Algemene Onzin Topic - Pagina 41

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende
Slenderstep
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 41 DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 0:00

Esmée;; 2 is best crap. Maar als je behoefte hebt met een babbel met die ene kan het mss wel es opluchten?
En die quote xd best true. Ik probeer er ook het beste voor mezelf van te maken, en dan klopt die quote wel ergens. Maar trek je vooral op aan de mensen die je hebt meis <33 want zij kunnen je echt helpen. Of op zijn laatst steunen.

Don't mind ik ben echt verschrikkelijk in dit soort dingen..
Ok nu ff een gesprek met die gast beginnen. Wish me luck
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 41 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 0:01

Het is zo lastig als je fan bent van een karakter wat maar vier keer voorkomt in de serie en dan doodgaat...
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 0:06

@Sara, oeh, als mijn Engels daar goed genoeg voor is xd Eurh, he is btw wel Lostdream, niet Loststream ;3

@Assie, dankje opnieuw <33 Over een goede drie jaar komt er een gast van Friesland op bezoek, die zowat een paar keer mijn leven half heeft gered, dus heb ik iets om naar uit te zien (:
En succes ;3

@Emma, da's balen xd
-doet me er aan denken dat ik m'n anime aan het verwaarlozen ben-
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 0:09

Esmée;; oeh leuk c:
Beetje vlinders? xd

Ok neen ik word gewoon weer hyper door te chatten op skype -.-
Should I take a nap ?
Droppaw
Member
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 0:12

Lostdream schreef:
@Sara, oeh, als mijn Engels daar goed genoeg voor is xd Eurh, he is btw wel Lostdream, niet Loststream ;3

@Assie, dankje opnieuw <33 Over een goede drie jaar komt er een gast van Friesland op bezoek, die zowat een paar keer mijn leven half heeft gered, dus heb ik iets om naar uit te zien (:
En succes ;3

@Emma, da's balen xd
-doet me er aan denken dat ik m'n anime aan het verwaarlozen ben-
Oeps, sorry dat was per ongeluk^^"
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 0:14

Assie, ha ha nee toch niet nee zou z'n vriendin btw ook niet echt appreciëren xd
Maar nee, hij is echt gewoon een hele, hele goede vriend, niets meer xd ^^

Red Bull + iPad is ook geen geweldig plan om middernacht xd

Geeft niets hoor Sara Wink
Droppaw
Member
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 0:15

Ik ga maar eens slapen. Tot morgen iedereen^^
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 0:16

Slaapgoed (: ^
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 0:17

Slaapse c:

Hum nog ff doorbijten heb bijna alle info die ik nodig heb betreft graspop.
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 0:19

Ik blijf Slenderpaw zo'n geweldige naam vinden xd
Beetje geobsedeerd door Jeff The Killer en Slender ;3
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 0:23

Tihi. me loves slender too <33
Hoewel ik het eig niet echt speel ;p

ALRIGHT!! I got it I got it. Ik weet welke film ik vanavond op mn iPod kan plaatsen ;p nu ja zeg maar films
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 0:27

Ik ken eig enkel het verhaal achter Slender xd
Ik speel de game niet (die's er toch hé xd) en ik kijk geen horror *wijst op Jeff, omdat ze weet dat er geen Slender-film is*
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 0:30

Ik ken een beetje hoe het gaat xd Nu ja, voor zover ik het begrijp moet je perkamenten(??) zoeken en zorgen dat je niet achter je kijkt :'D

Ik kijk wel horror's. Overdag dan. Want ja, ik ben echt een schijtluis geworden xd
En ik heb nu twee horrors en 1 twilight film op m'n iPod staan voor tijdens school te kijken xd

Gosh bestaat er niet zon gids: Hoe breng ik subtiel aan....
Cuz I can need one
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 0:33

Ik heb ooit therapie gehad voor angst voor monsters in me kast en onder me bed (alhoewel ik nu weet dat ze enkel in personen leven *zucht*) dus no thank you, horrorverhalen en horroranime is genoeg xd

Die gids zou ik ook nodig hebben xd
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 0:34

Man! You guys hebben echt een enorm gesprek xD -I don't judge-

Ik krijg de hele tijd notificaties x'D

Ik kijk nooit Horror films *lame try to follow the conversation*
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 0:36

Lekker pech Em >3
Join het gesprek gezellig ;P
-Ik moet met iemand kunnen praten als Assie der bed in gaat xd-
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 0:37

Wacht ff, heb ik gemist waarom jij niet gaat slapen? xD *is moe*
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 0:37

Hier *leent je uit* I don't need it anymore :'D ik heb het heel subtiel gezegd: Ik ben gaan slapen, ben moe ;p

Ik maakte vroeger m´n kleine broertje bang dat er een heks vroeger in het oude huisje achter de sporthal woonde, en het ergste was, hij werd niet bang, en ik die 6 jaar ouder was wel :'D

Em; *fluit onschuldig*
Ok we zijn spammers ;p

Esmée; I stay on op iPod hoor. Reageer alleen niet zo snel als ik me omkleed xd
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 0:38

Poeh poeh, ik heb eindelijk het grootste gedeelte van mn Dark forest kat aanmelding af xD
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 0:40

Ik heb er niet echt char's voor ;p
Ok tbh ik wil er ook niet speciaal voor een karakter omver werpen :'D Ben van de oude drempel :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 41 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: