|
|
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 20:36 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- As je dit kent dan is je jeugd geslaagd hahaha
x3 ----- Ik teken mijn vriendengroepje als Warrior Cats >:3 |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 20:40 | |
| - Softvoice schreef:
- Ashdrizzle schreef:
Omg, dat keek ik vroeger altijd! Goede oude herinneringen ;') Vraag me nog steeds af wat die pinguïns eigenlijk zeiden (x |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 20:41 | |
| - Softvoice schreef:
- Ashdrizzle schreef:
Omg, dat keek ik vroeger altijd! Goede oude herinneringen ;') Ik ken het ^^ dat was echt zo schattig ^^ |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 20:43 | |
| Ze zeiden natuurlijk; noot noot :'D |
|
| |
Chi 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 20:43 | |
| Allee, toets van Wiskunde 6 op 7~ Tot nu toe al een 86 voor m'n rapport. >D Gaat goed~ -waves- ik heb tijd gevonden tussen het studeren door. c: |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 20:44 | |
| Ik heb altijd zo'n periode dat ik maar één artiest luister. Een overzichtje: - Paramore - The Script - 30 Seconds to Mars - The Killers - Maroon 5 Ik denk dat ik er nog wel een paar ben vergeten, maar dit waren mijn échte keiharde obsessies sinds ik 12 ben ofzo. Zo'n beetje ieder jaar heb ik een ander. En nu is het Imagine Dragons. Ik heb het hele dagen in m'n hoofd |
|
| |
Sara 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 20:47 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Ik heb altijd zo'n periode dat ik maar één artiest luister. Een overzichtje:
- Paramore - The Script - 30 Seconds to Mars - The Killers - Maroon 5
Ik denk dat ik er nog wel een paar ben vergeten, maar dit waren mijn échte keiharde obsessies sinds ik 12 ben ofzo. Zo'n beetje ieder jaar heb ik een ander. En nu is het Imagine Dragons. Ik heb het hele dagen in m'n hoofd Ik vind Imagine Dragons ook super goed^^ En de script ook!!! En maroon 5 eigenlijk ook wel. |
|
| |
1 Lore] now me San 68 Actief
| CAT'S PROFILEAge: |l You should'nt ask a lady that! l|Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 20:48 | |
| - Nimblepaw schreef:
Ik denk dat ik er nog wel een paar ben vergeten, maar dit waren mijn échte keiharde obsessies sinds ik 12 ben ofzo. Zo'n beetje ieder jaar heb ik een ander. En nu is het Imagine Dragons. Ik heb het hele dagen in m'n hoofd Imagine Dragons!!!! <3333 |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 20:50 | |
| - Peach schreef:
- Nimblepaw schreef:
Ik denk dat ik er nog wel een paar ben vergeten, maar dit waren mijn échte keiharde obsessies sinds ik 12 ben ofzo. Zo'n beetje ieder jaar heb ik een ander. En nu is het Imagine Dragons. Ik heb het hele dagen in m'n hoofd Ik vind Imagine Dragons ook super goed^^ En de script ook!!! En maroon 5 eigenlijk ook wel. +1 voor jou dan The Script heb ik nu 2 keer live gezien, maar ik vind hem een beetje fake op het podium. En stiekem vind ik het laatste album best slecht.. Maroon 5 heb ik ook live gezien, afgelopen januari (helemaal vooraan yeey!), en ik denk dat zij over niet al te lang weer een album uitbrengen. Paramore ook 2x live, 30STM 2x (en ik heb Jared Leto op het podium een kus op z'n wang gegeven ) en The Killers 1x. Imagine dragons komt naar Lowlands en Pinkpop, maar ik kan niet naar een van die dingen :c Afgelopen jaren ben ik wel steeds gegaan, maar nu ben ik dan weg. |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 20:51 | |
| Hier is zielige Lightningpaw die zijn geheugen verloren heeft en nog steeds lijdt van zijn hoofdpijn :C |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 20:52 | |
| Ik was een paar dagen erg into Paramore, maar ik heb hen snel opzij geschoven xD Kent iemand Pierce The Veil, Suicide Silence, Asking Alexandria, Black Veil Brides, All Time Low, M y Chemical Romane, Bullet For My Valentine, Slipknot, .. ? :3
Soof, ohh da's lang geleden, met hun genoot noot xD |
|
| |
Chi 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 20:56 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Peach schreef:
- Nimblepaw schreef:
Ik denk dat ik er nog wel een paar ben vergeten, maar dit waren mijn échte keiharde obsessies sinds ik 12 ben ofzo. Zo'n beetje ieder jaar heb ik een ander. En nu is het Imagine Dragons. Ik heb het hele dagen in m'n hoofd Ik vind Imagine Dragons ook super goed^^ En de script ook!!! En maroon 5 eigenlijk ook wel. +1 voor jou dan The Script heb ik nu 2 keer live gezien, maar ik vind hem een beetje fake op het podium. En stiekem vind ik het laatste album best slecht.. Maroon 5 heb ik ook live gezien, afgelopen januari (helemaal vooraan yeey!), en ik denk dat zij over niet al te lang weer een album uitbrengen. Paramore ook 2x live, 30STM 2x (en ik heb Jared Leto op het podium een kus op z'n wang gegeven ) en The Killers 1x. Imagine dragons komt naar Lowlands en Pinkpop, maar ik kan niet naar een van die dingen :c Afgelopen jaren ben ik wel steeds gegaan, maar nu ben ik dan weg. You DIDN'T o; Hij's wel knap. xD Ik luister nu vaak naar Three Days Grace, Ariana Grande, Maroon 5 luisterde ik vroeger vaak naar. ^^ |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 20:58 | |
