Give me one good reason, why I should never make a change...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Give me one good reason, why I should never make a change...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Softvoice
Member
Give me one good reason, why I should never make a change... DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Give me one good reason, why I should never make a change...   Give me one good reason, why I should never make a change... Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 14:17

But for you
You
I’d Leave it all

Het feit dat ze zich zo afhankelijk voelde was oneerlijk, vond ze. Haar humeur, haar gedachten... Alles hing af van die ene persoon. Van die ene kat waarvan ze niet wilde dat het van hem afhing. Als ze hem zag was ze blij, het gaf haar een soort van rust dat hij er nog was, dat hij nog leefde en niet verdwenen was. Maar als ze hem niet tegenkwam voelde ze zich een hoopje ellende Die afhankelijkheid, die invloed, ze kon er niet meer tegen! Waarom moest ze nou net op hem verlief worden? Want ja, verliefd was ze. Sinds hun eerste "ontmoeting" kon ze nergens anders meer aan denken. Als ze hem tegenkwam (wat vrij vaak gebeurde aangezien ze in dezelfde den sliepen) wendde ze haar kopje verlegen van hem af. Ze voelde dan dat ze langzaam warm werd en haar poten werden klam. Ze had hier gelukkig toen ze samen waren gaan jagen nog geen last van gehad, waarschijnlijk had ze toen nog niet zo door wat ze voor hem voelde. Als dat wel al zo was geweest had ze zich dood geschaamd! Rushleap, zoals de kater heette, had toen wel met haar geflirt. Ze had het leuk gevonden en was er op in gegaan. Maar later besefte ze dat het niks had betekend, van Rushleaps kant dan... Het was zijn karakter, zijn normale omgang met poesen. Helaas. Dat ze het jammer vond was eigenlijk nog wel het ergst. Waarom moest ze nou net hem leuk vinden? "Why...?" Het woord rolde fluisterend over haar lippen. En al was de liefde wederzijds, ze kon zich toch nooi aan een kater binden, daarvoor waren haar twijfels te groot. Die twijfels, die kwamen door haar verleden. Liever dacht ze daar niet aan, en ook daarom nu ging ze er niet verder op in. Stiekem vergeten waarom ze hier was hief ze haar bijna betraande ogen. De prooi wachtte. Met moeite hees ze zichzelf omhoog, haar clan ging voor haar zorgen.
Give me one good reason
Why I should never make a change
And baby if you hold me
Then all of this will go away
Terug naar boven Ga naar beneden
Rushleap
Member
Give me one good reason, why I should never make a change... DPKsfdL
Dieuw
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Warriors Age [1 7 M O O N S]
Gender:
Rank:
Rushleap
BerichtOnderwerp: Re: Give me one good reason, why I should never make a change...   Give me one good reason, why I should never make a change... Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 14:33

Al de hele dag was de knappe kater vrij afwezg. Hij zonk steeds weg in zijn gedachten, en kon zich niet goed focussen op zijn taken. Hij wist vrij goed hoe het kwam, maar hij wilde het niet toegeven. Er was wel degelijk een gedachten in zijn hoofd die helder was. Eentje die alle anderen verdrong. De gedachte aan háár. De prachtige rode poes die hij niet uit zijn gedachten kon bannen. Haar naam was het enige woord waardoor zijn aandacht getrokken werd. Softvoice...

Gefrustreerd stapte de sterke Warrior door het bos. Waarom? Waarom hij? Hij wilde het niet toegeven, maar hoe meer hij haar probeerde te vergeten, hoe erger het werd. Alles aan hem dacht aan haar. Haar rode pels, haar groene ogen, en haar prachtige stem die als muziek in zijn oren klonk. "Why...?" Abrupt stopte hij. Nee... Niet nu.. Zij ogen gleden geschrokken rond. Daar, een eindje verderop, zat zíj. Zijn ogen werden naar haar toe getrokken, of hij het nou wilde of niet. Zijn poten liepen naar haar toe, alsof hij er geen controle over had. Waarom? Hij wilde niet! Hij wilde vrij zijn, ongebonden. Geen verantwoordelijkheden. Toch deed hij het. Hij kon niet anders. Hij moest gewoon. 'Softvoice?' Mauwde hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Give me one good reason, why I should never make a change... DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Give me one good reason, why I should never make a change...   Give me one good reason, why I should never make a change... Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 14:58

