|
|
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:09 | |
| Oki dan reageer ik daar straks op (: |
|
| |
3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:11 | |
| - Lastpaw schreef:
- forcekit schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Bunny! Zou je snel het steje van Spotted kunnen maken?
Trouwens,we moeten echt bespreken hoe we actie in het leven van Cinder en Dying kunnen brengen. En,zullen we een acje delen? *Smeekt hard* straks als mijn ijsje op is >D Ik wil Dying vreemd laten gaan >D Hmm.. Als je een goed idee hebt >D
XD lekker ijsje? Oh stoute Dying >.< Maar hij kiest toch wel voor Cinder hé?(Anders gaat ze maybe dood van verdriet. :c ) Maar als ze dat zal ontdekken is ze erg wantrouwig naar hem toe maar laat dat niet merken,na een tijd word ze toch weer stapelgek op de kater als voorheen c: Eindgoed al goed! XD We kunnen een Clankitten of apprentice aanmaken? De naam kunnen we ergens op baseren? jah, met veel aardbeien c: Ik ga zoektopic aanmaken voor poes op wie hij crush krijgt >D Ik wil een Ribcage~ |
|
| |
Beertje « 160 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:12 | |
| |
|
| |
Tim 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:14 | |
| *Randomly switching accounts without any use*
Poor Foxfang. x'D |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:15 | |
| - Moonfall schreef:
- *Randomly switching accounts without any use*
Je bent niet de enige die dat doet xD |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:15 | |
| - forcekit schreef:
- Lastpaw schreef:
- forcekit schreef:
- Camomilepelt schreef:
Trouwens,we moeten echt bespreken hoe we actie in het leven van Cinder en Dying kunnen brengen. En,zullen we een acje delen? *Smeekt hard* straks als mijn ijsje op is >D Ik wil Dying vreemd laten gaan >D Hmm.. Als je een goed idee hebt >D
XD lekker ijsje? Oh stoute Dying >.< Maar hij kiest toch wel voor Cinder hé?(Anders gaat ze maybe dood van verdriet. :c ) Maar als ze dat zal ontdekken is ze erg wantrouwig naar hem toe maar laat dat niet merken,na een tijd word ze toch weer stapelgek op de kater als voorheen c: Eindgoed al goed! XD We kunnen een Clankitten of apprentice aanmaken? De naam kunnen we ergens op baseren? jah, met veel aardbeien c: Ik ga zoektopic aanmaken voor poes op wie hij crush krijgt >D Ik wil een Ribcage~ Okay,maar hij krijgt toch geen andere kittens met diegene hé? Anders is Cinder écht erg depressief. Enne hij gaat die crush op den duur toch vergeten en terug van Cinder en de kits houden hé? Een Rib watte? |
|
| |
3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:16 | |
| - Camomilepelt schreef:
- forcekit schreef:
- Lastpaw schreef:
- forcekit schreef:
- Camomilepelt schreef:
XD lekker ijsje? Oh stoute Dying >.< Maar hij kiest toch wel voor Cinder hé?(Anders gaat ze maybe dood van verdriet. :c ) Maar als ze dat zal ontdekken is ze erg wantrouwig naar hem toe maar laat dat niet merken,na een tijd word ze toch weer stapelgek op de kater als voorheen c: Eindgoed al goed! XD We kunnen een Clankitten of apprentice aanmaken? De naam kunnen we ergens op baseren? jah, met veel aardbeien c: Ik ga zoektopic aanmaken voor poes op wie hij crush krijgt >D Ik wil een Ribcage~ Okay,maar hij krijgt toch geen andere kittens met diegene hé? Anders is Cinder écht erg depressief. Enne hij gaat die crush op den duur toch vergeten en terug van Cinder en de kits houden hé?
