We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 20:50
Dustkit schreef:
Starlingpaw schreef:
tbh, dit was het beste liedje vorig jaar xD
OMG I KNOW THAT ONE LOL XD THAT WAS SO FUNNY 8D En en en die van ons is echt zo slecht nu :CCC I hate it.
Ik vind m wel mooi, goed gezongen, maar ze doen t alleen voor de publiciteit. Ik zie Ilse DeLange zo een nieuw album uitbrengen hierna (': En het is niets voor dit. Had gewoon een leuk rock/pop liedje gedaan (': Die van Zwitserland nu is best wel leuk xD En Hongarije heeft mijn like xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 21:00
Darkcloud schreef:
Ik kan denk ik maar beter maar geen open topics meer maken, er reageert toch bijna nooit niemand Dx
Geef er dan eens een, dat ga ik wel reageren, en zou je het erg vinden als ik een kat aanmaak die ook op Doctor Who is gebaseerd, ik ben echt in een fangirl mode
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 21:00
Iemand nog een topic met kleine Hedgekit? Ga hem lekker actief maken. X)
Darkcloud
Member
Marieke 390 Actief
CAT'S PROFILE Age: Its the person that matters, not the age. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 21:01
Stormysoul schreef:
Darkcloud schreef:
Ik kan denk ik maar beter maar geen open topics meer maken, er reageert toch bijna nooit niemand Dx
Geef er dan eens een, dat ga ik wel reageren, en zou je het erg vinden als ik een kat aanmaak die ook op Doctor Who is gebaseerd, ik ben echt in een fangirl mode
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 mei 2014 - 21:02
Darkcloud schreef:
Stormysoul schreef:
Darkcloud schreef: