|
|
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:26 | |
| - Slenderpaw schreef:
- Lostdream schreef:
- @Hanna, zelfste
Momenten dat je zus bang is omdat je oorbel een ratje is >3 Tihi. Ik had ooit es spinnetjes met briljantjes als oorbellen. Maar die ene ben ik verloren en de andere, joost mag weten waar die is. Spinnetjes, leuwk ;D Links een ratje en rechts twee random stekertjes en een slangetje xD |
|
| |
Call me San Or Wolfie 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:28 | |
| Lostdreams ava doet me denken aan m'n vorige kat :'c |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:28 | |
| Tihi ooi setje c: Looks like Lotus, onze kattin thuis. Alleen wel met een kleur te weinig ;3
Esmeé;; links (eig hoort het omgekeerd te zijn maar met m'n haar in een staart deze ochtend ging het gemakkelijker) een kruisje, en rechts een soort van hangertjes met kruisjes, en zo'n clipje om vast te clippen op m'n oor xd
Yeah ik heb iets met kruisjes de laatste tijd, maar tot nog toe hebben ze altijd geluk gebracht |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:32 | |
| Cloverpath d'r ava doet me aan m'n kat denken^-^ |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:32 | |
| Esmée, omg die is coowl xd Eig zou ik zelf es willen proberen met klei een ketting of oorrinkjes proberen te maken, moest ik er nu ook nog es goed in zijn :'D |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:36 | |
| Assie, haha ;D Wel ken je Fimo klei ? Daar maken veel mensen oorbellen mee ;D
Nha, als ik Russisch Blauw ingeef of Google vind ik genoeg katten die op de mijn lijken xD Ze is half Russisch Blauw ofzo ongeveer ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:39 | |
| Esmée, jup, maar ik heb er het geduld niet meer voor :'D OMG http://www.large.nl/assassins-creed-messenger-bag-schoudertas/art_276925/ <33 Hebbe hebbe Nah ik denk niet dat ik het krijg van m'n ouders want ik heb nog maar twee weken geleden een nieuwe rugzak gekocht :c Anyway over iets anders. Weet iem een normale prijs voor een Harley Davidson ? Ik wil wel eens weten hoeveel mensen er voor vragen in tweedehands/occasie :'D |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:41 | |
| ik ga maar eens naar bed^-^ tot morgen iedereen :3 |
|
| |
Sara 78 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:42 | |
| - Owlflight schreef:
- ik ga maar eens naar bed^-^
tot morgen iedereen :3 Tot morgen^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:43 | |
| C ya c:
Hmm toch even concentreren oh posten |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Der zijn ook Assasin's Creed armbanden ;D En, nope, geen idee xD - Niemand een topic met Lost ? D: - Slaapgoed Hanna ;3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| - Slenderpaw schreef:
- Esmée, jup, maar ik heb er het geduld niet meer voor :'D
OMG http://www.large.nl/assassins-creed-messenger-bag-schoudertas/art_276925/ <33 Hebbe hebbe
Nah ik denk niet dat ik het krijg van m'n ouders want ik heb nog maar twee weken geleden een nieuwe rugzak gekocht :c
Anyway over iets anders. Weet iem een normale prijs voor een Harley Davidson ? Ik wil wel eens weten hoeveel mensen er voor vragen in tweedehands/occasie :'D Ohmygod, Harley Davidson <3 I want it!! |
|
| |
Sara 78 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:47 | |
| - Lostdream schreef:
- Der zijn ook Assasin's Creed armbanden ;D
En, nope, geen idee xD - Niemand een topic met Lost ? D: - Slaapgoed Hanna ;3 Ik wil wel een topic met Lostdream^^ Ik heb Droppaw die is ook van de thunderclan. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:48 | |
| |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:50 | |
| - Moosekit schreef:
- Lostdream schreef:
En, nope, geen idee xD - Niemand een topic met Lost ? D: - Slaapgoed Hanna ;3 Ik wil wel een topic met Lostdream^^ Ik heb Droppaw die is ook van de thunderclan. Graag (: Ik wil wel proberen te maken, maar verwacht geen 'wauw'-beginpost ;3 Assie, ik heb nooit armbanden teveel *staart naar der polsen* het zijn maar één best brede en een ander met spikes. En drie band-banden. Ik moet meer xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:51 | |
| Harleys zijn duur, wil je er een dan Assie?