Haar poten waren klam van de kou, ondanks dat er op de plek waar ze had gezeten geen sneeuw lag. Natuurlijk was het koud, maar de voornaamste reden was waarschijnlijk toch wel het stil zitten geweest. Zachtjes schudde ze haar vacht los van haar huid zodat het meer warmte gaf. 'Softvoice?' Verbaasd keek ze om, ondanks dat ze toch al wel op geluiden gericht was voor het jagen had ze de kater niet horen aankomen. Nee... Nee! Haar hart leek even te stoppen toen ze de kater in beeld kreeg. Rushleap. Ze kon wel janken. Waarom nu? Waarom was het toeval zo verschrikkelijk? Haar ogen gleden snel naar beneden en richtte zich op haar poten. Moest dit nou? Naja, hij stond er nu natuurlijk toch al. Zo kon niet zomaar weglopen zonder iets te zeggen, helaas. Waarom verscheen er nu geen gat waar ze in kon verdwijnen? Het was een onmogelijke gedachten, dat wist ze zelf ook wel. Haar blauwe ogen keken hem aan. Hij stond heel dichtbij, ze kon zijn warmte voelen. Ze werd er zenuwachtig van, maar durfde geen stap achteruit te zetten. 'H..' Haar woorden bleven hangen in haar keel. Waarom was het zo moeilijk? 'Hey,' Het was onbegrijpelijk Hoe een simpel woord uitspreken zo ingewikkeld kon zijn. 'Rushleap..' Voegde ze er nog aan toe. Haar kop richtte zich opzij, waar de smalle bomen haar beeld vulde. Kon dat gat misschien niet alsnog verschijnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rushleap
Member
Give me one good reason, why I should never make a change... DPKsfdL
Dieuw
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Warriors Age [1 7 M O O N S]
Gender:
Rank:
Rushleap
BerichtOnderwerp: Re: Give me one good reason, why I should never make a change...   Give me one good reason, why I should never make a change... Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 15:13

Het was nog steeds koud, veel kouder dan normaal. Toch voelde hij hoe een warm gevoel zich in zijn lichaam verspreidde zodra haar blauwe ogen zijn blik kruisten. Hij wilde het niet, maar toch voelde het goed. Heel goed zlefs. Hij wilde het onderdrukken en ontvangen tegelijk. Hij wilde huilen en lachen teglijk. Waarom raakte hij zo in de war? Wat deed ze met hem? 'Hey,' Het kleine woordje deed zijn maag opspringen. 'Rushleap..' Een brede lach verscheen op zijn gezicht, en zonder dat hij er echt iets aan kon doen liep hij naar haar toe. Misschien was het beter. Misschien moest hij de vlinders in zijn buik niet onderdrukken, maar juist toelaten... 'Hoe gaat 'ie?' Mauwde hij kalm, veel kalmer dan hij eigenlijk was. Van binnen leek alles in vuur en vlam te staan. Misschien.. Ja, het was beter. Hij moest het gevoel toelaten. Niet meer onderdrukken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Give me one good reason, why I should never make a change... DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Give me one good reason, why I should never make a change...   Give me one good reason, why I should never make a change... Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 15:29