Een Rib watte? waarschijnlijk wel >D Hoe ze reageert mag je trouwens ook helemaal zelf bepalen, kan me geen flikker schelen >D Van naam: Ribcage (betekent ribbenkast) |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:19 | |
| - forcekit schreef:
- Camomilepelt schreef:
- forcekit schreef:
- Lastpaw schreef:
- forcekit schreef:
- Camomilepelt schreef:
XD lekker ijsje? Oh stoute Dying >.< Maar hij kiest toch wel voor Cinder hé?(Anders gaat ze maybe dood van verdriet. :c ) Maar als ze dat zal ontdekken is ze erg wantrouwig naar hem toe maar laat dat niet merken,na een tijd word ze toch weer stapelgek op de kater als voorheen c: Eindgoed al goed! XD We kunnen een Clankitten of apprentice aanmaken? De naam kunnen we ergens op baseren? jah, met veel aardbeien c: Ik ga zoektopic aanmaken voor poes op wie hij crush krijgt >D Ik wil een Ribcage~ Okay,maar hij krijgt toch geen andere kittens met diegene hé? Anders is Cinder écht erg depressief. Enne hij gaat die crush op den duur toch vergeten en terug van Cinder en de kits houden hé?
Een Rib watte? waarschijnlijk wel >D Hoe ze reageert mag je trouwens ook helemaal zelf bepalen, kan me geen flikker schelen >D Van naam: Ribcage (betekent ribbenkast) Haha,dan zul je een Cinder zien die je nog nooit gezien hebt(ze gaat héél fel worden en dreigen,beetje Whitelion achtig XD) Oeh en misschien kan ze troost bij een kater zoeken! XD En dan zien ze beide wat ze fout hebben gedaan en komen ze terug bij elkaar <3 Whaha ribbenkast XD |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:20 | |
| Ik denk dat ik eens ga uitloggen, morgen weer posten :3 |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 206 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:21 | |
| welke clan voor Raven?^-^ |
|
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:22 | |
| @Raven, geen idee (mooi setje trouwens ^^) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:23 | |
| |
|
| |
Tim 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:23 | |
| Ravenmask, vette naam =w= |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:24 | |
| - Ravenmask schreef:
- welke clan voor Raven?^-^
Hij doet mee heel erg denken aan Raven van Kiki, dus ik zou hem niet óók in de Shadowclan doen. Dan is lijkt t een beetje een kopie van haar. Dus misschien River of Wind? |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:28 | |
| @Babs Ik raak de hele tijd in de war met Moonfall & Inkmask xD Want dat was een ouder setje van Ink right?? |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:29 | |
| Waar vinden jullie toch die awesome plaatjes :-: |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:32 | |
| Eef!? *Roept* Je mag bij Burnedleaf posten, aye? .w. En was er trouwens een rouwtopic aangemaakt voor Frozen? XD Kan zijn dat ik daar overheen heb gelezen namelijk~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:33 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Ravenmask schreef:
Hij doet mee heel erg denken aan Raven van Kiki, dus ik zou hem niet óók in de Shadowclan doen. Dan is lijkt t een beetje een kopie van haar. Dus misschien River of Wind? in River worden mijn acc's nooit actief, en ik heb al een hoge berg Wc'ers... meh, dit is lastig :'3 |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:34 | |
| - Ravenmask schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Ravenmask schreef:
Hij doet mee heel erg denken aan Raven van Kiki, dus ik zou hem niet óók in de Shadowclan doen. Dan is lijkt t een beetje een kopie van haar. Dus misschien River of Wind? in River worden mijn acc's nooit actief, en ik heb al een hoge berg Wc'ers... meh, dit is lastig :'3 Thunderclan? xD |
|
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 16:34 | |
| - Icyrose schreef:
- Ravenmask schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Ravenmask schreef:
Hij doet mee heel erg denken aan Raven van Kiki, dus ik zou hem niet óók in de Shadowclan doen. Dan is lijkt t een beetje een kopie van haar. Dus misschien River of Wind? in River worden mijn acc's nooit actief, en ik heb al een hoge berg Wc'ers... meh, dit is lastig :'3 Thunderclan? xD Ik vind Raven er niet echt ThunderClankatachtig uitzien xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|