We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 11:30
Acepaw schreef:
//Isa Miss een topic Deter x Angel? Twee monsters xD
Yeahh, that's oke x'D Haha, misschien dat ze samen op plannetjes kunnen brouwen. Alleen zou jij hem misschien willen maken? Dan kan ik ondertussen die van Quill x Soft eindelijk maken ;3
Littlestream
Member
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 11:30
Aandacht aan Shadowclan! Zijn er twee warriors die zin hebben om samen met Little naar de twoleg plek te gaan voor kruiden te zoeken? We kunnen de dood van Brokensong als reden gebruiken, dat ze voor de zekerheid meer kattenkruid gaat halen. Daar zullen ze de patrouille van Sparrow & Lionroar dan tegenkomen. ^^ Danke~
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 11:33
Angelkit' schreef:
Acepaw schreef:
//Isa Miss een topic Deter x Angel? Twee monsters xD
Yeahh, that's oke x'D Haha, misschien dat ze samen op plannetjes kunnen brouwen. Alleen zou jij hem misschien willen maken? Dan kan ik ondertussen die van Quill x Soft eindelijk maken ;3
Is goed ^^ Dan ga ik ff op Deter~
Darkcloud
Member
Marieke 390 Actief
CAT'S PROFILE Age: Its the person that matters, not the age. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 11:34
Dalek's Refsheet is af :'D Nu alleen nog uploaden op dA
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 11:43
Doe maar Smoke dan ja x'D
Ik zie Smoke al helemaal mopper mopper mopper eindelijk med cat af en nog steeds kruiden zoeken en stiekem vind hij het heel erg leuk om tijd door te brengen met Littletje :'D