|
|
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 0:00 | |
| Esmée;; 2 is best crap. Maar als je behoefte hebt met een babbel met die ene kan het mss wel es opluchten? En die quote xd best true. Ik probeer er ook het beste voor mezelf van te maken, en dan klopt die quote wel ergens. Maar trek je vooral op aan de mensen die je hebt meis <33 want zij kunnen je echt helpen. Of op zijn laatst steunen.
Don't mind ik ben echt verschrikkelijk in dit soort dingen.. Ok nu ff een gesprek met die gast beginnen. Wish me luck |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 0:01 | |
| Het is zo lastig als je fan bent van een karakter wat maar vier keer voorkomt in de serie en dan doodgaat... |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 0:06 | |
| @Sara, oeh, als mijn Engels daar goed genoeg voor is xd Eurh, he is btw wel Lostdream, niet Loststream ;3
@Assie, dankje opnieuw <33 Over een goede drie jaar komt er een gast van Friesland op bezoek, die zowat een paar keer mijn leven half heeft gered, dus heb ik iets om naar uit te zien (: En succes ;3
@Emma, da's balen xd -doet me er aan denken dat ik m'n anime aan het verwaarlozen ben- |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 0:09 | |
| Esmée;; oeh leuk c:
Beetje vlinders? xd
Ok neen ik word gewoon weer hyper door te chatten op skype -.- Should I take a nap ? |
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 0:12 | |
| - Lostdream schreef:
- @Sara, oeh, als mijn Engels daar goed genoeg voor is xd Eurh, he is btw wel Lostdream, niet Loststream ;3
@Assie, dankje opnieuw <33 Over een goede drie jaar komt er een gast van Friesland op bezoek, die zowat een paar keer mijn leven half heeft gered, dus heb ik iets om naar uit te zien (: En succes ;3
@Emma, da's balen xd -doet me er aan denken dat ik m'n anime aan het verwaarlozen ben- Oeps, sorry dat was per ongeluk^^" |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 0:14 | |
| Assie, ha ha nee toch niet nee zou z'n vriendin btw ook niet echt appreciëren xd Maar nee, hij is echt gewoon een hele, hele goede vriend, niets meer xd ^^ Red Bull + iPad is ook geen geweldig plan om middernacht xd Geeft niets hoor Sara |
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 0:15 | |
| Ik ga maar eens slapen. Tot morgen iedereen^^ |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 0:16 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 0:17 | |
| Slaapse c:
Hum nog ff doorbijten heb bijna alle info die ik nodig heb betreft graspop. |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 0:19 | |
| Ik blijf Slenderpaw zo'n geweldige naam vinden xd
Beetje geobsedeerd door Jeff The Killer en Slender ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 0:23 | |
| Tihi. me loves slender too <33 Hoewel ik het eig niet echt speel ;p
ALRIGHT!! I got it I got it. Ik weet welke film ik vanavond op mn iPod kan plaatsen ;p nu ja zeg maar films |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 0:27 | |
| Ik ken eig enkel het verhaal achter Slender xd Ik speel de game niet (die's er toch hé xd) en ik kijk geen horror *wijst op Jeff, omdat ze weet dat er geen Slender-film is* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 0:30 | |
| Ik ken een beetje hoe het gaat xd Nu ja, voor zover ik het begrijp moet je perkamenten(??) zoeken en zorgen dat je niet achter je kijkt :'D
Ik kijk wel horror's. Overdag dan. Want ja, ik ben echt een schijtluis geworden xd En ik heb nu twee horrors en 1 twilight film op m'n iPod staan voor tijdens school te kijken xd
Gosh bestaat er niet zon gids: Hoe breng ik subtiel aan.... Cuz I can need one |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 0:33 | |
| Ik heb ooit therapie gehad voor angst voor monsters in me kast en onder me bed (alhoewel ik nu weet dat ze enkel in personen leven *zucht*) dus no thank you, horrorverhalen en horroranime is genoeg xd
Die gids zou ik ook nodig hebben xd
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 0:34 | |
| Man! You guys hebben echt een enorm gesprek xD -I don't judge-
Ik krijg de hele tijd notificaties x'D
Ik kijk nooit Horror films *lame try to follow the conversation* |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 0:36 | |
| Lekker pech Em >3 Join het gesprek gezellig ;P -Ik moet met iemand kunnen praten als Assie der bed in gaat xd- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 0:37 | |
| Wacht ff, heb ik gemist waarom jij niet gaat slapen? xD *is moe* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 0:37 | |
| Hier *leent je uit* I don't need it anymore :'D ik heb het heel subtiel gezegd: Ik ben gaan slapen, ben moe ;p
Ik maakte vroeger m´n kleine broertje bang dat er een heks vroeger in het oude huisje achter de sporthal woonde, en het ergste was, hij werd niet bang, en ik die 6 jaar ouder was wel :'D
Em; *fluit onschuldig* Ok we zijn spammers ;p
Esmée; I stay on op iPod hoor. Reageer alleen niet zo snel als ik me omkleed xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 0:38 | |
| Poeh poeh, ik heb eindelijk het grootste gedeelte van mn Dark forest kat aanmelding af xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 0:40 | |
| Ik heb er niet echt char's voor ;p Ok tbh ik wil er ook niet speciaal voor een karakter omver werpen :'D Ben van de oude drempel :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|