| - .Brokenpaw schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Peach schreef:
- Nimblepaw schreef:
Ik denk dat ik er nog wel een paar ben vergeten, maar dit waren mijn échte keiharde obsessies sinds ik 12 ben ofzo. Zo'n beetje ieder jaar heb ik een ander. En nu is het Imagine Dragons. Ik heb het hele dagen in m'n hoofd Ik vind Imagine Dragons ook super goed^^ En de script ook!!! En maroon 5 eigenlijk ook wel. +1 voor jou dan The Script heb ik nu 2 keer live gezien, maar ik vind hem een beetje fake op het podium. En stiekem vind ik het laatste album best slecht.. Maroon 5 heb ik ook live gezien, afgelopen januari (helemaal vooraan yeey!), en ik denk dat zij over niet al te lang weer een album uitbrengen. Paramore ook 2x live, 30STM 2x (en ik heb Jared Leto op het podium een kus op z'n wang gegeven ) en The Killers 1x. Imagine dragons komt naar Lowlands en Pinkpop, maar ik kan niet naar een van die dingen :c Afgelopen jaren ben ik wel steeds gegaan, maar nu ben ik dan weg. You DIDN'T o; Hij's wel knap. xD Ik luister nu vaak naar Three Days Grace, Ariana Grande, Maroon 5 luisterde ik vroeger vaak naar. ^^ Jaaaa, het is op youtubefilmpjes te zien xD Een vriendin van me deed het ook. Twee jaar later zagen stonden we weer vooraan, en toen kwam die vriendin wéér op het podium, maar toen was ie een stuk minder knap geworden :c |
|
| |
Chi 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 21:00 | |
| - Nimblepaw schreef:
- .Brokenpaw schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Peach schreef:
- Nimblepaw schreef:
Ik denk dat ik er nog wel een paar ben vergeten, maar dit waren mijn échte keiharde obsessies sinds ik 12 ben ofzo. Zo'n beetje ieder jaar heb ik een ander. En nu is het Imagine Dragons. Ik heb het hele dagen in m'n hoofd Ik vind Imagine Dragons ook super goed^^ En de script ook!!! En maroon 5 eigenlijk ook wel. +1 voor jou dan The Script heb ik nu 2 keer live gezien, maar ik vind hem een beetje fake op het podium. En stiekem vind ik het laatste album best slecht.. Maroon 5 heb ik ook live gezien, afgelopen januari (helemaal vooraan yeey!), en ik denk dat zij over niet al te lang weer een album uitbrengen. Paramore ook 2x live, 30STM 2x (en ik heb Jared Leto op het podium een kus op z'n wang gegeven ) en The Killers 1x. Imagine dragons komt naar Lowlands en Pinkpop, maar ik kan niet naar een van die dingen :c Afgelopen jaren ben ik wel steeds gegaan, maar nu ben ik dan weg. You DIDN'T o; Hij's wel knap. xD Ik luister nu vaak naar Three Days Grace, Ariana Grande, Maroon 5 luisterde ik vroeger vaak naar. ^^ Jaaaa, het is op youtubefilmpjes te zien xD Een vriendin van me deed het ook. Twee jaar later zagen stonden we weer vooraan, en toen kwam die vriendin wéér op het podium, maar toen was ie een stuk minder knap geworden :c Haha xD Waar is dat filmpje? :') Wil het wel zien. xD |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 21:02 | |
| Ik luister dus srs naar compleet andere muziek (One Direction, Austin Mahone, Justin Bieber etc) (': |
|
| |
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 21:03 | |
| - Lostdream schreef:
- Ik was een paar dagen erg into Paramore, maar ik heb hen snel opzij geschoven xD
Kent iemand Pierce The Veil, Suicide Silence, Asking Alexandria, Black Veil Brides, All Time Low, My Chemical Romane, Bullet For My Valentine, Slipknot, .. ? :3
Soof, ohh da's lang geleden, met hun genoot noot xD Vet = Ja :'D Luister niet allemaal even veel though xD |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 21:05 | |
| Pentatonix, anyone?
Also, ik kan totaal niet inkleuren met stiften Dx |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 21:07 | |
| Pff, niemand is zeker fan Bastille, ik laat het maar, heb ik hem helemaal voor mezelf >3
Hey, mensjes ^^
|
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 21:07 | |
| - Lostdream schreef:
- Ik was een paar dagen erg into Paramore, maar ik heb hen snel opzij geschoven xD
Kent iemand Pierce The Veil, Suicide Silence, Asking Alexandria, Black Veil Brides, All Time Low, M y Chemical Romane, Bullet For My Valentine, Slipknot, .. ? :3
Actually, I listen all of them, except Asking Alexandria xD @Marieke; Ja <3 |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 mei 2014 - 21:08 | |
| - Nevermind schreef:
Pff, niemand is zeker fan Bastille, ik laat het maar, heb ik hem helemaal voor mezelf >3
Hey, mensjes ^^ Neeee, ik wil ook een deel! >D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|