|
|
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:37 | |
| Ugh! Het is niet dat ik in het gips zit dat ik dan voorheen nog genoeg puf heb om veel te doen,dus niet >.< Mijn voeten doen erg veel zeer en dan wilt pa per sé dat ik nog mee ga naar moemoe...Geweldig,zo kunnen ze me langer in het gips steken =( |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 206 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:38 | |
| - Darkcloud schreef:
- Icyrose schreef:
- Ravenmask schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Ravenmask schreef:
- welke clan voor Raven?^-^
Hij doet mee heel erg denken aan Raven van Kiki, dus ik zou hem niet óók in de Shadowclan doen. Dan is lijkt t een beetje een kopie van haar. Dus misschien River of Wind? in River worden mijn acc's nooit actief, en ik heb al een hoge berg Wc'ers... meh, dit is lastig :'3 Thunderclan? xD Ik vind Raven er niet echt ThunderClankatachtig uitzien xD mee eens :'3 misschien zou ik toch voor Sc moeten gaan^-^ |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:39 | |
| - Camomilepelt schreef:
- Ugh! Het is niet dat ik in het gips zit dat ik dan voorheen nog genoeg puf heb om veel te doen,dus niet >.< Mijn voeten doen erg veel zeer en dan wilt pa per sé dat ik nog mee ga naar moemoe...Geweldig,zo kunnen ze me langer in het gips steken =(
Ik heb medelijden met je |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:41 | |
| Camomilepelt... hm die ken ik anders x Iemand een topic met Winter? Kom op guyz, ik moet haar actiever hebben
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:41 | |
| - 'Winterpaw schreef:
Camomilepelt... hm die ken ik anders x Iemand een topic met Winter? Kom op guyz, ik moet haar actiever hebben Starling wilt dr wel komen vervelen xD |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:42 | |
| @Raven, wow nice setje~! <3 -- Waaaaa, ik wil posten maar moet nog zoveel voor school doen D;
Edit: Hmm, het plaatje van mijn os komt me zo bekend voor. Weet iemand misschien of het al in gebruik is? |
|
| |
3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:45 | |
| - Softvoice schreef:
- @Raven, wow nice setje~! <3
-- Waaaaa, ik wil posten maar moet nog zoveel voor school doen D;
Edit: Hmm, het plaatje van mijn os komt me zo bekend voor. Weet iemand misschien of het al in gebruik is? Ik heb ooit voor Golden een vergelijkbaar plaatje gebruikt, maar niet dat plaatje c: |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:45 | |
| - Shrewstar schreef:
- 'Winterpaw schreef:
Camomilepelt... hm die ken ik anders x Iemand een topic met Winter? Kom op guyz, ik moet haar actiever hebben Starling wilt dr wel komen vervelen xD Vooruit dan, als ze het zo graag wil x'D In elk geval zal ik eerst maar eens met Snow op de ceremonie posten x3 |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:46 | |
| - Icyrose schreef:
- Eef!? *Roept*
Je mag bij Burnedleaf posten, aye? .w. En was er trouwens een rouwtopic aangemaakt voor Frozen? XD Kan zijn dat ik daar overheen heb gelezen namelijk~ Mwoeps, doe het nu! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:48 | |
| - Softvoice schreef:
- @Raven, wow nice setje~! <3
-- Waaaaa, ik wil posten maar moet nog zoveel voor school doen D;
Edit: Hmm, het plaatje van mijn os komt me zo bekend voor. Weet iemand misschien of het al in gebruik is? thanks^-^ meh, ik denk dat ik toch voor Thunder ga^-^ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:48 | |
| Ja, Moonfall heeft het oudere setje van Inkmask. x'D I wanted to use those pics again <3 Hij gedraagt izch ook als Ink. >D x'D |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:49 | |
| Hoe zit dat eigenlijk met naam veranderen? Gebeurt dat automatisch? |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:51 | |
| Bunny,als we een accje gaan delen komt ie dan in de ThunderClan? Of? En we moeten nog over de naam brainstormen c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:53 | |
| - Snowykit schreef:
- Hoe zit dat eigenlijk met naam veranderen?
Gebeurt dat automatisch? nee, dat doen de admins^-^ |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:54 | |
| THEN I SAW HER FACE! NOW IM A BELIEVER! |
|
| |
3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:55 | |
| @Eef: check je skype >D @AA: Hmmm... Ik moet nu eigenlijk gaan, maar we kunnen straks overleggen >D |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:55 | |
| - Ravenmask schreef:
- Snowykit schreef:
Gebeurt dat automatisch? nee, dat doen de admins^-^ Ja dat snap ik xD Maar moet je dat eerst vragen? |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:56 | |
| - Snowykit schreef:
- Ravenmask schreef:
- Snowykit schreef:
Gebeurt dat automatisch? nee, dat doen de admins^-^ Ja dat snap ik xD Maar moet je dat eerst vragen? als het goed is doen de Admisn dat een keertje, je hoeft het (meestal) niet te vragen ^^ |
|
| |
Izza 30 Actief
| |
| Ja, natuurlijk moet je dat vragen aan de admins ^^ Die kunnen dat toch niet ruiken. |
|
| |
| |
| - Snowykit schreef:
- Ravenmask schreef:
- Snowykit schreef:
Gebeurt dat automatisch? nee, dat doen de admins^-^ Ja dat snap ik xD Maar moet je dat eerst vragen? bij een cereminie niet, maar anders kan je ze gewoon een pm sturen en het vriendelijk vragen^-^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|