|
|
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 15:36 | |
| Ik zie de laatste tijd steeds meer gejat worden bij Nederlandse RPG fora onderling en dat maakt me wel een beetje verdrietig.. :')
EDIT: Ik heb het dus over code's en dergelijke.
Laatst aangepast door Ravenpaw, op do 8 mei 2014 - 15:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 15:37 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Ik zie de laatste tijd steeds meer gejat worden bij Nederlandse RPG fora onderling en dat maakt me wel een beetje verdrietig.. :')
Tell me :s |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 15:39 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Ik zie de laatste tijd steeds meer gejat worden bij Nederlandse RPG fora onderling en dat maakt me wel een beetje verdrietig.. :')
EDIT: Ik heb het dus over code's en dergelijke. Als je het hebt over dat Foranima dezelfde code gebruikt voor de Who's Online dingen als Kanto Experience, ik heb toestemming om de code te gebruiken ^^ |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 15:44 | |
| - Brokentime schreef:
- Bedankt wazoula.
Hartelijk bedankt Mag ik vragen of dat gewoon echt een bedankt is voor iets of dit sarcastisch bedoeld is? |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 15:55 | |
| - Darkcloud schreef:
- Ravenpaw, schreef:
EDIT: Ik heb het dus over code's en dergelijke. Als je het hebt over dat Foranima dezelfde code gebruikt voor de Who's Online dingen als Kanto Experience, ik heb toestemming om de code te gebruiken ^^ Oh nee daar had ik het niet over! (Dat dacht ik ook wel, dat je dat gevraagd had!) Maar zoals op New Hope zie ik dat ze voor de OTM's de code gebruiken die WC hier gebruikt voor het team. Nu kan het zijn dat dat gevraagd is, maar ik weet het niet. (En zo heb ik ook al een hoop sheet gejat zien worden.) |
|
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 15:58 | |
| Cute GIF I found on Tumblr |
|
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 15:59 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Darkcloud schreef:
- Ravenpaw, schreef:
EDIT: Ik heb het dus over code's en dergelijke. Als je het hebt over dat Foranima dezelfde code gebruikt voor de Who's Online dingen als Kanto Experience, ik heb toestemming om de code te gebruiken ^^ Oh nee daar had ik het niet over! (Dat dacht ik ook wel, dat je dat gevraagd had!) Maar zoals op New Hope zie ik dat ze voor de OTM's de code gebruiken die WC hier gebruikt voor het team. Nu kan het zijn dat dat gevraagd is, maar ik weet het niet. (En zo heb ik ook al een hoop sheet gejat zien worden.) Ik ben de hoofdadmin op New Hope en die sheet heb ik in een shopje van Isa aangevraagd, vandaar dat er credits op staan ^^ |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 16:05 | |
| - Treeleaf schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Darkcloud schreef:
- Ravenpaw, schreef:
EDIT: Ik heb het dus over code's en dergelijke. Als je het hebt over dat Foranima dezelfde code gebruikt voor de Who's Online dingen als Kanto Experience, ik heb toestemming om de code te gebruiken ^^ Oh nee daar had ik het niet over! (Dat dacht ik ook wel, dat je dat gevraagd had!) Maar zoals op New Hope zie ik dat ze voor de OTM's de code gebruiken die WC hier gebruikt voor het team. Nu kan het zijn dat dat gevraagd is, maar ik weet het niet. (En zo heb ik ook al een hoop sheet gejat zien worden.) Ik ben de hoofdadmin op New Hope en die sheet heb ik in een shopje van Isa aangevraagd, vandaar dat er credits op staan ^^
Ik heb het ook niet over de sheet hoor! Maar over wat er op het portal naast de sheet staat. De administrator/moderator en de 'Steamers of the Month', das namelijke dezelfde code als WC hier gebruikt voor het team in de side widget! c: @Marieke: Die egel achtervolgt me overal, en ik ben er oke mee! |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 16:09 | |
| - Daykit* schreef:
- Iemand een topic'je met Daykit?
ik wil als ze allebei apprentice zijn een topicje tussen jouw daypaw (dan) en mijn daypaw o.o (jammer dat ze niet in dezelfde clan zitten x'D) |
|
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 16:09 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Treeleaf schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Darkcloud schreef:
- Ravenpaw, schreef:
EDIT: Ik heb het dus over code's en dergelijke. Als je het hebt over dat Foranima dezelfde code gebruikt voor de Who's Online dingen als Kanto Experience, ik heb toestemming om de code te gebruiken ^^ Oh nee daar had ik het niet over! (Dat dacht ik ook wel, dat je dat gevraagd had!) Maar zoals op New Hope zie ik dat ze voor de OTM's de code gebruiken die WC hier gebruikt voor het team. Nu kan het zijn dat dat gevraagd is, maar ik weet het niet. (En zo heb ik ook al een hoop sheet gejat zien worden.) Ik ben de hoofdadmin op New Hope en die sheet heb ik in een shopje van Isa aangevraagd, vandaar dat er credits op staan ^^
Ik heb het ook niet over de sheet hoor! Maar over wat er op het portal naast de sheet staat. De administrator/moderator en de 'Steamers of the Month', das namelijke dezelfde code als WC hier gebruikt voor het team in de side widget! c:
@Marieke: Die egel achtervolgt me overal, en ik ben er oke mee! Ook die code heb ik aangevraagd op het Ondersteunforum ^^ @Marieke; OH GODS DAT IS JOHN |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 16:10 | |
| - Treeleaf schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Treeleaf schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Darkcloud schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Ik heb het ook niet over de sheet hoor! Maar over wat er op het portal naast de sheet staat. De administrator/moderator en de 'Steamers of the Month', das namelijke dezelfde code als WC hier gebruikt voor het team in de side widget! c:
@Marieke: Die egel achtervolgt me overal, en ik ben er oke mee! Ook die code heb ik aangevraagd op het Ondersteunforum ^^
@Marieke; OH GODS DAT IS JOHN Aah ja c: Still the same to me, maar oke! :3 |
|
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 16:15 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Treeleaf schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Treeleaf schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Darkcloud schreef:
- Ravenpaw, schreef:
@Marieke: Die egel achtervolgt me overal, en ik ben er oke mee! Ook die code heb ik aangevraagd op het Ondersteunforum ^^
@Marieke; OH GODS DAT IS JOHN Aah ja c: Still the same to me, maar oke! :3 Diegene zei dat ze het had geschreven en dat het niet precies hetzelfde is ^^ Dan geloof ik dat met mijn naïve bui XDIk kan er bijvoorbeeld geen linkjes in doen, zoals hier, want dan crasht de code |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| |
| |
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 16:23 | |
| Ugh, net door de regen terug naar huis gefietst..... Na drie uur Nederlands achter elkaar... (Mijn Nederlands docente is echt een heks....) |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| |
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 16:25 | |
| Ik ben er weer!
Babs -veel pagina's terug- Nog gefeliciteerd met de voldoende voor je oefenexamen! Maartje -ook best lang terug- Glorious en Tall moeten weer een topic!! |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| |
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 16:32 | |
| |
|
| |
Dieuw :] 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 16:43 | |
| |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 16:53 | |
| Emmaaa <3 Morgen ben ik weer thuis xp |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|