|
|
Chrisseh 78 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 21:58 | |
| Weehoo. Kheb een nieuw onderschrift x) |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 22:00 | |
| Hmm ik wilde naar Lowlands toen ik 14 was met een vriendin, op voorwaarde dat m'n vader mee ging. Dus ik zei maar oke, omdat ik écht wilde (en m'n vader ook haha). Eerst schaamde ik me kapot om te zeggen dat m'n vader er ook was (want we mochten wel zelf rondlopen), maar iedereen vond het juist suuuupervet dat ik zo'n goede band met m'n vader heb dat we samen naar Lowlands gingen. Dus toen zijn we het jaar daarop weer met z'n drietjes gegaan xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 22:13 | |
| |
|
| |
Chrisseh 78 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 22:36 | |
| Het is bevrijdingsdag omdat het een bevrijding is dat ik me hier heb aangemeld x) |
|
| |
Sara 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 23:18 | |
| Zo ik heb net gepost^^ nu heb ik niets meer te doen :s |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 7:41 | |
| |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 9:31 | |
| Ik begin langzaam echt steeds meer een hekel aan mijn stage te krijgen. Ik mag letterlijk NIKS doen hier. Ik krijg elke keer de afgedankte hondenklusjes omdat mijn stagebegeleider denkt dat ik grote klussen niet aan kan. Steek die hele stage maar op een plek waar de zon niet schijnt ik ben klaar ermee. Nog maar 2 maanden en een k*tpresentatie.. |
|
| |
Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 10:12 | |
| |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 10:27 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Ik begin langzaam echt steeds meer een hekel aan mijn stage te krijgen. Ik mag letterlijk NIKS doen hier. Ik krijg elke keer de afgedankte hondenklusjes omdat mijn stagebegeleider denkt dat ik grote klussen niet aan kan.
Steek die hele stage maar op een plek waar de zon niet schijnt ik ben klaar ermee. Nog maar 2 maanden en een k*tpresentatie.. ://// Kan je niet vragen of je wat meer mag doen? Foxdung kan het nauwelijks worden, en wie weet krijg je dan een hoger cijfer voor inzet? |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 10:36 | |
| Ik bedenk me net: Fishstick is een geldige Warrior Cats naam o.o |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 10:42 | |
| Urck, zometeen een oefenexamen in de grote zaal maken. Toch wel een beetje eng. x'D Komt nu allemaal zo dichtbij. |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 10:53 | |
| - Strawberry schreef:
- Urck, zometeen een oefenexamen in de grote zaal maken. Toch wel een beetje eng. x'D Komt nu allemaal zo dichtbij.
Haha, ik ken dat gevoel. Was doodeng vorig jaar, maar gek genoeg kon ik me veel beter concentreren in de zaal dan in een klas ;3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 10:56 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Ik begin langzaam echt steeds meer een hekel aan mijn stage te krijgen. Ik mag letterlijk NIKS doen hier. Ik krijg elke keer de afgedankte hondenklusjes omdat mijn stagebegeleider denkt dat ik grote klussen niet aan kan.
Steek die hele stage maar op een plek waar de zon niet schijnt ik ben klaar ermee. Nog maar 2 maanden en een k*tpresentatie.. Ahw kiki *hug* Helpt het niet als je gaan aangeven hoe jij je daar bij voelt? Zeggen dat je wel wat grotere dingen wilt om te doen, //dat je het gevoel hebt dat je zo niks leert?\\ dat je zo geen plezier beleeft aan je stage. Volgens mij willen ze er dan vaak wel wat aan doen, of het gewoon aan geven bij je mentor op school. 'T is een tip, misschien heb je er wat aan ^-^ |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 11:07 | |
| - Innerghost schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Steek die hele stage maar op een plek waar de zon niet schijnt ik ben klaar ermee. Nog maar 2 maanden en een k*tpresentatie.. Ahw kiki *hug* Helpt het niet als je gaan aangeven hoe jij je daar bij voelt? Zeggen dat je wel wat grotere dingen wilt om te doen, //dat je het gevoel hebt dat je zo niks leert?\\ dat je zo geen plezier beleeft aan je stage. Volgens mij willen ze er dan vaak wel wat aan doen, of het gewoon aan geven bij je mentor op school. 'T is een tip, misschien heb je er wat aan ^-^ Mijn stagebegeleider is nog te lui dat hij uit z'n ogen kijkt en zo ongeveer alle mails die ik stuur leest hij niet. Maar ja hij had ook een hernia en lag op de bank en blijkbaar was hij toen zo ziek dat hij zelfs zijn mail niet meer kon openen. Ik maak gewoon heel lief mijn opdrachtjes af, en wacht tot ik iets groter krijg. Eigenlijk hoop ik nog dat ze me binnenkort meenemen om te filmen bij Gerard Ekdom, maar wie weet.. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 12:01 | |
| Hey guys! I am back from the Middle of Nowhere! Ik zie al dat ik Ash x Fawn gemist heb *stare @ Daan & Soof* Maar dat komt goed >3
Verder nog meer gemist? |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 12:30 | |
| Can I have this please? :3 |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 12:40 | |
| - Darkcloud schreef:
- Ik bedenk me net: Fishstick is een geldige Warrior Cats naam o.o
Gaaaaf.... |
|
| |
Chrisseh 78 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 12:50 | |
| - Dustkit schreef:
Can I have this please? :3 Oh yeahhhh... |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 13:06 | |
| - Dustkit schreef:
Can I have this please? :3 OwO |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 13:42 | |
| - Darkcloud schreef:
- Dustkit schreef:
Can I have this please? :3 OwO o3o Ik ben thuissss hurraayyy |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|