Bomen. Ze stonden daar maar, alleen bewegend als de wind hun hier toe dwong. Raar eigenlijk, want ze leefde wel. Maar hoe zou je kunnen leven zonder gevoel? Op het eerste gezicht klonk het niet verkeerd. Je nooit meer zorgen hoeven te maken, nooit meer verdrietig of boos te hoeven zijn. Maar als je er langer over nadacht was het misschien toch niet zo geweldig. Ook de positieve gevoelens zou je missen. De blijdschap, het gelukkige gevoel dat soms op de raarste moment je lichaam in stroomde, je zou het allemaal moeten missen. Langzaam, haar gedachten van zich afduwend gleed haar kop en daarmee ook haar blik weer naar de kater. Deze was ondertussen naast haar komen staan. Hun flanken raakte elkaar aan en ze voelde zijn vacht langs de hare schuren. Het was een fijn maar beangstigend gevoel. Haar buik werd namelijk nogal door de aanraking beïnvloed. Stiekem vroeg ze zich af of een maag koprollen zou kunnen maken, want als dat kon, dan was haar maag daar nu mee bezig. Toch was het niet heel naar of misselijkmakend, eerder kriebelend. 'Hoe gaat 'ie?' Zijn vraag kwam kalm aan, veel rustiger dan zij was of zou kunnen antwoorden. Met een kleine moeite vormde ze een glimlach op haar lippen. 'Goed,' Loog ze, althans... Half. Ze voelde zich ongemakkelijk, stom en heel erg verlegen, maar ondertussen stroomde de golven van geluk en opwinding ook binnen. 'En met jou?' Ze sprak de woorden uit terwijl ze zich toch weer op de grond liet zakken. Waarom doe ik dit? Met zitten laat ik alleen maar zien dat dit gesprek nog wel even kan duren, ergerde ze zich aan zichzelf. Toch was dit niet op haar gezicht te zien, want die richtte zich met een wachtende, vriendelijke blik op Rushleap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rushleap
Member
Give me one good reason, why I should never make a change... DPKsfdL
Dieuw
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Warriors Age [1 7 M O O N S]
Gender:
Rank:
Rushleap
BerichtOnderwerp: Re: Give me one good reason, why I should never make a change...   Give me one good reason, why I should never make a change... Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 15:42

De glimlach rond Softvoice's lippen deed wonderen bij hem. Het maakte hem ontspannen en rustig, en tegelijkertijd vrolijk. Een warm, tintelend gevoel maakte zich meester van hem, en even zuchtte hij gelukkig. Dus zo was het om verliefd te zijn? Want ja, hij wist het nu zeker, hij was verliefd. Op haar, de geweldigste poes die ooit bestaan had. 'Goed,' De kater schonk haar een brede glimlach en een vriendelijke blik. Het deed hem goed. Als zij gelukkig was, dan was hij het ook. 'En met jou?' Hij grijnsde, en wendde zijn blik weer een tikkeltje ongemakkelijk af. 'Over het algemeen...' Begon hij. Even bleef hij stil. Moest hij nu de waarheid vertellen? Wat was de waarheid nou eigenlijk? Zijn hele leven leek nu wel een droom. 'Ik weet het niet...' Mompelde hij. De verwarring kwam weer terug. Wat nou.. Wat nou als Softvoice niets van hem wilde weten? Als ze hem nooit meer wilde zien, en hem maar een vervelende flirt vond? Een steek van pijn schoot door hem heen. Waarom moest hij nou weer zo zijn? 'Ik ben in de war...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Give me one good reason, why I should never make a change... DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Give me one good reason, why I should never make a change...   Give me one good reason, why I should never make a change... Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 16:12

