We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Hi. [~Tallpaw] ma 26 mei 2014 - 20:41
Raspberrypaw
Met de kikkers in zijn mond sprong Tallpaw naar haar toe. "Heh, sauwwy," grinnikte de poes, mond vol muis. Ze gaf hem een por, en probeerde duidelijk te articuleren. "Whe hebbjn toj genoej gevanjen, njiet?" vroeg ze, met enigsins wat trots in haar stem.
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Hi. [~Tallpaw] ma 26 mei 2014 - 22:45
De kater moest opnieuw keihard lachen toen de poes ineens heel random tegen hem begon te praten en hij er opnieuw niets van kon verstaan. Deze keer vlogen de kikker echter niet in het rond, want leren dat kon de kater dan weer wel. Deze keer keek hij al naar de grond en liet ze gewoon allemaal vallen. Waarna hij met twinkelende ogen en nog steeds al lachend de poes een speelse duw gaf. "Je weet dat ik daar niet tegen kan als je dat doet," Lachte hij, waarna ze nog een por kreeg. Dan had ze hem maar niet aan het lachen moeten maken.
Onderwerp: Re: Hi. [~Tallpaw] di 27 mei 2014 - 7:24
Raspberrypaw
De kater liet de kikker op de grond vallen, en gaf haar een duw terug. Grijnzend hoorde ze wat hij zei, en ontving nog een por. Raspberrypaw deed alsof ze verrast was, en ging op haar achterpoten staan voor een momentje, ne sprong toen een eindje verder. Ze dropte haar prooien, en keek hem gemaakt kil aan. "Foei, het is niet de bedoeling dat je terugport!" mopperde ze. Licht grinnikend bleef ze proberen nors te kijken, wat natuurlijk grandioos mislukte.
Tallshadow
Member
Onderwerp: Re: Hi. [~Tallpaw] di 27 mei 2014 - 22:46
De reactie was best lastig te begrijpen aangezien de poes het verbazingwekkend snel deed. De kater volgde haar met zijn blik, viel toen om, en voelde een por terwijl hij kil aangekeken werd. "Okay kikkerhighness," Antwoordde hij 'onderdanig' alleen was het niet zo onderdanig at all. Duidelijk was wel dat hij haar plaagde, en oh wat had hij er lol in.
Onderwerp: Re: Hi. [~Tallpaw] wo 28 mei 2014 - 19:49
Raspberrypaw
Ze grijnsde bij de bijnaam. "Die bijnaam is de beste die ik ooit gehoord heb." grinnikte ze, en keek hem aan. "Nu moet ik ook iets nieuws verzinnen, ahh, mademoiselle is afgezaagd." Ze zette zich, en begon nadenkend haar pootje te wassen.
Tallshadow
Member
Onderwerp: Re: Hi. [~Tallpaw] do 29 mei 2014 - 15:27
Trots stak Tall zijn buik vooruit toen de poes hem het compliment gaf, maar schudde toch zijn hoofd. "Ik weet niet, Kikkerqueen is toch meer voor zo'n dramaqueen als jij," Een plagerige ondertoon was te horen, maar die veranderde al snel naar een gespeeld bange, toen de poes hem mededeelde dat hij er ook een zou krijgen. "Wee genadig!" Was alles wat hij nog kon zeggen, en lachte toen terwijl de kater zichzelf liet vallen. Gezellig dit.
Onderwerp: Re: Hi. [~Tallpaw] do 12 jun 2014 - 17:57
Okay, ik ben veel te lui er telkens Raspberrypaw' boven te zetten, dus vanaf nu onthou je maar gewoon dat dit -paw is x'D
Kikkerqueen? Echt? Toen hij haar vroeg genadig te zijn, schudde ze grijnzend haar hoofd. "Natuurlijk .." Raspberrypaw glimlachte lief. " .. Niet." Ze sprong vooruit, duwde tegen zijn snoet, en wees op een kikker. "Vuile kater." zei de poes, en grinnikte. "Zomaar van die glibberige, vuile, wratterige lichaampjes in je mond nemen." Van walging rilde ze even, en keek de kater aan. "Maar ik heb nog geen prooi gevangen. Kan 'mijn held' me niet helpen een muis te vinden, misschien?" Raspberrypaw legde een dramatische nadruk op 'mijn held', duidend op het feit dat Tallpaw haar 'redde' van de kikkers. Haar ogen keken hoopvol, en met een pruillip keek ze hem aan.
