Algemene Onzin Topic - Pagina 22

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50  Volgende
BluePoint
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 22 DPKsfdL
101
Actief

CAT'S PROFILE
BluePoint
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 13:50

Akhal-Teke's hebben een enorm gaaf karakter vind ik, zeer cool in het hoofd, ondanks dat het toch 200% een warmbloed is. De kleur maakt het paard niet he Wink
Helaas zit er maar een Akhal-Teke stal in Nederland!

Het is een ardenner, hij lijkt op een enorm overbouwde haflinger! Ik rij nu met barebackpad maar ik ben ook bezig met het zoeken van een zadel. Maar ik wil ondertussen ook nog een tattoo en gitaar, dus het is moeilijk als je samenwoont om dat allemaal te combineren Wink

Ik zal even kijken of ik een foto van hem hier kan krijgen Wink

EDIT: Zo kwam hij de eerste keer van het land:

Algemene Onzin Topic - Pagina 22 1798443_480196682090138_1694625018_n

En zo loopt hij er tegenwoordig bij:
Algemene Onzin Topic - Pagina 22 ZkRqChJ

Terug naar boven Ga naar beneden
Gloriousnight
Member
「Maartje」
283
Actief

CAT'S PROFILE
Gloriousnight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 14:02

BluePoint schreef:
Akhal-Teke's hebben een enorm gaaf karakter vind ik, zeer cool in het hoofd, ondanks dat het toch 200% een warmbloed is. De kleur maakt het paard niet he Wink
Helaas zit er maar een Akhal-Teke stal in Nederland!

Het is een ardenner, hij lijkt op een enorm overbouwde haflinger! Ik rij nu met barebackpad maar ik ben ook bezig met het zoeken van een zadel. Maar ik wil ondertussen ook nog een tattoo en gitaar, dus het is moeilijk als je samenwoont om dat allemaal te combineren Wink

Ik zal even kijken of ik een foto van hem hier kan krijgen Wink

EDIT: Zo kwam hij de eerste keer van het land:

Spoiler:

En zo loopt hij er tegenwoordig bij:
Spoiler:

Idd, Tekes zijn zo enorm gaaf!
En woah woah, ik heb jou op Bokt gezien! In dat topic over de Australian Stock Saddle, niet waar?? o.o
BluePoint
Member
101
Actief

CAT'S PROFILE
BluePoint
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 14:05

Hahahah! Klopt! Had zoiets van: die foto's heb ik snel bij de hand x) De andere staan namelijk op mijn GSM, dan moet ik ze weer overzetten Razz
Kan zo wel even een paar overzetten. Het is in ieder geval een super leuk paard, heb echt geluk met hem! Nu ik dit hoofdstel heb kan ik met dubbele teugels gaan rijden, zowel met als zonder bit. Alleen heb ik het gevoel dat hij met bit slechter loopt dan zonder bit.
Gloriousnight
Member
「Maartje」
283
Actief

CAT'S PROFILE
Gloriousnight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 14:08

BluePoint schreef:
Hahahah! Klopt! Had zoiets van: die foto's heb ik snel bij de hand x) De andere staan namelijk op mijn GSM, dan moet ik ze weer overzetten Razz
Kan zo wel even een paar overzetten. Het is in ieder geval een super leuk paard, heb echt geluk met hem! Nu ik dit hoofdstel heb kan ik met dubbele teugels gaan rijden, zowel met als zonder bit. Alleen heb ik het gevoel dat hij met bit slechter loopt dan zonder bit.

Je hebt geluk hoor, hihi! Hij ziet er leuk uit!
Ik wil al jaren een eigen paardje, maar het is nogal duur, vooral waar ik woon >.<
BluePoint
Member
101
Actief

CAT'S PROFILE
BluePoint
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 14:15

Helaas is het ook niet mijn eigen paard, alhoewel ik hem wel zo beschouw. Ik betaal niks om hem te verzorgen, wel moet ik alles wat ik wil zelf betalen, de eigenaresse verzorgt hem totaal niet. Hoefsmit, tandarts, zadelmaker etc. betaal ik, zij zou alleen dringende dierenartskosten betalen zoals koliek. Als ik het zou vragen zou ik hem van haar over kunnen kopen, maar omdat ik samenwoon en ik studeer wil ik dat niet. Als ik over 4 jaar een baan heb is het eerste wat ik koop een paard, hopelijk hem! Maar zo'n beetje alles wat ik koop kan ik ook op een ander paard gebruiken. Ik wil een Wintec met verwisselbare boom kopen, al passen die niet op ieder paard. Dan hoef je alleen een andere singel te gebruiken Wink

Rij jij verder wel paard?
Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 14:27