Babs, wait? Snowy wilde Tall niet traumatiseren? xD Oke, can't help but wonder what kind of mom Snowynight would be >3 |
|
| |
Sara 78 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:53 | |
| - Lostdream schreef:
- Moosekit schreef:
- Lostdream schreef:
En, nope, geen idee xD - Niemand een topic met Lost ? D: - Slaapgoed Hanna ;3 Ik wil wel een topic met Lostdream^^ Ik heb Droppaw die is ook van de thunderclan. Graag (: Ik wil wel proberen te maken, maar verwacht geen 'wauw'-beginpost ;3
Assie, ik heb nooit armbanden teveel *staart naar der polsen* het zijn maar één best brede en een ander met spikes. En drie band-banden. Ik moet meer xD oke, maakt niet uit=3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:54 | |
| - Lostdream schreef:
- Moosekit schreef:
- Lostdream schreef:
En, nope, geen idee xD - Niemand een topic met Lost ? D: - Slaapgoed Hanna ;3 Ik wil wel een topic met Lostdream^^ Ik heb Droppaw die is ook van de thunderclan. Graag (: Ik wil wel proberen te maken, maar verwacht geen 'wauw'-beginpost ;3 Assie, ik heb nooit armbanden teveel *staart naar der polsen* het zijn maar één best brede en een ander met spikes. En drie band-banden. Ik moet meer xD Tihi helaas mogen we onze bandjes ook niet langer meer afplakken met plakband tijdens LO en zwemmen :c best jammer want zo heb ik woensdag m'n bandje van vakantie moeten af scheuren.. Maar die lange armor banden van AC lijken me wel nog leuk om er een zelf ontworpen hidden knife in te verwerken xd Em;; IDD, maar mss houdt ik het eerst bij een brommertje of vespa, als ik er één mag van m'n ouders at least |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:58 | |
| Harleys zijn nice <'3 Ik ben zelf meer van de cross en race motoren though >3
|
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 22:59 | |
| - Slenderpaw schreef:
- Lostdream schreef:
- Moosekit schreef:
- Lostdream schreef:
En, nope, geen idee xD - Niemand een topic met Lost ? D: - Slaapgoed Hanna ;3 Ik wil wel een topic met Lostdream^^ Ik heb Droppaw die is ook van de thunderclan. Graag (: Ik wil wel proberen te maken, maar verwacht geen 'wauw'-beginpost ;3 Assie, ik heb nooit armbanden teveel *staart naar der polsen* het zijn maar één best brede en een ander met spikes. En drie band-banden. Ik moet meer xD Tihi helaas mogen we onze bandjes ook niet langer meer afplakken met plakband tijdens LO en zwemmen :c best jammer want zo heb ik woensdag m'n bandje van vakantie moeten af scheuren..
Maar die lange armor banden van AC lijken me wel nog leuk om er een zelf ontworpen hidden knife in te verwerken xd Em;; IDD, maar mss houdt ik het eerst bij een brommertje of vespa, als ik er één mag van m'n ouders at least We mogen ze enkel aanhouden met een sportbandje eromheen. Buiten zwemmen dan, dan moeten ze gewoon uit. Nu doe ik ze altijd uit, maar als ik naar festivals mag gaan (ooit als ik eindelijk 16 word *vervloek in stilte drie jaren*) ga ik ze gewoon bedekken, en bij zwemmen mag 't wel (denk ik) zoniet kan die dame mijn rug op >3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|