Tallshadow
Member
Onderwerp: Re: Hi. [~Tallpaw] do 12 jun 2014 - 18:11
Oke dan xD
Hij schrok geweldig toen ze ineens op hem afsprong en hem vuil noemde. Toen ze het uitlegde lachte hij, en likte de poes pardoes over haar neus. "Ha!" Riep de kater zelfvoldaan, "Nu heb je kikker op je neus!" Na deze woorden sprong hij weg van haar, en zuchtte toen hem gevraagd werd de beesten op te ruimen, oke dan. "Alleen omdat je me held noemt," Luidde zijn dramatisch gespeelde antwoord, waarna hij ernaar toe liep. Een voor een pakte hij de beesten weer op, en liep naar de poes om ze voor haar poten te leggen. "Hier zijn uw onderdanen kikker Queen," Een klierderige blik in zijn ogen en een grijns rond zijn mond, hij genoot van het gedol.
Onderwerp: Re: Hi. [~Tallpaw] do 12 jun 2014 - 18:17
De lik over haar neus liet haar schrikken, en scheel keek Raspberrypaw naar haar neusbrug. "Tall!" riep ze verschrikt uit, en likte haar poot, die ze erna over de 'vuile' plek haalde. Mooi drapeerde de kater de kikkers rond haar poten, en licht argwanend trok ze haar rechtervoorpoot een beetje op. Met een sierlijke, afkeurende pas was ze over de beestjes heen getrippeld, en gaf een lik over Tallpaw oor. "Als bedankje." plaagde ze, al wist ze verdomd goed dat het was omdat ze hem niet wou laten winnen met de 'lik-wedstrijd.' "Wie het laatst likt, likt het best." sprak ze zichzelf toe, en keek hem grinnikend aan. Raspberrypaw draaide zich om, greep een kikker met zijn pootje tussen haar tanden, en dropte die op Tall's hoofd. Toen hij legde, duwde ze de kikker met haar neus nog wat rechter op zijn hoofd, en keek hem glimlachend aan. "Woahh, nu ben je nog knapper." plaagde ze, hopend dat hij dit niet serieus zou nemen, maar vriendschappelijk.
+In deze post. Zitten ZOVEEL verkeerde dingen. xD
Tallshadow
Member
Onderwerp: Re: Hi. [~Tallpaw] do 12 jun 2014 - 20:43
De kater grinnikte om haar reactie, en moest nog harder lachen toen de poes vreemd over de kikkers heen trippelde. Plots kreeg hij een lik over zijn oor, oh! Gingen ze het zo spelen? Meteen wilde de kater naar haar toe springen, maar het feit dat ze een dode kikker op zijn kop plantte hield hem toch wel even tegen. Het commentaar erbij maakte dat de kater heel deftig en 'hot' ging kijken, en zwierig liep hij heen en weer. Uiteindelijk gooide hij de kikker van zijn hoofd, en sloeg hem met een vloeiende beweging naar de poes. "Kikker attack!" Brulde hij, waarna hij naar haar toesprong, en haar oor een snelle lik gaf, om zich daarna om te draaien en te 'verschuilen' achter de hoop kikkers.
Onderwerp: Re: Hi. [~Tallpaw] do 12 jun 2014 - 22:15
Een kikker tegen haar op, een likover haar oor en een schuilende kater die zonet nog helemaal had gekeken alsof hij een cadeau van StarClan zelf was. Zijn zwieperige passen paste wel bij hem, en grijnzend keek ze de kater aan. De kikker had ze snel van zich af gegooid, en daarna greep ze deze tussen haar tanden. Voorzichtig, deftig en elegant trippelde Raspberrypaw op de tippen van haar tenen naar de kater, drapeerde de kikker met zijn voorpoten links van zijn rug hangend, de achterpoten rechts van Tall's rug hangend. De poes zette nog juist één pas vooruit, en gaf een lik over zijn kop, zoals Queens dat wel een deden bij hen kittens. "Brave Tallkit, talala," mompelde ze, echt alsof ze tegen de kleinste kitten van het Camp sprak. Met opzet had ze -paw in -kit veranderd, en keek hem licht uitdagend aan. Met een paar duwen had ze de hoop kikkers waar Tall achter verschool opzij geduwd, en ging voor hem zitten, duwde met haar poot tegen de zijne, en grijsde gemaan (gemaakt gemeen) Haar geel-groene ogen hadden een geamuseerde fonkeling terwijl ze de jongere kater aankeek. "Mis je mamie Shrew misschien, niet huilen kleintje, Rasp is hier voor jou," zei ze nog steeds plagend, en aaide over zijn hoofd heen. Met zachte, sussende geluiden 'trooste' ze Tallpaw.
+Dit wordt het meest random topic ooit, I swear xD
Tallshadow
Member
Onderwerp: Re: Hi. [~Tallpaw] vr 13 jun 2014 - 0:49
Oke, de eerstvolgende dingen die er gebeurden waren erg vreemd. Iedere bijstander had er waarschijnlijk van alles achter gezocht, maar Tall niet. Zo waren jongens, no offence, jongens deden dingen gewoon omdat het gezellig was, ze zochten er geen relatie achter of misschien zelfs liefde. Het maakte de wereld voor hen een stuk simpeler, en het is waarschijnlijk ook de reden geweest tot honderden gebroken harten. Hier niet. De kater lachte toen de poes een kikker als een soort deken over hem heen drapeerde, en rolde zich, zoals het een echte kitten betaamde zich op tot een klein balletje. De kikker deerde hem niet, en eerlijk gezegd lag hij zo prima. Dus stoorde de kater zich niet aan de poes toen ze hem zijn kittennaam noemde. Het deed de kater juist denken aan betere tijden, of in ieder geval andere tijden. Een tevreden glimlach verscheen op zijn gezicht toen de poes hem begon te aaien als een queen, en voor hij het wist lag hij te spinnen. Awkward? Misschien, maar Tall ervoer het als een manier om al zijn problemen voor twee minuten, achter zich te laten.
Onderwerp: Re: Hi. [~Tallpaw] ma 16 jun 2014 - 15:40
De kater begon te spinnen, en een glimlach lach op zijn lippen, als ze zich niet vergiste. Omdat hij het oke leek te vinden, bleef de jonge poes dus maar aaien. Rasp hield haar hoofd lichtjes scheef, en een lieve glimlach verscheen op haar snuit. Haar gedachten werden terug naar vroeger gesleurd, toen alles nog zo zorgeloos en leuk was geweest, toen ze nog andere vertrouwde. Alhoewel .. Tall had daar wel verandering in gebracht. Ook al was hij een tijd geleden nog een etter geweest -het was immers nog steeds zijn fout- hij had er wel voor gezorgd dat ze hem vertrouwde. De poes keek even naar de kater, en sloot haar ogen. Was het wel een goed idee om hem te vertrouwen? Zou hij haar niet afbreken als hij erachter kwam hoe zwaar ze had op sommige momenten? Haar gelige ogen verstarde een moment, en een kleine hapering brok in op de bijna automatische kringloop van zijn hoofd zachtjes aaien. Snel probeerde ze die hapering te verdoezelen, maar ze vreesde dat hij het door had. Voor een paar seconden keek ze gewoon strak voor zich uit, recht op haar poten. Een eenzame traan welde op, en even snel als die gekomen was, had Rasp die ook alweer weggeveegd. Haar blik gleed weer naar de kater, haar oren focuste op zijn gespin, en besefte dat hij zijn problemen ook probeerde te vergeten. Maar haar problemen zouden zich nooit laten vergeten. Een zucht ontsnapte. Waarom kon de wereld niet eens voor één keer makkelijk zijn en doen? Hoe ze ook probeerde, nu ze hier bij Tallpaw zat werden de poes' gedachten echt weer naar haar pijnlijke verleden getrokken. Naar de katten die ze pijn gedaan had. "Its too late to apologize, it's to laaaaate .." De zin spookte door haar hoofd, en Raspberrypaw knipperde heel fel met haar ogen om ze droog te houden. "I`m holding on your rope, got me ten feet off the ground. I'm hearin what you say but I just can't make a sound, you tell me that you need me, then you go and cut me down." Opnieuw een hapering, en zuchtend keek ze Tall aan. "Sorry." mompelde ze wat, ver weg, en toch ook zo kort bij de realiteit.
+I dunno what just happened. But Rasp is emotional. xD
Song:
Tallshadow
Member
Onderwerp: Re: Hi. [~Tallpaw] ma 16 jun 2014 - 17:23
Een hapering, hij merkte het meteen, stopte met spinnen en keek bezorgd naar de poes, zoals het hem betaamde als 'kitten' gaf hij de poes een kopje, en spinde geruststellend, hij was er. Problemen waren er nu even om los te laten, kon hij dat maar duidelijk maken, maar de poes ging alweer door, tot ze nog eens haperde. Dat zorgde ervoor dat Tall opstond en zijn staart om de poes heen sloeg, "Hey," Mauwde hij zacht, "Wat is er?" Zijn stem klonk bezorgd en broederlijk, hij was er, het was goed.
Onderwerp: Re: Hi. [~Tallpaw] ma 16 jun 2014 - 17:38
Het kopje dat de kater haar deed, en het spinnende geluid wat hij deed, liet haar tegenlijk zacht glimlachen als zich nog rotter voelen. Waaro mwas ze nu zelf over het kitten gedoe begonnen? Ze ist verdomd goed dat ze zic her slecht door ging voelen. Bij haar tweede hapering stond hij op en sloeg zijn staart op haar heen. Zijn stem klonk .. Alsof het hem echt uitmaakte wat er was. Rasp schudde haar hoofd, en staarde een paar seconden naar haar tenen. "Niets." mompelde de poes, al besefte ze dat dat niet echt geloofwaardig was. "Just the past .." Even keek ze de kater aan, en hield zich even sterk.
Tallshadow
Member
Onderwerp: Re: Hi. [~Tallpaw] ma 16 jun 2014 - 19:31
De poes leek onzeker te zijn, maar Tall was dat inmiddels wel gewend bij poezen, dus bleef hij rustig bij haar zitten, en knikte begrijpend om het antwoord. "It sucks sometimes," Stemde hij ermee in, terugdenkende aan de vrolijke tijd die hij ooit had gehad met Running, waar was het allemaal misgegaan? Op zoveel plekken waarschijnlijk, lastig lastig. "Wanna talk 'bout it?" Vroeg hij, niet helemaal zeker of de poes dat wel zou willen, sommigen waren erg beschermend over het verleden.
Onderwerp: Re: Hi. [~Tallpaw] di 17 jun 2014 - 11:25
Wou ze erover praten? Nog even bleef ze naar haar poten staren, waarna ze zacht knikte, en haar hoofd hief. "Mijn ouders .. Ik ben hen verloren, ik ken hen niet, ik weet niet wat er met hen gebeurd is. Ik was een vreselijke lastpost, ik heb veel andere pijn gedaan zonder het zelf te willen .. Ik ben niet goed met Queens, in hen buurt ga ik me altijd afvragen hoe mijn moeder ueruit gezien zou hebben .." Even viel er weer stilte. "Ik heb nooit iemand gehad om te vertrouwen. Hiddendance is een geweldige Mentor, maar .. Het is anders," De poes wou hem niet vervelen met haar hele verhaal, ze zou het toch niet kunnen uitleggen. "Kortom .. Ik heb een verleden wat ik met wat plezier zou herbeginnen en alles mooi ophelderen."
Tallshadow
Member
Onderwerp: Re: Hi. [~Tallpaw] di 17 jun 2014 - 17:56
Tall luisterde aandachtig naar de woorden van de poes, en knikte zo nu en dan als het verwacht zou worden. Hij mocht dan wel een geweldig prater zijn, luisteren kon de kater ook prima, graag zelfs. Rasp kon altijd bij hem terecht, als ze dat maar wist. Nu dus ook, en het verhaal was dan ook best aangrijpend, mede om die reden was Tall dan ook even stil toen ze eindigde. "Dat ken ik," Mauwde hij toen hees, gegrepen door de herinneringen aan zijn verleden. Oke, zoveel verleden had hij nog niet, en toch.
Onderwerp: Re: Hi. [~Tallpaw] wo 16 jul 2014 - 15:31
"Dat ken ik," De poes keek hem aan, luisterde naar de heesheid van zijn stem, en keek vervolgens naar de lucht. "Achhja." Even bleef ze stil, maar erna keek ze de kater terug aan. "Ga je nou nog mee jagen of hoe gaan we anders ooit het Camp binnenmogen!" Ze grijnsde, en stond op, klaar om te vertrekken. Berry wierp een blik over haar schouder, en keek Tall vragend aan.
Tallshadow
Member
Onderwerp: Re: Hi. [~Tallpaw] wo 16 jul 2014 - 15:34
Hij lachte toen de poes de vaart erin legde, en sprong op. "Ik had heel veel kikkers te pakken hoor," Mauwde hij dramatisch, met de nadruk op het woord 'ik'. Het was ergens wel zo, als Rasp ze niet weg had geschreeuwd hadden ze nu echt een enorme lading prooi, kikkers weliswaar, maar wel prooi.