouden mn eerste brommertje of zo willen betalen op mn 18e maar ik zie nog wel. Ze vertrouwen me niet ih verkeer xd

Posts komen later~ heb geen zin om te posten. Vben verder AC kijken op mn pod xd

Nog mensen?
[2] Slenderleap
[3] Slenderdog
[4] Slenderstep
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 23:51

Haha al die love-situaties in de RPG, kom ik weer met mn in love falende accs xD
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 23:52

[2] Slenderleap
[3] Slenderdog
[5] Slenderstep

Ik drink ook niet zo heel veel. Oke soms. Ik blijf een student Razz Maar ik zuip niet doordeweeks, alleen in het weekend als ik met vriendinnen uitga. Oke dat is wel bijna ieder weekend. Soooowieso komend weekend muwhahaha. Ook al moet ik waarschijnlijk wel zondag werken.. Hmm, misschien kan ik dat verplaatsen naar zaterdagochtend.
Fadingpaw
Member
Sara
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Fadingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 23:53

Ik ga maar eens slapen. Tot morgen iedereen^^
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedi 13 mei 2014 - 0:01

Slaapse iedereen die gaat slapen :'D
Eef;; ik ga nooit uit ^^ ik ben echt werkelijk een huismus zoals mdn zegt xd
Maar ik wil er wel verandering in brengen. Want tis zoals mn ouders zeggen; achter mn computerscherm ga ik echt geen lief vinden xd

Ok well ik verveel me een beetje nu. Ik ben film kijken en slapen. C you guys tonight xd
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedi 13 mei 2014 - 0:08

Slenderpaw schreef:
Slaapse iedereen die gaat slapen :'D
Eef;; ik ga nooit uit ^^ ik ben echt werkelijk een huismus zoals mdn zegt xd
Maar ik wil er wel verandering in brengen. Want tis zoals mn ouders zeggen; achter mn computerscherm ga ik echt geen lief vinden xd

Ok well ik verveel me een beetje nu. Ik ben film kijken en slapen. C you guys tonight xd

Bij t uitgaan ontmoet je ook geen boyfriend material haha xD Meestal komt het echt vanuit een onverwachte hoek: de neef van een vriendin van je, ofzo. Of misschien kom je toevallig ooit een jongen uit je klas tegen in de stad die met een leuke vriend is. Zoiets. Je kan eigenlijk beter bij een sportvereniging gaan ofzo, dan ontmoet je ze ook in een wat leukere setting dan als ze naar bier en zweet stinken en lelijk dansen. xD
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedi 13 mei 2014 - 0:20

Eef; that's true. Maar ah mn eerste lief was indertijd één van mn beste vrienden en hij had bet toen gezegd via netlog. Eig was hij de eerste jongen die mij vroeg en niet andersom. Ja ik had wel wat crushes gehad in t lager xd
En ik zit in een dansclub c: maar eig wil ik liever breakdance gaan doen. Ik heb het gevoel dat ik niet leer wat ik wil kennen..
(Wil stiekem graag een eigen dans met breakdance en popping doen xd) king cobra Very Happy

Nu ja. Zie jullie mensen. Ik ben slapen
Raspberryheart
Member
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedi 13 mei 2014 - 7:36

Goedemorgen iedereen :3
Sportdgen zijn zo balen --" Ik haat de bus op met je joggingbroek --"

En Assie;
[2] Slenderleap
[3] Slenderdog
[6] Slenderstep
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedi 13 mei 2014 - 7:40

Gooeeedemorgen iedereeen!
Yellowpaw.
Member
Lindsay
370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Yellowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedi 13 mei 2014 - 8:11

Goedemorgen iedereeen
Hedgepaw
Member
Loortje
21

CAT'S PROFILE
Hedgepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedi 13 mei 2014 - 8:16

Goedemorgen!
Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedi 13 mei 2014 - 8:33

goodmourning all~ ik ben echt blij dat onze it docent alles mag, ik heb gehoord als je tijdens de les zelfs minecraft gaat spelen dat ie dat nog goed vind c:
Lítill
Deceased
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedi 13 mei 2014 - 8:48

Hello peepz ~ Heerlijk, 1e uur vrij :')
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 37 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: