Algemene Onzin Topic - Pagina 28

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende
Shrewstar
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 mei 2014 - 21:09

Nevermind schreef:
Pff, niemand is zeker fan Bastille, ik laat het maar, heb ik hem helemaal voor mezelf >3

Hey, mensjes ^^
NO WAY YOU'RE HAVE DAN TO YOURSELF ASDFGHJKL:
you met your other stormer xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 mei 2014 - 21:09

Ik ga maar niet vragen of mensen Crossfaith, Enter Shikari, A7X, Memphis May Fire, Northlane, Seether en de rest van de heavy sjwik die ik luister, kent xD
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 mei 2014 - 21:10

.Brokenpaw schreef:
Nimblepaw schreef:
.Brokenpaw schreef:
Nimblepaw schreef:
Peach schreef:
Nimblepaw schreef:
Ik heb altijd zo'n periode dat ik maar één artiest luister. Een overzichtje:
- Paramore
- The Script
- 30 Seconds to Mars
- The Killers
- Maroon 5

Ik denk dat ik er nog wel een paar ben vergeten, maar dit waren mijn échte keiharde obsessies sinds ik 12 ben ofzo. Zo'n beetje ieder jaar heb ik een ander. En nu is het Imagine Dragons. Ik heb het hele dagen in m'n hoofd Razz
Ik vind Imagine Dragons ook super goed^^ En de script ook!!! En maroon 5 eigenlijk ook wel.
+1 voor jou dan Very Happy 
The Script heb ik nu 2 keer live gezien, maar ik vind hem een beetje fake op het podium. En stiekem vind ik het laatste album best slecht.. Maroon 5 heb ik ook live gezien, afgelopen januari (helemaal vooraan yeey!), en ik denk dat zij over niet al te lang weer een album uitbrengen. Paramore ook 2x live, 30STM 2x (en ik heb Jared Leto op het podium een kus op z'n wang gegeven Very Happy ) en The Killers 1x. Imagine dragons komt naar Lowlands en Pinkpop, maar ik kan niet naar een van die dingen :c Afgelopen jaren ben ik wel steeds gegaan, maar nu ben ik dan weg.

You DIDN'T o;
Hij's wel knap. xD
Ik luister nu vaak naar Three Days Grace, Ariana Grande, Maroon 5 luisterde ik vroeger vaak naar. ^^

Jaaaa, het is op youtubefilmpjes te zien xD Een vriendin van me deed het ook. Twee jaar later zagen stonden we weer vooraan, en toen kwam die vriendin wéér op het podium, maar toen was ie een stuk minder knap geworden :c

Haha xD
Waar is dat filmpje? :') Wil het wel zien. xD

Oke, hier zie je heel duidelijk hoe ik op het podium kom. Omdat ik hier nog nooit een foto van mezelf heb geplaatst: ik ben de 2e, die met dat witte shirt die nog even achterom kijkt naar 2 vriendinnen. Wat een jonge ik toch xD https://www.youtube.com/watch?v=JIWIQWxHGTU

Op 3:34 zie je m'n vriendin hem aanvallen Razz Op 4:47 zie je het mij doen, wanneer de camerapersoon uitzoomt.

Laatst aangepast door Nimblepaw op ma 5 mei 2014 - 21:11; in totaal 1 keer bewerkt
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 mei 2014 - 21:11

@Isa & Soof: Pfffff, he's still mine >3 Neh, ik hoop gewoon dat hij een keer in België gaat optreden, dan ga ik een cray cray Bo zijn die iedereen van mijn vriendengroep ga stalken om mee te gaan >3
Darkcloud
Member
Marieke
390
Actief

CAT'S PROFILE
Darkcloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 mei 2014 - 21:13

Mijn wazige tekening van mijn vriendengroep als Warrior Cats (A.K.A. de DoetjesClan):
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 mei 2014 - 21:15

@Bo;;
OMG D: Zijn haar is het perfectste wat er is ;-; ze komen binnenkort in nl, maar de kaartjes zijn al uitverkocht ;___________;
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 mei 2014 - 21:16

Icyrose schreef:
Ik ga maar niet vragen of mensen Crossfaith, Enter Shikari, A7X, Memphis May Fire, Northlane, Seether en de rest van de heavy sjwik die ik luister, kent xD

A7X <3 :'D
Lamb Of God is ook best nice heuwrh ;D

En jah ben niet alleen xD
Burnedleaf
Member
»Quinty«
93

CAT'S PROFILE
Burnedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 mei 2014 - 21:21

Lostdream schreef:
Icyrose schreef:

Lamb of God ken ik van naam. Moet ik ook maar es opzoeken.
Maar A7X is echt mijn lievelings band <3 [That includes all my bandmerch xD]. Ik had ze live kunnen zien, toen ze in Amsterdam stonden. Maar het was op een donderdag avond >< En Pinkpop is me veel te duur :C
Brokentune
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 mei 2014 - 21:21

Shrewstar schreef:
@Bo;;
OMG D: Zijn haar is het perfectste wat er is ;-; ze komen binnenkort in nl, maar de kaartjes zijn al uitverkocht ;___________;

OMG, Idd. Echt, toen ik het voor het eerst zag was ik echt van: OMG O.O It's just............. *silence*
OMG, zo erg voor je... Ik wist er eig niks van, anders zou ik waarschijnlijk de oren van mijn ouders lijf hebben gezaagd. Maar het zou toch te ver zijn ;^;
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 mei 2014 - 21:24

Burnedleaf schreef:
Lostdream schreef:
Icyrose schreef:

Maar A7X is echt mijn lievelings band <3 [That includes all my bandmerch xD]. Ik had ze live kunnen zien, toen ze in Amsterdam stonden. Maar het was op een donderdag avond >< En Pinkpop is me veel te duur :C

Alle bands die ik luister komen naar Graspop, maar guess who's yo young to go D:
Softvoice
Member
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 mei 2014 - 21:25

Weet iemand nog een goede Anime voor mij, een meisje dat niet superdeduper fantastisch engels kan? ;'3
.Brokenpaw
Member
Chi
18
Actief

CAT'S PROFILE
.Brokenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 mei 2014 - 21:27

Softvoice schreef:
Weet iemand nog een goede Anime voor mij, een meisje dat niet superdeduper fantastisch engels kan? ;'3

Sword art online, death note, clannad, vampire+rosario..
Zijn zowat de beste. xD
Burnedleaf
Member
»Quinty«
93

CAT'S PROFILE
Burnedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 mei 2014 - 21:27

Lostdream schreef:
Burnedleaf schreef:
Lostdream schreef:
Icyrose schreef:

Alle bands die ik luister komen naar Graspop, maar guess who's yo young to go D:

Oh, dat is zo Foxdung hè ><
Ik mag gelukkig wel gaan van mn ouders, zolang er iemand mee gaat [want een 19 jarige meid laat je niet alleen naar een festival gaan], maar ik moet alles zelf betalen. En festivals zijn duur :C Vans Warped Tour heeft me al bakken met geld gekost ><
Brokentune
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune

Pff, moet nu al afsluiten :c

Tot woensdag mensjes ^^
Softvoice
Member
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 mei 2014 - 21:28

.Brokenpaw schreef:
Softvoice schreef:

Sword art online, death note, clannad, vampire+rosario..
Zijn zowat de beste. xD

Thank you <3
Burnedleaf
Member
»Quinty«
93

CAT'S PROFILE
Burnedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 mei 2014 - 21:28

Softvoice schreef:

Hetalia. Hoef je geen Engels voor te kennen, is alleen maar random sjwik en zijn maar episodes van 5 minuten xD

Of vanavond Free afkijken, of GoT kijken ... dilemma xD
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 mei 2014 - 21:29

Burnedleaf schreef:
Lostdream schreef:
Burnedleaf schreef:
Lostdream schreef:
Icyrose schreef:

Oh, dat is zo Foxdung hè ><
Ik mag gelukkig wel gaan van mn ouders, zolang er iemand mee gaat [want een 19 jarige meid laat je niet alleen naar een festival gaan], maar ik moet alles zelf betalen. En festivals zijn duur :C Vans Warped Tour heeft me al bakken met geld gekost ><

Ik mag niet gaan !! Ik wou het zelf betalen enzo maar nee, ze jong. Ergens snap ik 't wel, maar nog :/
Burnedleaf
Member
»Quinty«
93

CAT'S PROFILE
Burnedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 mei 2014 - 21:31

Ik ben naar Vans geweest met drie vrienden <3 Gawd, dat was geweldig.
Crossfaith, Memphis May Fire, Enter Shikari, Parkway Drive, We Came as Romans en nog veel meer live gezien <3
En het eten was goddelijk =w=
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 mei 2014 - 21:33

Burnedleaf schreef:
Ik ben naar Vans geweest met drie vrienden <3 Gawd, dat was geweldig.
Crossfaith, Memphis May Fire, Enter Shikari, Parkway Drive, We Came as Romans en nog veel meer live gezien <3
En het eten was goddelijk =w=

Nahh, ik wil oooook xD
Maar jah, ik heb geen vrienden die de muziek goed vinden, en zeker niemand die uren met me wilt wachten om een Austin Carlile, Oliver Sykes, Jaime Peciado, Jake Pitts, .. te zien xD
Maar me nonkel neemt me heel misschien mee naar BMTH op Pukkelpop <3 Mijn Oliver ^-^
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimema 5 mei 2014 - 21:57

http://www.boxofficemojo.com/weekly/
op deze site kan je zien welke film populair was de week waarin je geboren bent :'D

TITANIC EUUUUY
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: