|
|
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 13:50 | |
| Akhal-Teke's hebben een enorm gaaf karakter vind ik, zeer cool in het hoofd, ondanks dat het toch 200% een warmbloed is. De kleur maakt het paard niet he Helaas zit er maar een Akhal-Teke stal in Nederland! Het is een ardenner, hij lijkt op een enorm overbouwde haflinger! Ik rij nu met barebackpad maar ik ben ook bezig met het zoeken van een zadel. Maar ik wil ondertussen ook nog een tattoo en gitaar, dus het is moeilijk als je samenwoont om dat allemaal te combineren Ik zal even kijken of ik een foto van hem hier kan krijgen EDIT: Zo kwam hij de eerste keer van het land: En zo loopt hij er tegenwoordig bij: |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| |
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 14:05 | |
| Hahahah! Klopt! Had zoiets van: die foto's heb ik snel bij de hand x) De andere staan namelijk op mijn GSM, dan moet ik ze weer overzetten Kan zo wel even een paar overzetten. Het is in ieder geval een super leuk paard, heb echt geluk met hem! Nu ik dit hoofdstel heb kan ik met dubbele teugels gaan rijden, zowel met als zonder bit. Alleen heb ik het gevoel dat hij met bit slechter loopt dan zonder bit. |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 14:08 | |
| - BluePoint schreef:
- Hahahah! Klopt! Had zoiets van: die foto's heb ik snel bij de hand x) De andere staan namelijk op mijn GSM, dan moet ik ze weer overzetten
Kan zo wel even een paar overzetten. Het is in ieder geval een super leuk paard, heb echt geluk met hem! Nu ik dit hoofdstel heb kan ik met dubbele teugels gaan rijden, zowel met als zonder bit. Alleen heb ik het gevoel dat hij met bit slechter loopt dan zonder bit. Je hebt geluk hoor, hihi! Hij ziet er leuk uit! Ik wil al jaren een eigen paardje, maar het is nogal duur, vooral waar ik woon >.< |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 14:15 | |
| Helaas is het ook niet mijn eigen paard, alhoewel ik hem wel zo beschouw. Ik betaal niks om hem te verzorgen, wel moet ik alles wat ik wil zelf betalen, de eigenaresse verzorgt hem totaal niet. Hoefsmit, tandarts, zadelmaker etc. betaal ik, zij zou alleen dringende dierenartskosten betalen zoals koliek. Als ik het zou vragen zou ik hem van haar over kunnen kopen, maar omdat ik samenwoon en ik studeer wil ik dat niet. Als ik over 4 jaar een baan heb is het eerste wat ik koop een paard, hopelijk hem! Maar zo'n beetje alles wat ik koop kan ik ook op een ander paard gebruiken. Ik wil een Wintec met verwisselbare boom kopen, al passen die niet op ieder paard. Dan hoef je alleen een andere singel te gebruiken Rij jij verder wel paard? |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 14:27 | |
| - Gloriouspaw schreef:
- Doctor Who schreef:
- Gloriouspaw schreef:
- Doctor Who schreef:
- Gloriouspaw schreef:
- Jouw account.. .__.
*Faints* *wenkbrauw wiebelt*
Dit is Eleven btw xD xD ik ben nu nog bij de negende ^^ (thanks netflix dat ik doctor who kan kijken ^^ Ahh, dan valt er nog een hele hoop te gebeuren voor jou, hehe *evil laugh* Oh, en zodat je niet in verwarring komt na seizoen 4, er zijn 4 episodes die Netflix er niet op heeft staan -.- ik zeg het maar alvast even :3 Dammit netflix xD why u do this to me?! |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 15:02 | |
|
Roughflower Text hier words/morelyrics/ notes/??
*Twijfelt, twijfelt, twijfelt!*
Laatst aangepast door Innerghost op ma 12 mei 2014 - 15:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 15:04 | |
| I like it Nath! Ligt wel aan 't karakter van de kat though, tis een heel zoet sheetje :')
Hoi iedereen, ik heb school overleefd! |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 15:05 | |
| Mehh, 't word sowieso SC, en een kitten... dit is zegmaar voor een aanmelding, weet alleen nog niet of ik 'm wel of niet voor Fawn x Ash doe xD
Tenslotte doet de code telkens gek x') |
|
| |
Evelynn (maar je mag me ook Ev of Evy noemen hoor xD) 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 15:07 | |
| Hahaha, wij hebben drie kwartier zitten wachten op een invaller. Paula (docent AK) was er niet en Iris (docent NL) zou invallen, maar ze kwam niet. Iedereen zat op de tafels met zijn of haar telefoon of liep naar elkaar toe. Op een gegeven moment kwam er een andere leraar binnen die vroeg of we iets stiller konden zijn. Nee, onze klas alleen laten zonder leraar is een SLECHT IDEE. Maar het was wel erg leuk xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 15:09 | |
| Nath, JAAA meld je aan! Misschien worden we dan weer siblings! Wel lastig als de code steeds gek doet… Ik zou gewoon lekker de aanmelding maken -bij Ash x Fawn- en dan kijken hoe je het vindt staan.
Edit- chill Evyn! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 15:10 | |
| Oké! Jij hebt me over de streep heen gehaald! Ik twijfel nog over de naam... maar t word wel een poesje ^-^ Een heel extravert poesje xD |
|
| |
Nath 311 Actief Only the end matters
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 15:10 | |
| Ugh, ceremonie posts uittypen x'D Daarna verder klooien aan Nighty's sheet en bedenken of ik wel of geen kitten aanmelding ga maken xD |
|
| |
Evelynn (maar je mag me ook Ev of Evy noemen hoor xD) 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 15:11 | |
| - Tallpaw schreef:
- Nath, JAAA meld je aan! Misschien worden we dan weer siblings! Wel lastig als de code steeds gek doet… Ik zou gewoon lekker de aanmelding maken -bij Ash x Fawn- en dan kijken hoe je het vindt staan.
Edit- chill Evyn! Jep xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 15:12 | |
| Q Join the party!!! We want you ;D Nath!!!! *hug* Yeeeey! |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 15:24 | |
| @BluePoint, ja zeker! Al 10 jaar bij dezelfde lokale manege... Een verzorgpaard in mijn omgeving is haast onmogelijk, helaas. :c Als ik later het geld en de ruimte ervoor heb komt er bij mij zeker een paard in de wei (: |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 15:25 | |
| Ik ben nu casually zo'n 30 onregelmatige Spaanse werkwoorden in m'n hoofd aan t stampen En t is heel cool want in t Spaans heb je zo'n 10 verschillende verledentijdsvormen. Gelukkig hoef ik die niet allemaal te kennen, maar slechts 2 daarvan. Maar ze zijn allemaal zo onregelmatig, t is echt een nachtmerrie. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 15:26 | |
| Oh man! Dat klinkt echt vreselijk Eef! Sterkte <'3
Ik ben er morgen trouwens niet guys ^^ Ik ga naar utrecht voor de dag >3 |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 15:26 | |
| - Tallpaw schreef:
- Oh man! Dat klinkt echt vreselijk Eef! Sterkte <'3
Ik ben er morgen trouwens niet guys ^^ Ik ga naar utrecht voor de dag >3 YO DAAR WOON IK HOI |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 mei 2014 - 15:27 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Oh man! Dat klinkt echt vreselijk Eef! Sterkte <'3
Ik ben er morgen trouwens niet guys ^^ Ik ga naar utrecht voor de dag >3 YO DAAR WOON IK HOI Nooit??!! Too bad dat ik niet in de stad kom!! Ik zit de hele dag in 't theater :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|