Haar poot gleed over de vochtige aarde. Deze beweging veroorzaakte een klein glad plekje nadat ze het een paar keer had herhaalt. Het waren de zenuwen, de zenuwen gaven haar rare trekjes. Ondanks de wind die met een grote kracht langs de twee katten woei merkte Softvoice geen enkel teken van kou bij haarzelf. Normaal zou ze hebben moeten bibberen, maar nu niet. Stiekem wist ze de rede van haar warmte maar al te goed, allen wilde ze dit niet toe geven. Nooit. 'Over het algemeen...' Nieuwsgierig keek ze op wachtend op zijn verdere antwoord. 'Ik weet het niet...' Die woorden klonken raar uit zijn bek. Softvoice was hem gewend als iemand die altijd wel zijn woordje klaar had en nooit twijfelde. Raar, blijkbaar zat hij echt ergens mee. Stiekem was er een klein straaltje hoop dat toen omhoog kwam, om een rede die je wel kon raden. Maar deze kleine vorm van hoop werd snel met al haar kracht weggeduwd, een ver hoekje in. Dat was niet waarschijnlijk, helemaal niet iets om op te hopen, het was niet zo. 'Ik ben in de war...' Tja, meerdere katten hier... Dit was de eerste gedachten die omhoog kwam toen hij zijn woorden had uitgesproken, stiekem verwees ze hiermee naar zichzelf. Heel subtiel, zonder het eigenlijk zelf echt door te hebben, gleed haar rossige staart naar de zijne. Ze raakte hem aan, heel zachtjes, maar wel voelbaar. Ze schrok van zichzelf, dit moest ze niet doen! Toch bleef haar staart rustig liggen, naast de zijne. Op zijn woorden had ze niet zoveel te zeggen. Het was te onduidelijk. 'Waarom?' Vroeg ze dan toch uiteindelijk, maar toen het woord over haar lippen rolde had ze al spijt. Wat was dat nou voor een antwoord?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rushleap
Member
Give me one good reason, why I should never make a change... DPKsfdL
Dieuw
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Warriors Age [1 7 M O O N S]
Gender:
Rank:
Rushleap
BerichtOnderwerp: Re: Give me one good reason, why I should never make a change...   Give me one good reason, why I should never make a change... Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 16:31

Toen hij een lichte aanraking tegen zijn staart voelde maakte zijn hart een klein sprongetje. Was... Was dat een teken? Begreep Softvoice hem? Vond ze hem ook leuk, zo leuk als hij haar vond? 'Waarom? Hij haalde zijn schouders op, en staarde afwezig het bos in. Hij wist het wel, maar hij wist niet of hij het ook wel moest vertellen. 'Ik.. Ik denk..' Hij zweeg weer. Hou je bek, sukkel! Even schudde hij zijn hoofd. Nee. Eerlijk zijn. Eerlijkheid was het beste, toch? Even haalde hij diep adem, waarna hij warm naar Softvoice keek. 'Ik vind een poes leuk...' Mauwde hij zachtjes. 'Wel meer dan leuk.' Hij staarde weer het bos in. 'Ze is de mooiste poes die ooit bestaan heeft, en super lief, en..' Hij zuchtte even van verlangen. 'En zij zorgt er voor dat ik in de war ben.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Give me one good reason, why I should never make a change... DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Give me one good reason, why I should never make a change...   Give me one good reason, why I should never make a change... Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 11:11

'Ik.. Ik denk..' Nou wat dacht hij? Ze kon haar nieuwsgierigheid bijna niet verborgen houden. Haar hoofd hing schuin en haar ogen priemde - ondanks haar onzekerheid - in de zijne. Ondanks haar misschien wat aanvallig overkomende blik keek Rushleap haar warm aan. 'Ik vind een poes leuk...' Ja, jij vindt alle poesen volgens mij wel leuk, vertel nou gewoon wat er is! Maar na deze eerste reflex gedachten besefte ze wat hij had gezegd en trok geschrokken haar staart terug. Haar ogen werden groot. 'Wel meer dan leuk.' Er was weer een klein straaltje hoop dat haar hersens teisterde, maar ze duwde het snel aan de kant om verder te luisteren. 'Ze is de mooiste poes die ooit bestaan heeft, en super lief, en..' Ja, toen wist ze het zeker. Zij was het niet. Hoe had ze dat ook ooit kunnen denken? Haar zus... Zij had waarschijnlijk met haar overdreven flirterige acties zijn hart veroverd. En nu wou hij dat zij bij haar zus ging vissen of het wederzijds was? Nou nooit! 'En zij zorgt er voor dat ik in de war ben.' Ja, dat was al wel duidelijk ja! Haar hoofd keerde zich naar de grond. Ze kon maar met moeite haar tranen binnenhouden. Ze had toch te veel hoop gehad. Ze had gedacht dat er misschien nog een klein kansje voor haar was, maar nee, natuurlijk niet. Zij was maar gewoon Softvoice, niet iemand om verliefd op te worden. Ze legde haar oortjes verdrietig in haar nek terwijl ze langzaam haar blik weer op Rushleap richtte. Haar tanden kerfde in haar lippen, maar net niet hart genoeg om bloed of wondjes te veroorzaken. Haar ogen keken naar de zijne en haar zelfmedelijden werd nog groter. Waarom? Waarom moesten zij en haar zus nou net op dezelfde kater verliefd worden. En waarom koos hij voor haar zus? 'Ik ehm...' Ze richtte haar snuit weer naar de grond om zo goed mogelijk haar teleurstelling te verbergen. 'Ik zal het tegen haar zeggen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Rushleap
Member
Give me one good reason, why I should never make a change... DPKsfdL
Dieuw
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Warriors Age [1 7 M O O N S]
Gender:
Rank:
Rushleap
BerichtOnderwerp: Re: Give me one good reason, why I should never make a change...   Give me one good reason, why I should never make a change... Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 12:24

Bezorgd keek de kater haar aan toen hij haar reactie zag. Eerst leek ze geschrokken, en keek ze hem met grote ogen aan. Vervolgens wendde ze haar kopje af, en keek ze bedroefd naar de grond. Wat ging er allemaal in haar om? Begreeo ze hem niet? Of wilde ze hem niet? Waarom deden poezen nou zo moeilijk? Hij had al vaak genoeg gemerkt hoe ingewikkeld poezen waren, maar dit bracht hem toch echt in verwarring. 'Ik ehm...' Nu zou het komen. Begreep e hem, of niet? Wat wilde ze nou? 'Ik zal het tegen haar zeggen.' Wat? Zeggen? Tegen wie? Had ze dan niet door dat zij het zelf was? Wat gebeurde er allemaal? 'Maar Softvoice..' Zijn stem stierf af. Wat had hij gedaan? 'J-je.. Je begrijpt het niet..' Mompelde hij zachtjes. Hij moest hir weg. Anders zou hij het niet meer trekken.'Ik.. ehhh.. Ik ga maar weer eens.. Jagen, ja jagen. Leaf-Bare enzo, je weet toch...' Stamelde hij ongemakkelijk, waarna hij zich omdraaide en snel weg liep. Even niet over nadenken...

-Rush out
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Give me one good reason, why I should never make a change... DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Give me one good reason, why I should never make a change...   Give me one good reason, why I should never make a change... Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 12:41

'Maar Softvoice..' Wat nou?! Dit was toch wat hij wilde? Waarom dan zo zeuren. Iets wast geïrriteerd keek ze hem aan. Hij mompelde iets maar ze verstond het niet, maar goed ook, ze hoefde het niet te horen. Haar kop vloog een tikkeltje verwaand de lucht in. Ze hoefde hem niet meer, hij zag toch niks in haar. Vanbinnen wist ze dat het niet waar was, ze was nog altijd verliefd op hem, dat kon je niet zomaar negeren. 'Ik.. ehhh.. Ik ga maar weer eens.. Jagen, ja jagen. Leaf-Bare enzo, je weet toch...' Waarom nou opeens zo verlegen en moeizaam, ze ging toch doen wat hij bedoelde? Ze zag hem niet meer vertrekken, want haar rug stond al demonstratief naar hem toe gericht. Wel hoorde ze hem vertrekken. Maar pas toen er geen enkel geluid meer van hem te horen was liet ze haar hoofd zakken. Het was oneerlijk. Een traan gleed over haar wang maar bleef steken in haar vacht. Ze zou het haar zus zo maar gaan vertellen, wel zo eerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Give me one good reason, why I should never make a change...   Give me one good reason, why I should never make a change... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Give me one good reason, why I should never make a change...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Tallpines-
Ga naar: