|
|
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 23:05 | |
| Zweetbandjes zijn al het hele schooljaar niet meer toegestaan bij ons :c En er is al veel discussie er over geweest waarbij de klasgenoten niet wilden toegeven en hen uiteindelijk mochten om kleren :'D Ah maak er gewoon geen drama van. Dat bandje had voor mij ook een speciale waarde, ik heb het dan maar onmiddellijk ook afgescheurd en in m'n broerkzak bewaart xd Ik ga dit jaar voor de eerste keer naar een festival Wel samen met m'n stief pa mee mss, maar liever met hem dan met een jongen waar ik ooit op gecrusht had xd Maar het zou ook wel tijd wezen, tot slot ben ik al even 17 |
|
| |
Call me San Or Wolfie 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 23:07 | |
| |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 23:07 | |
| Slaapse c:
Zo ik rond ook mar m'n post af en ben strx verder posten als het lukt |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 23:08 | |
| |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 23:10 | |
| Assie, nah, ik kan héél misschien naar Pukkelpop ( de naam -,-) om een van me favo bands te zien, maar moet bij me nonkel blijven xD En omkleden moest ik enkel omdat ik niet reageerde toen ze me 'Emma' noemde en ik zei dat ik Esmée ben. werd ze kwaad, les over. Leuk voor mij xD
Slaap goed Cloverpath (; |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 23:13 | |
| - Lostdream schreef:
- Assie, nah, ik kan héél misschien naar Pukkelpop ( de naam -,-) om een van me favo bands te zien, maar moet bij me nonkel blijven xD
En omkleden moest ik enkel omdat ik niet reageerde toen ze me 'Emma' noemde en ik zei dat ik Esmée ben. werd ze kwaad, les over. Leuk voor mij xD
Slaap goed Cloverpath (; Emma is een prima naam om op te reageren heuwr xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 23:14 | |
| Haha mad teacher :'D
Ik heb het ook niet zo op onze LO leerkracht, hij is zo... urgh hij heeft een dikke nek, lets say so ;p Maar over het algemeen vallen onze LK's best nog mee. Er is zelfs een lk die me vrijdag hielp toen ik problemen had met m'n moeder, zij belde zelfs naar m'n moeder, hoewel ze toen niet opnam xd |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 23:17 | |
| - Tallpaw schreef:
- Lostdream schreef:
- Assie, nah, ik kan héél misschien naar Pukkelpop ( de naam -,-) om een van me favo bands te zien, maar moet bij me nonkel blijven xD
En omkleden moest ik enkel omdat ik niet reageerde toen ze me 'Emma' noemde en ik zei dat ik Esmée ben. werd ze kwaad, les over. Leuk voor mij xD
Slaap goed Cloverpath (; Emma is een prima naam om op te reageren heuwr xD Mhaha xD Zal eraan denken als ze weer begint ;D Assie, Lk op onze school haten me allemaal, stuk voor stuk. Eéntje noemde me 'halve emo', en misschien is dat ook waar, maar dan nog, je gebruikt t niet als scheldwoord ;3 Mehh ik wil naar Picco, kunstschool, maar moeder zegt dat ik dan geen toekomst krijg -,- Edit; Is het nu New Leaf, ben zo slecht met benamingen ? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 23:25 | |
| Esmée, nou da's nie leuk. Maar dan kun je je toch optrekken aan je vrienden hopelijk ? Maar bekijk het positief, volgend schooljaar heb je mss andere lk's waar je wel mee overeen komt?
Srs komt dat van mij? Ga ik positief advies gaan geven, het kind die altijd negatief ziet?
Maar ik laat het hier bij, voor ik wartaal begin uit te slaan of mezelf weer lekker depri maak ;3 I... go. I don't think I'm gonna make it for tonight want ik heb gewoon zoveel pijn |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 23:28 | |
| Assie, niemand wilt met me te maken hebben op school, dus niet echt neeh, bij mijn ouders kan ik ook niet terrecht want iedere kras die mijn moeder ziet verdenkt ze me van /.\ Maar 't lukt wel, ik heb een paar heel erg goede vrienden op internet, ze helpen me wel En ik ga ook maar eens, na me post, slaapgoed Assie, en wie nog wakker is, see you tomorrow ;3 |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 23:30 | |
| |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 23:49 | |
| Sorry Bunny, Frostnight is nog niet geaccepteerd, anders graag ;D - Te lui om uit te loggen, ik blijf nog even C: |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 23:50 | |
| Overal gereageerd waar ik moest. x'D 11 topics, geez.
EDIT: Nee wacht 12
Laatst aangepast door Smokebreath op vr 2 mei 2014 - 23:52; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 23:51 | |
| BUNNY!! Ik heb Catching al aangemeld id SC groep c: wilde je nog laten weten xd
Great, en net belt die ene jongen die ik wil(de) meevragen naar graspop, op skype :c Geweldig, maar ah ik ben slapen dus kan ik nu echt geen gesprek meer gebruiken
Esmée, ooh nou sterkte hun. Ik loop constant op school met m'n armen bloot waar er korstjes zijn van zo minstens 5 cm lang, en niem zegt er iets op. Ik denk wel dat men weet dat het niet van me katten kan komen, maar ah, zoveels te beter voor mij.. |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 23:56 | |
| Ik wil ook naar graspop >~< A7X komt .. En BMTH (denk ik) En zoveel goede bands >~< Dankje Assie ^^ Maar 2 mensen weten wat ik ooit heb gedaan, 1 vind me nu eng en de andere vond het cool, dus ja. Trying to stay clean and strong, you know. "It can't rain forever, and if it does, you have to learn how to dance in it." zoals een van die internetvrienden me keer op keer zegt. |
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 23:57 | |
| Esmée, ik zal morgen antwoorden op het topicje. Is het eigenlijk je bedoeling dat Loststream engels praat in het topic? |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 23:57 | |
| @assie: oké, mooizo >D Achja, ik ga maar es slapen ^^ Tot morgen~ |
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 23:58 | |
| - Dyingblack schreef:
- @assie: oké, mooizo >D
Achja, ik ga maar es slapen ^^ Tot morgen~ Slaapwel^^ |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 23:58 | |
| @Sara, je reageerd maar wanneer je wilt, en nee hoor, het is toeval, omdat ik de titel gebruikte in de tekst ;D |
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 0:00 | |
| - Lostdream schreef:
- @Sara, je reageerd maar wanneer je wilt, en nee hoor, het is toeval, omdat ik de titel gebruikte in de tekst ;D
Ah oke, ik zal dan ook mijn Droppaw in het Engels laten praten^^ dat is ook eens een uitdaging:) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|