Gloriouspaw schreef:
Doctor Who schreef:
Gloriouspaw schreef:
Doctor Who schreef:
Gloriouspaw schreef:
Jouw account.. .__.
*Faints*
*wenkbrauw wiebelt*

Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Dwdancing1
Dit is Eleven btw xD
xD ik ben nu nog bij de negende ^^ (thanks netflix dat ik doctor who kan kijken ^^

Ahh, dan valt er nog een hele hoop te gebeuren voor jou, hehe *evil laugh*
Oh, en zodat je niet in verwarring komt na seizoen 4, er zijn 4 episodes die Netflix er niet op heeft staan -.- ik zeg het maar alvast even :3
Dammit netflix xD why u do this to me?!
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 22 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 15:02

Roughflower
 Text hier
words/morelyrics/ notes/??

*Twijfelt, twijfelt, twijfelt!*

Laatst aangepast door Innerghost op ma 12 mei 2014 - 15:05; in totaal 1 keer bewerkt
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 22 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 15:04

I like it Nath! Ligt wel aan 't karakter van de kat though, tis een heel zoet sheetje :')

Hoi iedereen, ik heb school overleefd!
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 15:05

Mehh, 't word sowieso SC, en een kitten... dit is zegmaar voor een aanmelding, weet alleen nog niet of ik 'm wel of niet voor Fawn x Ash doe xD

Tenslotte doet de code telkens gek x')
Mysticpaw
Member
Evelynn (maar je mag me ook Ev of Evy noemen hoor xD)
85
Actief

CAT'S PROFILE
Mysticpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 15:07

Hahaha, wij hebben drie kwartier zitten wachten op een invaller. Paula (docent AK) was er niet en Iris (docent NL) zou invallen, maar ze kwam niet. Iedereen zat op de tafels met zijn of haar telefoon of liep naar elkaar toe. Op een gegeven moment kwam er een andere leraar binnen die vroeg of we iets stiller konden zijn. Nee, onze klas alleen laten zonder leraar is een SLECHT IDEE. Maar het was wel erg leuk xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 15:09

Nath, JAAA meld je aan! Misschien worden we dan weer siblings! Wel lastig als de code steeds gek doet… Ik zou gewoon lekker de aanmelding maken -bij Ash x Fawn- en dan kijken hoe je het vindt staan.

Edit- chill Evyn!
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 15:10

Oké! Jij hebt me over de streep heen gehaald! Ik twijfel nog over de naam... maar t word wel een poesje ^-^
Een heel extravert poesje xD
Russetfur
StarClan
Nath
311
Actief
Only the end matters

CAT'S PROFILE
Rank:
Russetfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 15:10

Ugh, ceremonie posts uittypen x'D
Daarna verder klooien aan Nighty's sheet en bedenken of ik wel of geen kitten aanmelding ga maken xD
Mysticpaw
Member
Evelynn (maar je mag me ook Ev of Evy noemen hoor xD)
85
Actief

CAT'S PROFILE
Mysticpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 15:11

Tallpaw schreef:
Nath, JAAA meld je aan! Misschien worden we dan weer siblings! Wel lastig als de code steeds gek doet… Ik zou gewoon lekker de aanmelding maken -bij Ash x Fawn- en dan kijken hoe je het vindt staan.

Edit- chill Evyn!
Jep xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 15:12

Q Join the party!!! We want you ;D

Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Tumblr_muudnbAbq21rx9txgo1_500

Nath!!!! *hug* Yeeeey!
Gloriousnight
Member
「Maartje」
283
Actief

CAT'S PROFILE
Gloriousnight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 15:24

@BluePoint, ja zeker! Al 10 jaar bij dezelfde lokale manege... Een verzorgpaard in mijn omgeving is haast onmogelijk, helaas. :c
Als ik later het geld en de ruimte ervoor heb komt er bij mij zeker een paard in de wei (:
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 15:25

Ik ben nu casually zo'n 30 onregelmatige Spaanse werkwoorden in m'n hoofd aan t stampen Neutral En t is heel cool want in t Spaans heb je zo'n 10 verschillende verledentijdsvormen. Gelukkig hoef ik die niet allemaal te kennen, maar slechts 2 daarvan. Maar ze zijn allemaal zo onregelmatig, t is echt een nachtmerrie.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 15:26

Oh man! Dat klinkt echt vreselijk Eef! Sterkte <'3

Ik ben er morgen trouwens niet guys ^^ Ik ga naar utrecht voor de dag >3
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 15:26

Tallpaw schreef:

YO DAAR WOON IK HOI
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 15:27

Nimblepaw schreef:
Tallpaw schreef:

YO DAAR WOON IK HOI

Nooit??!! Too bad dat ik niet in de stad kom!! Ik zit de hele dag in 't theater :')
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 22 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: